Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Kako piti kavu za najbolje rezultate?

Kofein stimulira koru velikog mozga i subkorikalne centre, kao i centre za disanje i vazomotorni centar. To omogućuje našem mozgu da radi bolje i odmah poveća naše fizičko i mentalno stanje. To je rezultat utjecaja povećanog lučenja adrenalina i dopamina od kofeina koji stimulira centre za užitak u našem mozgu. U manjim količinama kava stimulira i poboljšava našu učinkovitost. U većim količinama – kofein rasipa i smanjuje naše performanse. Najveća koncentracija kofeina zadržava se u krvi na sat vremena, ali može se zadržati i do četiri sata. Pozitivan učinak kofeina je bio primijećen kada je bio apsorbiran u količini od 100-300 mg po danu. Važno je znati i da kava počinje sa svojim djelovanjem nakon otprilike pola sata od konzumacije. To je česta zamka u koju uspijemo upasti: pijemo kavu, ne osjetimo njen učinak odmah i popijemo još jednu šalicu kave. A nakon toga ne možemo se fokusirati ni na što i osjećamo se nadraženo. Zato je optimalno odustati od velikih kava u velikim šalicama i vratiti se tradicionalnim manjim šalicama. Na taj način ćemo svome tijelu pružiti dozu kofeina koja mu je potrebna. Tri šalice kave dnevno je dovoljno. Ova će količina održati visoku razinu koncentracije i neće izazvati iritaciju.

 

coffee

Saznajte kako kofein stimulira vaš organizam:

Dijeta i sport za osobe koje rade u uredu 6 prijedloga zdravog, uravnoteženog “gableca” Svojstva kave za zdravlje


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kukuruz salata s mozzarellom
Kukuruz salata s mozzarellom

Jednostavno, hranjivo i slasno jelo za tople ljetne noći

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Krem juha od graška s komadićima pršuta
Krem juha od graška s komadićima pršuta

Ukusno i zdravo za cijelu obitelj! Savjeti i trikovi: Krem juha od graška se može servirati i s kockicama prepečenog kruha.

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Mediteranska salata
Mediteranska salata

Isprobajte ovaj jednostavan recept za super atraktivnu salatu i uživajte u njezinim okusima.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Brze Quesadille
Brze Quesadille

Ne propustite isprobati ovu genijalnu kombinaciju hrskave zapečene tortilje, rastopljenog sira i hrpe povrća i začina.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Kako piti kavu za najbolje rezultate?

Kofein stimulira koru velikog mozga i subkorikalne centre, kao i centre za disanje i vazomotorni centar. To omogućuje našem mozgu da radi bolje i odmah poveća naše fizičko i mentalno stanje. To je rezultat utjecaja povećanog lučenja adrenalina i dopamina od kofeina koji stimulira centre za užitak u našem mozgu. U manjim količinama kava stimulira i poboljšava našu učinkovitost. U većim količinama – kofein rasipa i smanjuje naše performanse. Najveća koncentracija kofeina zadržava se u krvi na sat vremena, ali može se zadržati i do četiri sata. Pozitivan učinak kofeina je bio primijećen kada je bio apsorbiran u količini od 100-300 mg po danu. Važno je znati i da kava počinje sa svojim djelovanjem nakon otprilike pola sata od konzumacije. To je česta zamka u koju uspijemo upasti: pijemo kavu, ne osjetimo njen učinak odmah i popijemo još jednu šalicu kave. A nakon toga ne možemo se fokusirati ni na što i osjećamo se nadraženo. Zato je optimalno odustati od velikih kava u velikim šalicama i vratiti se tradicionalnim manjim šalicama. Na taj način ćemo svome tijelu pružiti dozu kofeina koja mu je potrebna. Tri šalice kave dnevno je dovoljno. Ova će količina održati visoku razinu koncentracije i neće izazvati iritaciju.

 

coffee

Saznajte kako kofein stimulira vaš organizam:

Dijeta i sport za osobe koje rade u uredu 6 prijedloga zdravog, uravnoteženog “gableca” Svojstva kave za zdravlje

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description