Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Šećer u vašoj prehrani

Šećer se često naziva i 'tihi ubojica'. Nalazi se u gotovo svakom proizvodu – sokovima, pićima, slatkišima, žitaricama. Negativni utjecaj šećera na imunološki sustav počinje u roku od 30 minuta nakon konzumacije. Na primjer, prehrana bogata šećerom povećava rizik od poremećaja razine šećera u krvi, što može izazvati promjene raspoloženja, debljanje, umor, glavobolje, hormonalne neravnoteže i cijeli drugi niz neugodnih simptoma. Šećer ne daje hranjive tvari, samo prazne kalorije. Kada naučite kontrolirati svoju želju i prestanete konzumirati šećer, sigurno ćete primijetiti prednosti poput uravnotežene razine energije, gubitak težine, povećanu otpornost i sposobnost jasnijeg razmišljanja. Ograničavanje unosa šećera u organizam se može činiti nemogućim, ali je zapravo jednostavnije nego što mislite. Trebate se držati samo nekoliko jednostavnih koraka. Ako želite posegnuti za grickalicama, čokoladom ili čokoladicama, zamijenite ih svježim ili sušenim voćem. Iako su slatki, sadrže važne zdrave vitamine, minerale i vlakna. Također biste trebali smanjiti obojana pića i zamijeniti ih 100% voćnim sokovima, mineralnom vodom ili nezašećerenim čajem. Također možete koristiti i prirodni med kao zamjenu za šećer u dnevnoj prehrani. Šećer u vašoj prehrani

Ograničavanje šećera u vašoj prehrani će učvrstiti vaš imunitet.

Saznajte više ovdje:

Piramide prehrane


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Meksička mješavina povrća s gljivama
Meksička mješavina povrća s gljivama

Mješavina raznobojnog, ukusnog i brzo pripremljenog jela izvrsnog okusa!

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Zapečeni grah s komoračem, slaninom i kobasicama
Zapečeni grah s komoračem, slaninom i kobasicama

Iznenadite svoje najdraže ovim izvrsnim receptom. Jedinstveni okus povrća i pikantne kobasice i slanine.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Vegetarijanski chilli sa zelenim i žutim mahunama
Vegetarijanski chilli sa zelenim i žutim mahunama

Pikantni veganski recept pun proteina i izvrsno jelo za nedjeljni ručak

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Paprike punjene crvenim grahom
Paprike punjene crvenim grahom

Punjene paprike su omiljeno jelo u većini jugoistočnih europskih zemalja. Ovo jelo je dio naše kulture i tradicije ali svaka regija ga priprema različito i svi ti recepti su izvrsni! Iznenadite svoje najmilije paprikama punjenim crvenim grahom!

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Šećer u vašoj prehrani

Šećer se često naziva i 'tihi ubojica'. Nalazi se u gotovo svakom proizvodu – sokovima, pićima, slatkišima, žitaricama. Negativni utjecaj šećera na imunološki sustav počinje u roku od 30 minuta nakon konzumacije. Na primjer, prehrana bogata šećerom povećava rizik od poremećaja razine šećera u krvi, što može izazvati promjene raspoloženja, debljanje, umor, glavobolje, hormonalne neravnoteže i cijeli drugi niz neugodnih simptoma. Šećer ne daje hranjive tvari, samo prazne kalorije. Kada naučite kontrolirati svoju želju i prestanete konzumirati šećer, sigurno ćete primijetiti prednosti poput uravnotežene razine energije, gubitak težine, povećanu otpornost i sposobnost jasnijeg razmišljanja. Ograničavanje unosa šećera u organizam se može činiti nemogućim, ali je zapravo jednostavnije nego što mislite. Trebate se držati samo nekoliko jednostavnih koraka. Ako želite posegnuti za grickalicama, čokoladom ili čokoladicama, zamijenite ih svježim ili sušenim voćem. Iako su slatki, sadrže važne zdrave vitamine, minerale i vlakna. Također biste trebali smanjiti obojana pića i zamijeniti ih 100% voćnim sokovima, mineralnom vodom ili nezašećerenim čajem. Također možete koristiti i prirodni med kao zamjenu za šećer u dnevnoj prehrani. Šećer u vašoj prehrani

Ograničavanje šećera u vašoj prehrani će učvrstiti vaš imunitet.

Saznajte više ovdje:

Piramide prehrane

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description