Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Dijeta i sport za osobe koje rade u uredu

Čokoladni prutići i krafne

Vaš obrok na poslu vjerojatno obično bude kava i pecivo, krafna ili prutić od čokolade.
 
Five Great Tips of Healthy diet for Office Workers.

Za početak pročitajte nekoliko općenitih pravila koje uredska dijeta donosi:

  • Doručak pojedite kod kuće. Tako ćete izbjeći potrebu da nešto prigrizete na poslu ili dok čavrljate s kolegama. Unaprijed odredite što želite prigristi u uredu ukoliko ogladnite i to ponesite na posao.
  • U vrijeme ručka pojedite salatu ili zdravu juhu.
  • Glavni obrok pojedite kod kuće nakon posla. Ako radite dokasna, odvojite si vrijeme da odete do restorana ili gostionice. Jedite polako, ne žurite. Francuzi nisu vitki jer se bave sportom, nego jer uživaju u svakom zalogaju koji uzmu. Oni slave svoje obroke. Prije odlaska na spavanje, pojedite neko voće ili popijte sok od povrća.
  • Ne preskačite obroke jer ako postanete jako gladni, pojest ćete odjednom mnogo.
  • Ne zaboravite vježbati. Čak i kada se nalazite u uredu, možete nešto učiniti: razgibajte svoja ramena, pomičite glavu i istegnite vrat. Hodajte oko svog ureda i posjetite kolege.
always take fruite salad in the  office diet
  1. Program tjelovježbe - sport je dobar za zdravlje
  2. Odmah ujutro: 15 minuta vježbi za ramena, 15 vježbi iskoraka
  3. Nakon doručka: 30–60 minuta vožnje biciklom, ponekad se zaputite biciklom i na posao
  4. Poslije podne: 30-45 minuta brzog hodanja
  5. Uvečer: 10 minuta preskakanja užeta na mekanom podu ili sagu.

Jelovnik kroz 5 dana – odaberite što se Vama sviđa:

Doručak  Naša preporuka je kava ili čaj, najbolje s obranim mlijekom i bez šećera. Savršena bi bila čaša obranog mlijeka, kefir ili jogurt.
Jelovnik iz kojeg odabirete: 2 šnite krispi kruha premazane s tankim slojem maslaca, 2 šnite šunke, nekoliko rotkvica; 1 meko kuhano ili tvrdo kuhano jaje, šnita kruha s maslacem, jedna rajčica; 2 šnite krispi kruha s maslacem, 2 šnite sira, nekoliko rotkvica; 1 šnita kruha od cjelovitih žitarica, svježi sir ili 1 žličica marmelade.
Što možete ponijeti da prigrizete na poslu? 1 jabuka; 1 kruška; 1 mala banana; 2 mrkve.
Ručak Salata od povrća: krastavac, nešto paprika i nekoliko rotkvica, 15 g light feta sira, dodajte sol i papar, promiješajte. Riblja salata: 15 g tune u ulju, iscijedite, dodajte usitnjeno tvrdo kuhano jaje, luk i rajčicu, začinite, promiješajte. Salata od sira: 20 g malomasnog svježeg sira, pomiješanog s usitnjenim rotkvicama i porilukom, 4 velike žlice jogurta, začinite. Pileća salata: narežite i pomiješajte 10 g pilećih prsa, ploške ananasa, rasječenu jabuku, 3 žlice konzerviranog kukuruza, 2 suhe šljive.
Večera – ne zaboravite je pojesti kod kuće Riža s povrćem: 10 g kuhane riže pomiješajte s 25 g povrća i gljiva prženih na ulju. Riba s povrćem: pržite na ulju 2 naribane mrkve, sjeckani luk, rajčicu, dodajte 15 g ribe, pustite da tekućina ispari, dodajte začine. Mesne okruglice s gljivama: pržite 1 luk s gljivama, dodajte 10 g sitno sjeckane piletine, peršin, začine, oblikujte male loptice, kuhajte na pari, poslužite s jednom velikom žlicom riže. Tjestenina i umak: kuhajte 10 g tjestenine, dodajte 2 žličice koncentrata od rajčice koju ste prepržili preko luka i režnja češnjaka.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Krem juha od graška s komadićima pršuta

Krem juha od graška s komadićima pršuta

Ukusno i zdravo za cijelu obitelj! Savjeti i trikovi: Krem juha od graška se može servirati i s kockicama prepečenog kruha.

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Pečenica s kremastim špinatom

Pečenica s kremastim špinatom

Ukusan recept s puno željeza i vitamina

1 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Mediteranska salata

Mediteranska salata

Isprobajte ovaj jednostavan recept za super atraktivnu salatu i uživajte u njezinim okusima.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Pureća prsa u umaku od kukuruza sa sirom

Pureća prsa u umaku od kukuruza sa sirom

Ukusna i zdrava hrana - brzo i jednostavno. Pripremite savršenu večeru za vaše najdraže.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Dijeta i sport za osobe koje rade u uredu

Čokoladni prutići i krafne

Vaš obrok na poslu vjerojatno obično bude kava i pecivo, krafna ili prutić od čokolade.
 
Five Great Tips of Healthy diet for Office Workers.

Za početak pročitajte nekoliko općenitih pravila koje uredska dijeta donosi:

  • Doručak pojedite kod kuće. Tako ćete izbjeći potrebu da nešto prigrizete na poslu ili dok čavrljate s kolegama. Unaprijed odredite što želite prigristi u uredu ukoliko ogladnite i to ponesite na posao.
  • U vrijeme ručka pojedite salatu ili zdravu juhu.
  • Glavni obrok pojedite kod kuće nakon posla. Ako radite dokasna, odvojite si vrijeme da odete do restorana ili gostionice. Jedite polako, ne žurite. Francuzi nisu vitki jer se bave sportom, nego jer uživaju u svakom zalogaju koji uzmu. Oni slave svoje obroke. Prije odlaska na spavanje, pojedite neko voće ili popijte sok od povrća.
  • Ne preskačite obroke jer ako postanete jako gladni, pojest ćete odjednom mnogo.
  • Ne zaboravite vježbati. Čak i kada se nalazite u uredu, možete nešto učiniti: razgibajte svoja ramena, pomičite glavu i istegnite vrat. Hodajte oko svog ureda i posjetite kolege.
always take fruite salad in the  office diet
  1. Program tjelovježbe - sport je dobar za zdravlje
  2. Odmah ujutro: 15 minuta vježbi za ramena, 15 vježbi iskoraka
  3. Nakon doručka: 30–60 minuta vožnje biciklom, ponekad se zaputite biciklom i na posao
  4. Poslije podne: 30-45 minuta brzog hodanja
  5. Uvečer: 10 minuta preskakanja užeta na mekanom podu ili sagu.

Jelovnik kroz 5 dana – odaberite što se Vama sviđa:

Doručak  Naša preporuka je kava ili čaj, najbolje s obranim mlijekom i bez šećera. Savršena bi bila čaša obranog mlijeka, kefir ili jogurt.
Jelovnik iz kojeg odabirete: 2 šnite krispi kruha premazane s tankim slojem maslaca, 2 šnite šunke, nekoliko rotkvica; 1 meko kuhano ili tvrdo kuhano jaje, šnita kruha s maslacem, jedna rajčica; 2 šnite krispi kruha s maslacem, 2 šnite sira, nekoliko rotkvica; 1 šnita kruha od cjelovitih žitarica, svježi sir ili 1 žličica marmelade.
Što možete ponijeti da prigrizete na poslu? 1 jabuka; 1 kruška; 1 mala banana; 2 mrkve.
Ručak Salata od povrća: krastavac, nešto paprika i nekoliko rotkvica, 15 g light feta sira, dodajte sol i papar, promiješajte. Riblja salata: 15 g tune u ulju, iscijedite, dodajte usitnjeno tvrdo kuhano jaje, luk i rajčicu, začinite, promiješajte. Salata od sira: 20 g malomasnog svježeg sira, pomiješanog s usitnjenim rotkvicama i porilukom, 4 velike žlice jogurta, začinite. Pileća salata: narežite i pomiješajte 10 g pilećih prsa, ploške ananasa, rasječenu jabuku, 3 žlice konzerviranog kukuruza, 2 suhe šljive.
Večera – ne zaboravite je pojesti kod kuće Riža s povrćem: 10 g kuhane riže pomiješajte s 25 g povrća i gljiva prženih na ulju. Riba s povrćem: pržite na ulju 2 naribane mrkve, sjeckani luk, rajčicu, dodajte 15 g ribe, pustite da tekućina ispari, dodajte začine. Mesne okruglice s gljivama: pržite 1 luk s gljivama, dodajte 10 g sitno sjeckane piletine, peršin, začine, oblikujte male loptice, kuhajte na pari, poslužite s jednom velikom žlicom riže. Tjestenina i umak: kuhajte 10 g tjestenine, dodajte 2 žličice koncentrata od rajčice koju ste prepržili preko luka i režnja češnjaka.