Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Značaj zdrave prehrane

 

Zdrava prehrana

To je sjajno, eksperimentirati u kuhinji, kuhanjem zdravih obroka, pokušati nove recepte i unijeti malo različitosti kod kuće. Međutim, ono što čini svaki obrok stvarno značajnim i zdravim, jest sadržaj vitamina i minerala. Ako imate krhke nokte, blijedi ten i podočnjake, možda je to zbog nedostatka vrijednih hranjivih tvari u vašem obroku. Danas, često se nemamo vremena zdravo hraniti i prisiljeni smo uzeti nešto iz prodavaonice sa više sadržaja E, nego sa hranjivim tvarima. Dakle, uvijek dodajte obroku barem jednu vrstu povrća kao dekoraciju. Najbolja stvar prema zakonima odvojene prehrane, koji je na vrhu tablice zdravih dijeta, je povrće koje se može kombinirati sa svime – mesom, ribom, jajima, mlijekom, tjesteninom. Trebate izbjegavati podgrijavanje, bolje je jesti ga svježeg kao salatu, jer na taj način se zadržava više hranjivih tvari. Nemojte potcjenjivati njegov značaj i vidjet ćete pozitivan rezultat u vašem tijelu.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Janjeći kotlet s graškom i pireom od cvjetače
Janjeći kotlet s graškom i pireom od cvjetače

Okupite cijelu obitelj oko uskršnjeg stola uz tradicionalni recept s janjećim kotletima i pireom od cvjetače

3 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Pačji bataci s povrćem
Pačji bataci s povrćem

Mozaik boja i spektakularno jelo u jednom!

2 osobe više od 45 minuta Zahtjevno
Meksička čili salata s kukuruzom i grahom
Meksička čili salata s kukuruzom i grahom

Ne propustite probati ovu Chilli meksičku salatu koju vam donosi Maja Brekalo. Prepustite se zavodljivim čarima Meksika i uživajte u njegovim okusima.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Rolice od patlidžana s povrćem
Rolice od patlidžana s povrćem

Slasno i aromatično jelo za posebne prigode

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Značaj zdrave prehrane
 

Zdrava prehrana

To je sjajno, eksperimentirati u kuhinji, kuhanjem zdravih obroka, pokušati nove recepte i unijeti malo različitosti kod kuće. Međutim, ono što čini svaki obrok stvarno značajnim i zdravim, jest sadržaj vitamina i minerala. Ako imate krhke nokte, blijedi ten i podočnjake, možda je to zbog nedostatka vrijednih hranjivih tvari u vašem obroku. Danas, često se nemamo vremena zdravo hraniti i prisiljeni smo uzeti nešto iz prodavaonice sa više sadržaja E, nego sa hranjivim tvarima. Dakle, uvijek dodajte obroku barem jednu vrstu povrća kao dekoraciju. Najbolja stvar prema zakonima odvojene prehrane, koji je na vrhu tablice zdravih dijeta, je povrće koje se može kombinirati sa svime – mesom, ribom, jajima, mlijekom, tjesteninom. Trebate izbjegavati podgrijavanje, bolje je jesti ga svježeg kao salatu, jer na taj način se zadržava više hranjivih tvari. Nemojte potcjenjivati njegov značaj i vidjet ćete pozitivan rezultat u vašem tijelu.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description