Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Tajne kuhanja i kuhanja na pari

Tradicionalno kuhanje

Kuhanje uključuje zagrijavanje hrane u kipućoj vodi na 90-100ºC. Ovaj proces dovodi do smekšavanja tkiva i otapanja nutrijenata u obrađenom proizvodu. Procjenjuje se da tradicionalna kuhinja uzrokuje gubitak vitamina i minerala od 40%, a kada je riječ o vitaminu C, gubici mogu biti visoki i do 70% svog sadržaja u proizvodu. Kako bi gubitak prehrambene vrijednosti bio niži što je više moguće, trebali bi stavljati proizvode izravno u kipuću vodu. Također je važno da vrijeme kuhanja bude što kraće. Dakle, zagrijte vodu do točke vrenja, a nastavite proces kuhanja pod poklopcem. Tajne kuhanja i kuhanja na pari

Kuhanje na pari

Kuhanje na pari jedan je od najjednostavnijih i najzdravijih načina pripreme vaše hrane. Ovaj proces se sastoji od podvrgavanja hrane tretmanom pare. Proizvodi ne bi trebali biti uronjeni u vodu. Tako zadržavaju veći dio svoje prirodne arome, čvrstoće i boje, i što je najvažnije, to je učinjeno bez gubitka vrijednih hranjivih tvari. Jela pripremljena na ovaj način ne zahtijevaju dodatne začine. Uz hranu kuhanu na pari u potpunosti možemo odustati od uporabe soli. Jela pripremljena na ovaj način imaju manje kalorija i lako su probavljiva. Još jedna prednost kuhanja na pari je ušteda energije i vremena jer ne zahtijeva takav nadzor kao tradicionalno kuhanje. Ova metoda ne zahtijeva posebnu opremu, a to je još jedna prednost. Jednostavan lonac s debelim dnom unutar kojeg možete smjestiti košaru je i više nego dovoljan. Tajne kuhanja i kuhanja na pari


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Narezana govedina s meksičim povrćem
Narezana govedina s meksičim povrćem

Slasna i profinjena kombinacija govedine i povrća koja će opčiniti vaše goste!

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Smoothie od kukuruza
Smoothie od kukuruza

Smoothie od kukuruza i banane je idealan za međuobrok.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom
Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom

Slasno i lagano jelo - svježi rižoto sa šampinjonima.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Meksičke košarice s gorgonzolom
Meksičke košarice s gorgonzolom

Odličan okus i zanimljiva aroma.

4 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Tajne kuhanja i kuhanja na pari

Tradicionalno kuhanje

Kuhanje uključuje zagrijavanje hrane u kipućoj vodi na 90-100ºC. Ovaj proces dovodi do smekšavanja tkiva i otapanja nutrijenata u obrađenom proizvodu. Procjenjuje se da tradicionalna kuhinja uzrokuje gubitak vitamina i minerala od 40%, a kada je riječ o vitaminu C, gubici mogu biti visoki i do 70% svog sadržaja u proizvodu. Kako bi gubitak prehrambene vrijednosti bio niži što je više moguće, trebali bi stavljati proizvode izravno u kipuću vodu. Također je važno da vrijeme kuhanja bude što kraće. Dakle, zagrijte vodu do točke vrenja, a nastavite proces kuhanja pod poklopcem. Tajne kuhanja i kuhanja na pari

Kuhanje na pari

Kuhanje na pari jedan je od najjednostavnijih i najzdravijih načina pripreme vaše hrane. Ovaj proces se sastoji od podvrgavanja hrane tretmanom pare. Proizvodi ne bi trebali biti uronjeni u vodu. Tako zadržavaju veći dio svoje prirodne arome, čvrstoće i boje, i što je najvažnije, to je učinjeno bez gubitka vrijednih hranjivih tvari. Jela pripremljena na ovaj način ne zahtijevaju dodatne začine. Uz hranu kuhanu na pari u potpunosti možemo odustati od uporabe soli. Jela pripremljena na ovaj način imaju manje kalorija i lako su probavljiva. Još jedna prednost kuhanja na pari je ušteda energije i vremena jer ne zahtijeva takav nadzor kao tradicionalno kuhanje. Ova metoda ne zahtijeva posebnu opremu, a to je još jedna prednost. Jednostavan lonac s debelim dnom unutar kojeg možete smjestiti košaru je i više nego dovoljan. Tajne kuhanja i kuhanja na pari