Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Hren

 

100g hrena – 68 kcal

Hren sadrži znatne količine fosfora, sumpora, kalija, kalcija, željeza, natrija, magnezija te vitamina A, C, E i B skupine.

Esencija zdravlja

Hren ima antibakterijski, antivirusni i fungicidni učinak. Stimulira razinu metabolizma što pomaže održavanju željene tjelesne težine, regulira rad bubrega i utječe na tjelesnu otpornost. Sadrži više vitamina C nego limun ili naranča, a u antimikrobnim učincima stoji uz bok luku i češnjaku. Osobito se preporuča konzumirati hren u tranzicijskim periodima godine, primjerice između jeseni i zime ili zime i proljeća. U ovim vremenima hren hrani tijelo neophodnim vitaminima i mineralnim solima.

Izoštrava osjetila

Naribani korijen hrena sa svojim karakteristično jakim okusom jedan je od ključnih sastojaka mnogih jela, svježih povrtnih salata, a poslužuje se i s vrhnjem i limunom kao umak za meso te hladnu ili toplu ribu.

Održava svježinu

Zahvaljujući svojim prirodnim antibakterijskim svojstvima, hren posjeduje kvalitete koje se koriste u skladištenju hrane. Maslac, meso ili riba umotani u listove hrena ostaju svježi mnogo duže nego obično. Razlog tome su upravo antimikrobna svojstva hrena koja priječe razvoj bakterijama.

Vodi suzama

Ako je hren svjež i jak, tada esencijalna ulja sadržana u njemu često izazivaju suzenje očiju ili šmrcanje. Nakon takve iritacije dobro je pomirisati krišku bijelog kruha, što bi trebalo olakšati osjećaj pečenja u očima i grlu.

100g chrzanu – 68 kcal