Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Zdrava prehrana trudnica

Za pravilan razvoj fetusa važna je zdrava prehrana trudnica. Najvažniji su idući nutritivni elementi: folna kiselina, željezo, jod, zink i nezasićene masne kiseline. Potrebno ih je unijeti u organizam svakog dana u dovoljnoj količini. Poteškoće nastaju kada se zanemari zdrava prehrana i trudnica ili žena koja doji ne unese dovoljnu količinu ovih elemenata.

Najvažnije je znati što treba jesti

Žene koje planiraju zatrudnjeti trebaju se upoznati s principima zdrave prehrane trudnica. 
 
what should pregnant women not eat during pregnancy
 
Želimo Vam dati nekoliko korisnih savjeta, koji će Vam pomoći izbjeći poteškoće nastale nepravilnom prehranom:Raznovrsni obroci. Ne postoji namirnica koja sadrži sve neophodne nutritivne elemente kojih postoji 60-ak. Što je naša prehrana raznovrsnija, to ona ima blagotvornije djelovanje na zdravlje. 

Samo kruh od cjelovitog zrna pšenice. Sadrži 3-5 puta više minerala nego što ih sadrži bijeli kruh. Također je bogat vitaminima i prehrambenim vlaknima. 

Udvostručen unos željeza. Trudnica bi trebala, dakle, jesti meso i to dva puta na dan (preporučljivo je da to bude malomasno meso). Preporuka je uz svaki obrok jesti povrće i voće koje je bogato vitaminom C jer ovaj vitamin pospješuje apsorpciju željeza. 

Riba je neizostavna – ona je izvrstan izvor kvalitetnih proteina, no pripazite s odabirom vrste jer neke vrste mogu imati veću količinu žive.

Hladno prešana ulja – barem jedna žlica na dan. Sadrže nezasićene masne kiseline koje su neophodne za pravilan tijek trudnoće. 

Povećana konzumacija mlijeka i mliječnih proizvoda. Trudnica na ovo treba obratiti pažnju budući mlijeko sadrži: kalcij, vitamine B2 i B12 te visokovrijedne proteine, a to je važno i za nju i za dijete. Malomasni proizvodi pomažu nam da se ne udebljamo previše. 

• Najmanje 1 kg voća i povrća na dan - to je najbolji izvor vitamina i minerala.

Zabranjeno konzumiranje alkohola, smanjena konzumacija jake kave i pušenja cigareta. Droga je također zabranjena. Sve to povećava rizik pobačaja i može oštetiti fetus. 

 what can pregnant women eat during pregnancy
 
 

Zdrava prehrana uključuje raznolikost

Raznovrsna prehrana uvelike smanjuje rizik nastanka nedostatka nutritivnih elemenata u organizmu.
 
Trudnica mora unijeti više vitamina i minerala i to čak do 50-100%. Međutim, vrijednost dnevnog unosa kalorija bi se trebala povećati samo za 300 kcal.

Mnoge žene paze na liniju i primjenjuju razne vrste dijeta za mršavljenje koje su često loše izbalansirane i dovode do pomanjkanja nutritivnih elemenata. Trudnica mora zadovoljiti ne samo svoje potrebe za nutritivnim elementima, već i potrebe fetusa koji se razvija u njezinoj utrobi. Zdrava prehrana trudnica zahtijeva raznovrsne obroke, bogate prirodnim proizvodima. Također, trudnica se treba čuvati unosa bilo kakvih stimulansa. To je bitno za zdravlje trudnice i njenog djeteta.

 

Jelovnik

Doručak:
pahuljice s mlijekom, dva cijela pšenična peciva, dvije šnite nemasne šunke, salata od rajčica s lukom i maslinovim uljem
Ručak:
Dimljeni losos, salata od mrkve, kuhani krumpir, svježe iscijeđen sok od grejpa 
Večera:
voćna salata, kruh od cjelovitoga zrna pšenice s marmeladom od naranče, jogurt, čaj s limunom


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Brze Quesadille
Brze Quesadille

Ne propustite isprobati ovu genijalnu kombinaciju hrskave zapečene tortilje, rastopljenog sira i hrpe povrća i začina.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Lagane palačinke punjene kukuruzom, šunkom i šparogama
Lagane palačinke punjene kukuruzom, šunkom i šparogama

Posebno jelo koje će oduševiti vaše najmilije

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Krem juha od buče sa škampima
Krem juha od buče sa škampima

Idealni recept za ljubitelje hrane od plodova mora. Izvrsni okus škampi poboljšan okusom buče daje brzu i nutritivno bogatu krem juhu

4 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Azijska salata od riže
Azijska salata od riže

Specijalitet kineske kuhinje, salata od riže, bit će otkriće za vašu knjižicu s receptima. Zdravi obrok svježeg okusa.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Zdrava prehrana trudnica
Za pravilan razvoj fetusa važna je zdrava prehrana trudnica. Najvažniji su idući nutritivni elementi: folna kiselina, željezo, jod, zink i nezasićene masne kiseline. Potrebno ih je unijeti u organizam svakog dana u dovoljnoj količini. Poteškoće nastaju kada se zanemari zdrava prehrana i trudnica ili žena koja doji ne unese dovoljnu količinu ovih elemenata.

Najvažnije je znati što treba jesti

Žene koje planiraju zatrudnjeti trebaju se upoznati s principima zdrave prehrane trudnica. 
 
what should pregnant women not eat during pregnancy
 
Želimo Vam dati nekoliko korisnih savjeta, koji će Vam pomoći izbjeći poteškoće nastale nepravilnom prehranom:Raznovrsni obroci. Ne postoji namirnica koja sadrži sve neophodne nutritivne elemente kojih postoji 60-ak. Što je naša prehrana raznovrsnija, to ona ima blagotvornije djelovanje na zdravlje. 

Samo kruh od cjelovitog zrna pšenice. Sadrži 3-5 puta više minerala nego što ih sadrži bijeli kruh. Također je bogat vitaminima i prehrambenim vlaknima. 

Udvostručen unos željeza. Trudnica bi trebala, dakle, jesti meso i to dva puta na dan (preporučljivo je da to bude malomasno meso). Preporuka je uz svaki obrok jesti povrće i voće koje je bogato vitaminom C jer ovaj vitamin pospješuje apsorpciju željeza. 

Riba je neizostavna – ona je izvrstan izvor kvalitetnih proteina, no pripazite s odabirom vrste jer neke vrste mogu imati veću količinu žive.

Hladno prešana ulja – barem jedna žlica na dan. Sadrže nezasićene masne kiseline koje su neophodne za pravilan tijek trudnoće. 

Povećana konzumacija mlijeka i mliječnih proizvoda. Trudnica na ovo treba obratiti pažnju budući mlijeko sadrži: kalcij, vitamine B2 i B12 te visokovrijedne proteine, a to je važno i za nju i za dijete. Malomasni proizvodi pomažu nam da se ne udebljamo previše. 

• Najmanje 1 kg voća i povrća na dan - to je najbolji izvor vitamina i minerala.

Zabranjeno konzumiranje alkohola, smanjena konzumacija jake kave i pušenja cigareta. Droga je također zabranjena. Sve to povećava rizik pobačaja i može oštetiti fetus. 

 what can pregnant women eat during pregnancy
 
 

Zdrava prehrana uključuje raznolikost

Raznovrsna prehrana uvelike smanjuje rizik nastanka nedostatka nutritivnih elemenata u organizmu.
 
Trudnica mora unijeti više vitamina i minerala i to čak do 50-100%. Međutim, vrijednost dnevnog unosa kalorija bi se trebala povećati samo za 300 kcal.

Mnoge žene paze na liniju i primjenjuju razne vrste dijeta za mršavljenje koje su često loše izbalansirane i dovode do pomanjkanja nutritivnih elemenata. Trudnica mora zadovoljiti ne samo svoje potrebe za nutritivnim elementima, već i potrebe fetusa koji se razvija u njezinoj utrobi. Zdrava prehrana trudnica zahtijeva raznovrsne obroke, bogate prirodnim proizvodima. Također, trudnica se treba čuvati unosa bilo kakvih stimulansa. To je bitno za zdravlje trudnice i njenog djeteta.

 

Jelovnik

Doručak:
pahuljice s mlijekom, dva cijela pšenična peciva, dvije šnite nemasne šunke, salata od rajčica s lukom i maslinovim uljem
Ručak:
Dimljeni losos, salata od mrkve, kuhani krumpir, svježe iscijeđen sok od grejpa 
Večera:
voćna salata, kruh od cjelovitoga zrna pšenice s marmeladom od naranče, jogurt, čaj s limunom

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description