Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Zdrava dijeta za dobar izgled u bikiniju

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look

Zdrava dijeta

Pripremite zdrave obroke uz pomoć raznovrsnih sastojaka i različitih načina pripreme. Ne ograničavajte se na "provjerena" jela, već se odvažite isprobati nešto novo! Smanjite unos masnoće u svoj organizam: konzumirajte margarin ili razna povrtna ulja za kuhanje i pečenje, te smanjite svoj uobičajeni unos soli.

Poslužite voće kao desert i izbjegavajte konzumaciju slatkiša prije, između ili nakon obroka. Svaki dan pijte mlijeko i jedite sir, svježi sir, kiselo mlijeko ili jogurt. Konzumirajte sirovo voće i povrće, a mahunarke (poput graha, graška i mahuna) nekoliko puta tjedno, pripremljene na pari. Neka na Vašem stolu uvijek bude poslužen crni kruh. Kao prilog umjesto riže i tjestenine poslužite krumpir ili povrće pripremljeno na pari.

Stvorite mirne i udobne uvjete za svoj prehrambeni eksperiment.

  • Iduće se preporučuje dnevno jesti, te slobodno konzumirajte bez ikakve grižnje savjesti: voće, povrće, mahunarke, ribu, crni kruh, krumpir te vodu.
  • Budite umjereni s konzumacijom: nemasnog mesa i mesnih proizvoda, malomasnog mlijeka i mliječnih proizvoda, jaja i tjestenine.
  • Biti će najbolje da izbjegnete: slatkiše, šećer i zašećerene proizvode, masno meso, žestice, pivo, vino i pušenje.

Zadnje, ali ne najmanje važno: kako biste upotpunili zdravu dijetu i priskrbili si dobar izgled i u bikiniju, redovito vježbajte.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Salata od špinata i crvenog graha
Salata od špinata i crvenog graha

Bogata salata s crvenim grahom i orasima upotpunjena ukusnom slaninom

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Škampi na roštilju s pireom od kukuruza
Škampi na roštilju s pireom od kukuruza

Ukusan recept.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Njemačka krumpir salata
Njemačka krumpir salata

Osnova ovog jela je krumpir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, rajčice, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Meksička tortilja s umakom od grčkog jogurta
Meksička tortilja s umakom od grčkog jogurta

Zakuska je gotova za 15 minuta!

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Zdrava dijeta za dobar izgled u bikiniju
Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look

Zdrava dijeta

Pripremite zdrave obroke uz pomoć raznovrsnih sastojaka i različitih načina pripreme. Ne ograničavajte se na "provjerena" jela, već se odvažite isprobati nešto novo! Smanjite unos masnoće u svoj organizam: konzumirajte margarin ili razna povrtna ulja za kuhanje i pečenje, te smanjite svoj uobičajeni unos soli.

Poslužite voće kao desert i izbjegavajte konzumaciju slatkiša prije, između ili nakon obroka. Svaki dan pijte mlijeko i jedite sir, svježi sir, kiselo mlijeko ili jogurt. Konzumirajte sirovo voće i povrće, a mahunarke (poput graha, graška i mahuna) nekoliko puta tjedno, pripremljene na pari. Neka na Vašem stolu uvijek bude poslužen crni kruh. Kao prilog umjesto riže i tjestenine poslužite krumpir ili povrće pripremljeno na pari.

Stvorite mirne i udobne uvjete za svoj prehrambeni eksperiment.

  • Iduće se preporučuje dnevno jesti, te slobodno konzumirajte bez ikakve grižnje savjesti: voće, povrće, mahunarke, ribu, crni kruh, krumpir te vodu.
  • Budite umjereni s konzumacijom: nemasnog mesa i mesnih proizvoda, malomasnog mlijeka i mliječnih proizvoda, jaja i tjestenine.
  • Biti će najbolje da izbjegnete: slatkiše, šećer i zašećerene proizvode, masno meso, žestice, pivo, vino i pušenje.

Zadnje, ali ne najmanje važno: kako biste upotpunili zdravu dijetu i priskrbili si dobar izgled i u bikiniju, redovito vježbajte.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description