Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Zdrava dijeta za dobar izgled u bikiniju

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look

Zdrava dijeta

Pripremite zdrave obroke uz pomoć raznovrsnih sastojaka i različitih načina pripreme. Ne ograničavajte se na "provjerena" jela, već se odvažite isprobati nešto novo! Smanjite unos masnoće u svoj organizam: konzumirajte margarin ili razna povrtna ulja za kuhanje i pečenje, te smanjite svoj uobičajeni unos soli.

Poslužite voće kao desert i izbjegavajte konzumaciju slatkiša prije, između ili nakon obroka. Svaki dan pijte mlijeko i jedite sir, svježi sir, kiselo mlijeko ili jogurt. Konzumirajte sirovo voće i povrće, a mahunarke (poput graha, graška i mahuna) nekoliko puta tjedno, pripremljene na pari. Neka na Vašem stolu uvijek bude poslužen crni kruh. Kao prilog umjesto riže i tjestenine poslužite krumpir ili povrće pripremljeno na pari.

Stvorite mirne i udobne uvjete za svoj prehrambeni eksperiment.

  • Iduće se preporučuje dnevno jesti, te slobodno konzumirajte bez ikakve grižnje savjesti: voće, povrće, mahunarke, ribu, crni kruh, krumpir te vodu.
  • Budite umjereni s konzumacijom: nemasnog mesa i mesnih proizvoda, malomasnog mlijeka i mliječnih proizvoda, jaja i tjestenine.
  • Biti će najbolje da izbjegnete: slatkiše, šećer i zašećerene proizvode, masno meso, žestice, pivo, vino i pušenje.

Zadnje, ali ne najmanje važno: kako biste upotpunili zdravu dijetu i priskrbili si dobar izgled i u bikiniju, redovito vježbajte.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Smoothie od kukuruza
Smoothie od kukuruza

Smoothie od kukuruza i banane je idealan za međuobrok.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Kuhanje sushi riže
Kuhanje sushi riže

Recept za sushi rižu koja je osnova svakog sushija..

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Döner Kebab – janjetina s okomitog ražnja
Döner Kebab – janjetina s okomitog ražnja

Tursko jelo od janjetine, pečeno na okomitom ražnju, koje se služi uz turski kruh.

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Brza salata s piletinom
Brza salata s piletinom

Danas vam donosimo jednu laganu i osvježavajuću salatu za ove vruće dane. Salatu koja može zamijeniti obrok, a gotova je za tren.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Zdrava dijeta za dobar izgled u bikiniju
Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look

Zdrava dijeta

Pripremite zdrave obroke uz pomoć raznovrsnih sastojaka i različitih načina pripreme. Ne ograničavajte se na "provjerena" jela, već se odvažite isprobati nešto novo! Smanjite unos masnoće u svoj organizam: konzumirajte margarin ili razna povrtna ulja za kuhanje i pečenje, te smanjite svoj uobičajeni unos soli.

Poslužite voće kao desert i izbjegavajte konzumaciju slatkiša prije, između ili nakon obroka. Svaki dan pijte mlijeko i jedite sir, svježi sir, kiselo mlijeko ili jogurt. Konzumirajte sirovo voće i povrće, a mahunarke (poput graha, graška i mahuna) nekoliko puta tjedno, pripremljene na pari. Neka na Vašem stolu uvijek bude poslužen crni kruh. Kao prilog umjesto riže i tjestenine poslužite krumpir ili povrće pripremljeno na pari.

Stvorite mirne i udobne uvjete za svoj prehrambeni eksperiment.

  • Iduće se preporučuje dnevno jesti, te slobodno konzumirajte bez ikakve grižnje savjesti: voće, povrće, mahunarke, ribu, crni kruh, krumpir te vodu.
  • Budite umjereni s konzumacijom: nemasnog mesa i mesnih proizvoda, malomasnog mlijeka i mliječnih proizvoda, jaja i tjestenine.
  • Biti će najbolje da izbjegnete: slatkiše, šećer i zašećerene proizvode, masno meso, žestice, pivo, vino i pušenje.

Zadnje, ali ne najmanje važno: kako biste upotpunili zdravu dijetu i priskrbili si dobar izgled i u bikiniju, redovito vježbajte.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description