Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Što nam piramida zdrave prehrane govori?

FIZIČKA AKTIVNOST

  • Trebate vježbati varem 30-45 minuta svakoga dana. Redovito umjereno vježbanje u kombinaciji sa zdravom prehranom sprijećava hipertenziju. Također spriječava dijabetes i pomaže smanjiti nivo kolesterola. You need to exercise at least 30-45 minutes every day.

PROIZVODI OD CIJELOG ZRNA - ŽITARICE

  • Žitarice su glavni izvor energije tijela. Uključuju minerale, vitamine i bogati su vlaknima koja reguliraju probavu. Vaš dnevni jelovnik trebao bi sadržavati barem 5 serviranja jela od žitarica. Cereal products are the main source of energy for the body.

VOĆE I POVRĆE

  • Povrće i voće bi trebali konzumirati barem 5 puta dnevno, kao dio naših glavnih obroka. Trebali bismo obogatiti našu prehranu voćem, svježim, zamrznutim ili osušenim, a trebali bismo piti i prirodne sokove.

MLIJEKO I MLIJEČNI PROIZVODI 

  • Mlijeko i mliječni proizvodi su izvor kalcija u prehrani, ovo je esencijalno za izgradnju zdravih kostiju i zubi. Jedite barem 3-4 porcije mlijeka i mliječnih proizvoda poput jogurta, neobranog mlijeka, sira...

PROTEINSKE NAMIRNICE 

  • Mesni proizvodi, riba, Meat products, fish, sjemenke mahuna i orašasti plodovi su vrijedan izvor proteina, minerala i grupe B vitamina.  Trebali bismo jesti dvije porcije ovih proizvoda svakoga dana.

MASTI

  • Masti bi trebale biti samo 'dodatak' jelima. Većina masti u vašoj dijeti trebala bi dolaziti od ribe, orašastih plodova i ulja od povrća. Za prženje koristite maslinovo ulje ili ulje uljane repice.

Što nam piramida zdrave prehrane govori?

PROVJERITE AKO VAŠ DNEVNI UNOS ODGOVARA PRAVILIMA ZDRAVE PIRAMIDE.

Saznajte više ovdje: Piramide prehrane Piramida prehrane za 21. stoljeće Tjelesna aktivnost


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina

Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina

Samo 45 minuta da pripremite ukusno i šareno jelo! Slatki kukuruz i sezonski začini - nevjerojatan okus.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Salata od špinata i crvenog graha

Salata od špinata i crvenog graha

Bogata salata s crvenim grahom i orasima upotpunjena ukusnom slaninom

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Baguette s češnjakom

Baguette s češnjakom

Recept za baguette s češnjakom, popularni kruh 'francuz' - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Slata s avokadom i Mexico mix-om

Slata s avokadom i Mexico mix-om

Jedna od boljih salata za ljeto

4 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Što nam piramida zdrave prehrane govori?

FIZIČKA AKTIVNOST

  • Trebate vježbati varem 30-45 minuta svakoga dana. Redovito umjereno vježbanje u kombinaciji sa zdravom prehranom sprijećava hipertenziju. Također spriječava dijabetes i pomaže smanjiti nivo kolesterola. You need to exercise at least 30-45 minutes every day.

PROIZVODI OD CIJELOG ZRNA - ŽITARICE

  • Žitarice su glavni izvor energije tijela. Uključuju minerale, vitamine i bogati su vlaknima koja reguliraju probavu. Vaš dnevni jelovnik trebao bi sadržavati barem 5 serviranja jela od žitarica. Cereal products are the main source of energy for the body.

VOĆE I POVRĆE

  • Povrće i voće bi trebali konzumirati barem 5 puta dnevno, kao dio naših glavnih obroka. Trebali bismo obogatiti našu prehranu voćem, svježim, zamrznutim ili osušenim, a trebali bismo piti i prirodne sokove.

MLIJEKO I MLIJEČNI PROIZVODI 

  • Mlijeko i mliječni proizvodi su izvor kalcija u prehrani, ovo je esencijalno za izgradnju zdravih kostiju i zubi. Jedite barem 3-4 porcije mlijeka i mliječnih proizvoda poput jogurta, neobranog mlijeka, sira...

PROTEINSKE NAMIRNICE 

  • Mesni proizvodi, riba, Meat products, fish, sjemenke mahuna i orašasti plodovi su vrijedan izvor proteina, minerala i grupe B vitamina.  Trebali bismo jesti dvije porcije ovih proizvoda svakoga dana.

MASTI

  • Masti bi trebale biti samo 'dodatak' jelima. Većina masti u vašoj dijeti trebala bi dolaziti od ribe, orašastih plodova i ulja od povrća. Za prženje koristite maslinovo ulje ili ulje uljane repice.

Što nam piramida zdrave prehrane govori?

PROVJERITE AKO VAŠ DNEVNI UNOS ODGOVARA PRAVILIMA ZDRAVE PIRAMIDE.

Saznajte više ovdje: Piramide prehrane Piramida prehrane za 21. stoljeće Tjelesna aktivnost