Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Leće

Leća je prepoznata zbog svojih prednosti: ona zaista sadrži mnogo biljnih bjelančevina dok je bogata mastima, a time i saveznik uravnotežene i dobre ishrane za vaše zdravlje. Otkrijte recepte Bonduelle leće: u začinjenoj salati i tuni ili juhi, naši recepti s lećom će vas iznenaditi!

JESTE LI ZNALI ...

Leća se konzumira u mraku vremena, kako to dokazuju fosili iz 8,000 godina prije naše ere. Ova mesožderska biljka  čini se da je jedna od prvih namirnica koje su se uzgajale. To znači da je bobica uvijek bila dio naše prehrane! Nakon što je bila temelj prehrane skromnih populacija grčko-rimske antike, Linnaeus je kasnije osvojio Sjevernu Europu i Indiju, gdje je postao neophodan u većini tipičnih jela na bazi dhala. Leća raste u malim ljuskama (dva zrna unutar svake ljuske) na grmovitoj biljci s tankom stabljikom.

Postoje četiri vrste: zelena, koja je najrasprostranjenija, žuta, s manje sadržajnim okusom, uzgojena samo u Champagne regiji gdje se također naziva "lentillon" i čokoladna, s profinjenim okusom. Francuzi to obožavaju: to je najfinija biljka koja se najviše konzumira (prosječno 1,7 kg po stanovniku godišnje). Njezina glavna prednost je da ne sadrži gotovo nikakvu masnoću i zasićuje one veće. Više se ne može reći da je saveznik svih onih koji nadgledaju njegovu težinu!

KAKO KUHATI OVO POVRĆE?

Za razliku od klasičnih svinjskih leća, možemo konzumirati s limunom u hladnoj ili vrućoj salati s fileom, jetricama ili lijepim Morteau kobasicama. Također možete kuhati juhu, mješani lonac ili napraviti mjehuriće koje možete pržiti u tavi. Zdjelica currya s lećom može biti prava gozba za  vegetarijance!