Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Gubitak vitamina C za vrijeme kuhanja i kuhanja na pari

Kuhanje se oslanja na zagrijavanje hrane na temperaturi od 100 °C, obično u vodi ili na pari. Za vrijeme tog procesa, promjene se događaju na sirovoj namirnici kao rezultat visoke temperature koja utječe na različite nutritijente. Vitamin C je posebno osjetljiv na proces kuhanja. Gubljenje Vitamina C povezano sa kulinarskim procesima je česta tema istraživanja. Na njihovoj bazi, znanstvenici su procijenili da se sadržaj vitamina C za vrijeme tradicionalnog kuhanja špinata smanji na 66% , a brokule na 35%. Manje gubitke mogli su primijetiti tijekom kuhanja na pari navedenih namirnica, which amounted to only 35% and 23%. Veći gubitak vitamina C prilikom kuhanja za razliku od kuhanja na pari su primijećeni i na crvenom zelju. Ovisno o tipu i uvjetima procesa, gubitak vitamina C u sirovim namirnicama varira od 16 do 58%, a pri kuhanju na pari od 2 do 34%.  Za kelj pupčar, gubitak ovog vitamina za vrijeme kuhanja u vodi tradicionalnom metodom rezultirala je sa 34% i 22% kao rezultat kuhanja na pari. Prilikom studije bilo je uočeno da je gubitak vitamina C povezan direktno sa procesom kuhanja. Povrće gubi manje vitamina C kada je stavljeno u lonac kipuće vode nego kada je stavljeno u hladnu vodu.

Gubitak vitamina C za vrijeme kuhanja i kuhanja na pari

Ako je ova infografika proširila vaše znanje, podijelite ju s prijateljima

Zabavite se i kreirajte uz:

Tajne kuhanja i kuhanja na pari


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Navajo tacos
Navajo tacos

Kruh nadjenuti umakom te ukrasiti po želji.

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Salata s kukuruzom i purećim prsima
Salata s kukuruzom i purećim prsima

Zdravo, ukusno i lagano jelo za ručak ili večeru

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Pečena orada s prženim povrćem
Pečena orada s prženim povrćem

Jednostavan recept s vrlo malo sastojaka ali bogatog okusa! Orada u kombinaciji s prženim povrćem je izvrstan ručak.

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Zelene mahune s rajčicom i koprom
Zelene mahune s rajčicom i koprom

Izvrstan obrok s češnjakom i puno kopra! Lagan za pripremu! Prikladan za predjelo ili glavno jelo.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Gubitak vitamina C za vrijeme kuhanja i kuhanja na pari

Kuhanje se oslanja na zagrijavanje hrane na temperaturi od 100 °C, obično u vodi ili na pari. Za vrijeme tog procesa, promjene se događaju na sirovoj namirnici kao rezultat visoke temperature koja utječe na različite nutritijente. Vitamin C je posebno osjetljiv na proces kuhanja. Gubljenje Vitamina C povezano sa kulinarskim procesima je česta tema istraživanja. Na njihovoj bazi, znanstvenici su procijenili da se sadržaj vitamina C za vrijeme tradicionalnog kuhanja špinata smanji na 66% , a brokule na 35%. Manje gubitke mogli su primijetiti tijekom kuhanja na pari navedenih namirnica, which amounted to only 35% and 23%. Veći gubitak vitamina C prilikom kuhanja za razliku od kuhanja na pari su primijećeni i na crvenom zelju. Ovisno o tipu i uvjetima procesa, gubitak vitamina C u sirovim namirnicama varira od 16 do 58%, a pri kuhanju na pari od 2 do 34%.  Za kelj pupčar, gubitak ovog vitamina za vrijeme kuhanja u vodi tradicionalnom metodom rezultirala je sa 34% i 22% kao rezultat kuhanja na pari. Prilikom studije bilo je uočeno da je gubitak vitamina C povezan direktno sa procesom kuhanja. Povrće gubi manje vitamina C kada je stavljeno u lonac kipuće vode nego kada je stavljeno u hladnu vodu.

Gubitak vitamina C za vrijeme kuhanja i kuhanja na pari

Ako je ova infografika proširila vaše znanje, podijelite ju s prijateljima

Zabavite se i kreirajte uz:

Tajne kuhanja i kuhanja na pari

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description