Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Zdrava dijeta

Zdrava i uravnotežena prehrana

Dijeta je bogata hranjivim tvarima za naš organizam i eliminira suvišno masno tkivo.
 
shutterstock_75629467 IN

Što jesti, a što izbjegavati?

  • losos, tuna, skuša, haringa (riba bogata masnoćama odlična je osnova dijete jer sadrži masne kiseline koje su potrebne našem organizmu)
  • grašak, grah, orašasti plodovi (izvor biljnih proteina), mnogo povrća i voća svakoga dana (najbolje je zeleno lisnato povrće, a voće ono koje sadrži malo šećera)
  • ekstra djevičansko maslinovo ulje, ulje uljane repice ili laneno ulje (vrijedne masnoće koje ne treba koristiti za prženje)
  • kukuruzno, suncokretovo i sojino ulje (masnoće koje bi trebali izbjegavati)
  • malomasni mliječni proizvodi (ovo je preporučena vrsta proteina)
  • nemasno meso, npr. pureća prsa, bez kože - odličan su način da se izbjegnu zasićene masne kiseline
  • ne preporučuje se prženi proizvodi
  • margarin se nikako ne preporučuje
  • kolači, keksi, čips, čokoladni prutići i grickalice su strogo zabranjeni
shutterstock_97320632 IN

Odlično za depresiju i podizanje raspoloženja:

Osnova ove dijete su svježe voće i povrće i nezasićene masne kiseline.  Dijeta je namjenjena za one koji su pod pritiskom zbog naporne dnevne rutine...
Kao primjer uravnotežene zdrave prehrane vidimo iskustvo Eskima: jedu bobice, sušeno voće i piju čak, time opskrbljuju svoja tijela mnogim vitaminima, mineralima, antioksidantima, vlaknima i salicitatima, koji su značajni pri smanjenoj otpornosti organizma i kada počnu hladnije temperature. Bitan sastojak ove dijete su ulja iz prvog prešanja (npr. maslinovo ulje, ulje uljene repice), koja su bogata vrijednim omega 3 kiselinama i antioksidantima. Uz sve spomenuto, tijelu još trebaju i ugljikohidrati (kruh od cjelovitog zrna žitarica i raženi kruh), a hranu sa šećerima treba eliminirati iz jelovnika.

Primjer jelovnika

Doručak: Tri šnite raženog kruha, pašteta od skuše, salata od rajčice i krastavca s maslinovim uljem, čaj
Ručak: Pureća prsa pripremljena na pari, kuhane klice graha, krumpir kuhan u kori, limunada bez šećera
Večera: Dva integralna peciva, 3 šnite malomasne šunke, voćna salata, čaj
плодоовочеконсервної промисловості

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Clafoutis s brokulom i cherry rajčicama
Clafoutis s brokulom i cherry rajčicama

Specijalitet francuske kuhinje koji će oduševiti čitavu obitelj

2 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Narezana govedina s meksičim povrćem
Narezana govedina s meksičim povrćem

Slasna i profinjena kombinacija govedine i povrća koja će opčiniti vaše goste!

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Meksička salata s kus-kusom
Meksička salata s kus-kusom

Hranjiva i slasna salata

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Pečeni losos s mahunama
Pečeni losos s mahunama

Zdrava i ukusna kombinacija zelenih i žutih mahuna s lososom i pesto umakom! Idealno jelo za laganu večeru!

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Zdrava dijeta

Zdrava i uravnotežena prehrana

Dijeta je bogata hranjivim tvarima za naš organizam i eliminira suvišno masno tkivo.
 
shutterstock_75629467 IN

Što jesti, a što izbjegavati?

  • losos, tuna, skuša, haringa (riba bogata masnoćama odlična je osnova dijete jer sadrži masne kiseline koje su potrebne našem organizmu)
  • grašak, grah, orašasti plodovi (izvor biljnih proteina), mnogo povrća i voća svakoga dana (najbolje je zeleno lisnato povrće, a voće ono koje sadrži malo šećera)
  • ekstra djevičansko maslinovo ulje, ulje uljane repice ili laneno ulje (vrijedne masnoće koje ne treba koristiti za prženje)
  • kukuruzno, suncokretovo i sojino ulje (masnoće koje bi trebali izbjegavati)
  • malomasni mliječni proizvodi (ovo je preporučena vrsta proteina)
  • nemasno meso, npr. pureća prsa, bez kože - odličan su način da se izbjegnu zasićene masne kiseline
  • ne preporučuje se prženi proizvodi
  • margarin se nikako ne preporučuje
  • kolači, keksi, čips, čokoladni prutići i grickalice su strogo zabranjeni
shutterstock_97320632 IN

Odlično za depresiju i podizanje raspoloženja:

Osnova ove dijete su svježe voće i povrće i nezasićene masne kiseline.  Dijeta je namjenjena za one koji su pod pritiskom zbog naporne dnevne rutine...
Kao primjer uravnotežene zdrave prehrane vidimo iskustvo Eskima: jedu bobice, sušeno voće i piju čak, time opskrbljuju svoja tijela mnogim vitaminima, mineralima, antioksidantima, vlaknima i salicitatima, koji su značajni pri smanjenoj otpornosti organizma i kada počnu hladnije temperature. Bitan sastojak ove dijete su ulja iz prvog prešanja (npr. maslinovo ulje, ulje uljene repice), koja su bogata vrijednim omega 3 kiselinama i antioksidantima. Uz sve spomenuto, tijelu još trebaju i ugljikohidrati (kruh od cjelovitog zrna žitarica i raženi kruh), a hranu sa šećerima treba eliminirati iz jelovnika.

Primjer jelovnika

Doručak: Tri šnite raženog kruha, pašteta od skuše, salata od rajčice i krastavca s maslinovim uljem, čaj
Ručak: Pureća prsa pripremljena na pari, kuhane klice graha, krumpir kuhan u kori, limunada bez šećera
Večera: Dva integralna peciva, 3 šnite malomasne šunke, voćna salata, čaj
плодоовочеконсервної промисловості
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description