Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Kako piti kavu za najbolje rezultate?

Kofein stimulira koru velikog mozga i subkorikalne centre, kao i centre za disanje i vazomotorni centar. To omogućuje našem mozgu da radi bolje i odmah poveća naše fizičko i mentalno stanje. To je rezultat utjecaja povećanog lučenja adrenalina i dopamina od kofeina koji stimulira centre za užitak u našem mozgu. U manjim količinama kava stimulira i poboljšava našu učinkovitost. U većim količinama – kofein rasipa i smanjuje naše performanse. Najveća koncentracija kofeina zadržava se u krvi na sat vremena, ali može se zadržati i do četiri sata. Pozitivan učinak kofeina je bio primijećen kada je bio apsorbiran u količini od 100-300 mg po danu. Važno je znati i da kava počinje sa svojim djelovanjem nakon otprilike pola sata od konzumacije. To je česta zamka u koju uspijemo upasti: pijemo kavu, ne osjetimo njen učinak odmah i popijemo još jednu šalicu kave. A nakon toga ne možemo se fokusirati ni na što i osjećamo se nadraženo. Zato je optimalno odustati od velikih kava u velikim šalicama i vratiti se tradicionalnim manjim šalicama. Na taj način ćemo svome tijelu pružiti dozu kofeina koja mu je potrebna. Tri šalice kave dnevno je dovoljno. Ova će količina održati visoku razinu koncentracije i neće izazvati iritaciju.

 

coffee

Saznajte kako kofein stimulira vaš organizam:

Dijeta i sport za osobe koje rade u uredu 6 prijedloga zdravog, uravnoteženog “gableca” Svojstva kave za zdravlje


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kremasta tjestenina s graškom i šparogama
Kremasta tjestenina s graškom i šparogama

Ako volite slasnu tjesteninu ovaj recept je izvrstan odabir! Jednostavan je za pripremu i htjet ćete još jednu porciju!

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Jelo od graška sa svježim koprom
Jelo od graška sa svježim koprom

Tradicionalno slasno jelo

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Topla salata sa zelenim mahunama, tikvicama i hrskavom pancetom
Topla salata sa zelenim mahunama, tikvicama i hrskavom pancetom

Hranjiva salata bogata vitaminima, idealna za ručak ili laganu večeru

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Meksička mješavina povrća s gljivama
Meksička mješavina povrća s gljivama

Mješavina raznobojnog, ukusnog i brzo pripremljenog jela izvrsnog okusa!

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Kako piti kavu za najbolje rezultate?

Kofein stimulira koru velikog mozga i subkorikalne centre, kao i centre za disanje i vazomotorni centar. To omogućuje našem mozgu da radi bolje i odmah poveća naše fizičko i mentalno stanje. To je rezultat utjecaja povećanog lučenja adrenalina i dopamina od kofeina koji stimulira centre za užitak u našem mozgu. U manjim količinama kava stimulira i poboljšava našu učinkovitost. U većim količinama – kofein rasipa i smanjuje naše performanse. Najveća koncentracija kofeina zadržava se u krvi na sat vremena, ali može se zadržati i do četiri sata. Pozitivan učinak kofeina je bio primijećen kada je bio apsorbiran u količini od 100-300 mg po danu. Važno je znati i da kava počinje sa svojim djelovanjem nakon otprilike pola sata od konzumacije. To je česta zamka u koju uspijemo upasti: pijemo kavu, ne osjetimo njen učinak odmah i popijemo još jednu šalicu kave. A nakon toga ne možemo se fokusirati ni na što i osjećamo se nadraženo. Zato je optimalno odustati od velikih kava u velikim šalicama i vratiti se tradicionalnim manjim šalicama. Na taj način ćemo svome tijelu pružiti dozu kofeina koja mu je potrebna. Tri šalice kave dnevno je dovoljno. Ova će količina održati visoku razinu koncentracije i neće izazvati iritaciju.

 

coffee

Saznajte kako kofein stimulira vaš organizam:

Dijeta i sport za osobe koje rade u uredu 6 prijedloga zdravog, uravnoteženog “gableca” Svojstva kave za zdravlje

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description