Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Značaj zdrave prehrane

 

Zdrava prehrana

To je sjajno, eksperimentirati u kuhinji, kuhanjem zdravih obroka, pokušati nove recepte i unijeti malo različitosti kod kuće. Međutim, ono što čini svaki obrok stvarno značajnim i zdravim, jest sadržaj vitamina i minerala. Ako imate krhke nokte, blijedi ten i podočnjake, možda je to zbog nedostatka vrijednih hranjivih tvari u vašem obroku. Danas, često se nemamo vremena zdravo hraniti i prisiljeni smo uzeti nešto iz prodavaonice sa više sadržaja E, nego sa hranjivim tvarima. Dakle, uvijek dodajte obroku barem jednu vrstu povrća kao dekoraciju. Najbolja stvar prema zakonima odvojene prehrane, koji je na vrhu tablice zdravih dijeta, je povrće koje se može kombinirati sa svime – mesom, ribom, jajima, mlijekom, tjesteninom. Trebate izbjegavati podgrijavanje, bolje je jesti ga svježeg kao salatu, jer na taj način se zadržava više hranjivih tvari. Nemojte potcjenjivati njegov značaj i vidjet ćete pozitivan rezultat u vašem tijelu.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Krem juha od buče sa škampima
Krem juha od buče sa škampima

Idealni recept za ljubitelje hrane od plodova mora. Izvrsni okus škampi poboljšan okusom buče daje brzu i nutritivno bogatu krem juhu

4 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Salata od špinata i crvenog graha
Salata od špinata i crvenog graha

Bogata salata s crvenim grahom i orasima upotpunjena ukusnom slaninom

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Pečeni kruh s namazom od brokule
Pečeni kruh s namazom od brokule

Ukusno predjelo jednostavno za kuhanje sa Bonduelle proizvodima!

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Cannellini grah s keljem i notom čilija
Cannellini grah s keljem i notom čilija

Eating healthy has never been easier. Try our beans with a hint of chilli and enjoy rich flavours with this easy recipe.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Značaj zdrave prehrane
 

Zdrava prehrana

To je sjajno, eksperimentirati u kuhinji, kuhanjem zdravih obroka, pokušati nove recepte i unijeti malo različitosti kod kuće. Međutim, ono što čini svaki obrok stvarno značajnim i zdravim, jest sadržaj vitamina i minerala. Ako imate krhke nokte, blijedi ten i podočnjake, možda je to zbog nedostatka vrijednih hranjivih tvari u vašem obroku. Danas, često se nemamo vremena zdravo hraniti i prisiljeni smo uzeti nešto iz prodavaonice sa više sadržaja E, nego sa hranjivim tvarima. Dakle, uvijek dodajte obroku barem jednu vrstu povrća kao dekoraciju. Najbolja stvar prema zakonima odvojene prehrane, koji je na vrhu tablice zdravih dijeta, je povrće koje se može kombinirati sa svime – mesom, ribom, jajima, mlijekom, tjesteninom. Trebate izbjegavati podgrijavanje, bolje je jesti ga svježeg kao salatu, jer na taj način se zadržava više hranjivih tvari. Nemojte potcjenjivati njegov značaj i vidjet ćete pozitivan rezultat u vašem tijelu.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description