Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Zdrava dijeta za dobar izgled u bikiniju

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look

Zdrava dijeta

Pripremite zdrave obroke uz pomoć raznovrsnih sastojaka i različitih načina pripreme. Ne ograničavajte se na "provjerena" jela, već se odvažite isprobati nešto novo! Smanjite unos masnoće u svoj organizam: konzumirajte margarin ili razna povrtna ulja za kuhanje i pečenje, te smanjite svoj uobičajeni unos soli.

Poslužite voće kao desert i izbjegavajte konzumaciju slatkiša prije, između ili nakon obroka. Svaki dan pijte mlijeko i jedite sir, svježi sir, kiselo mlijeko ili jogurt. Konzumirajte sirovo voće i povrće, a mahunarke (poput graha, graška i mahuna) nekoliko puta tjedno, pripremljene na pari. Neka na Vašem stolu uvijek bude poslužen crni kruh. Kao prilog umjesto riže i tjestenine poslužite krumpir ili povrće pripremljeno na pari.

Stvorite mirne i udobne uvjete za svoj prehrambeni eksperiment.

  • Iduće se preporučuje dnevno jesti, te slobodno konzumirajte bez ikakve grižnje savjesti: voće, povrće, mahunarke, ribu, crni kruh, krumpir te vodu.
  • Budite umjereni s konzumacijom: nemasnog mesa i mesnih proizvoda, malomasnog mlijeka i mliječnih proizvoda, jaja i tjestenine.
  • Biti će najbolje da izbjegnete: slatkiše, šećer i zašećerene proizvode, masno meso, žestice, pivo, vino i pušenje.

Zadnje, ali ne najmanje važno: kako biste upotpunili zdravu dijetu i priskrbili si dobar izgled i u bikiniju, redovito vježbajte.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Hrskavi kus-kus sa šafranom i graškom
Hrskavi kus-kus sa šafranom i graškom

Istočnjačka namirnica kus-kus u malo drugačijoj izvedbi može postati dijelom vaše kuhinje. Predlažemo izvrstan recept za večeru s prijateljima ili s obitelji, jednostavan za pripremu, ukusan i

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Tiramisu - talijanski recept sa sirom mascarpone
Tiramisu - talijanski recept sa sirom mascarpone

Recept za tiramisu – ovaj recept je idealan za desert poslije ručka. Tradicionalno se služi dobro ohlađen i uz njega espresso.

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina
Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj prehrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Pikantna salata od škampa s viniaigrettom od limuna
Pikantna salata od škampa s viniaigrettom od limuna

U ljetnim danima jedemo više salate a morski plodovi nam daju dovoljnu dozu proteina. pikantna salata od škampa i kukuruza će biti idealan ručak za ovo ljetno vrijeme.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Zdrava dijeta za dobar izgled u bikiniju
Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look

Zdrava dijeta

Pripremite zdrave obroke uz pomoć raznovrsnih sastojaka i različitih načina pripreme. Ne ograničavajte se na "provjerena" jela, već se odvažite isprobati nešto novo! Smanjite unos masnoće u svoj organizam: konzumirajte margarin ili razna povrtna ulja za kuhanje i pečenje, te smanjite svoj uobičajeni unos soli.

Poslužite voće kao desert i izbjegavajte konzumaciju slatkiša prije, između ili nakon obroka. Svaki dan pijte mlijeko i jedite sir, svježi sir, kiselo mlijeko ili jogurt. Konzumirajte sirovo voće i povrće, a mahunarke (poput graha, graška i mahuna) nekoliko puta tjedno, pripremljene na pari. Neka na Vašem stolu uvijek bude poslužen crni kruh. Kao prilog umjesto riže i tjestenine poslužite krumpir ili povrće pripremljeno na pari.

Stvorite mirne i udobne uvjete za svoj prehrambeni eksperiment.

  • Iduće se preporučuje dnevno jesti, te slobodno konzumirajte bez ikakve grižnje savjesti: voće, povrće, mahunarke, ribu, crni kruh, krumpir te vodu.
  • Budite umjereni s konzumacijom: nemasnog mesa i mesnih proizvoda, malomasnog mlijeka i mliječnih proizvoda, jaja i tjestenine.
  • Biti će najbolje da izbjegnete: slatkiše, šećer i zašećerene proizvode, masno meso, žestice, pivo, vino i pušenje.

Zadnje, ali ne najmanje važno: kako biste upotpunili zdravu dijetu i priskrbili si dobar izgled i u bikiniju, redovito vježbajte.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description