Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Voće i povrće za svjež ljetni izgled

 

 Ljetni "look"

Vlakna i vitamini su blagodati za Vaša crijeva i kožu te pospješuju koncentraciju. Najbolje je konzumirati 5 laganih obroka tijekom dana. Započnite dan s nekom voćkom ili sokom kako bi bili vitalni te pahuljicama radi dobre probave. Kao rani međuobrok uzmite jogurt, ali pokušajte da to bude neki prirodni, s dodatkom voća. Za ručak uzmite dosta povrća te ga dodajte kao ukras uz meso s roštilja, ribu ili tofu.

Princip dijete nikako ne bi smio biti izgladnjivanje. Vaš je zadatak planiranje i pažljiv odabir onoga što ćete pojesti: odlučite se za hranu koja ne sadrži puno masnoće, ali je nutricistički bogata. Budite slobodni eksperimentirati i ne zaboravite da u dijeti uživate! Konzumirajte sirovo voće uvečer umjesto grickalica, ali neka to ipak ne bude banana jer sadrži mnogo šećera (tijekom dana je smijete jesti). Najbolje bi bilo da uzmete naranču, grejp ili limun. Za večeru pojedite salatu od povrća: jednostavno naribajte nešto kupusa, luka, mrkve, dodajte malo začina i lagani obrok je gotov. Ne jedite iza šest sati uvečer!

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Janjeći kotlet s graškom i pireom od cvjetače
Janjeći kotlet s graškom i pireom od cvjetače

Okupite cijelu obitelj oko uskršnjeg stola uz tradicionalni recept s janjećim kotletima i pireom od cvjetače

3 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Burrata s kukuruzom i pesto umakom
Burrata s kukuruzom i pesto umakom

Nevjerojatan recept

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Pikantna salata od škampa s viniaigrettom od limuna
Pikantna salata od škampa s viniaigrettom od limuna

U ljetnim danima jedemo više salate a morski plodovi nam daju dovoljnu dozu proteina. pikantna salata od škampa i kukuruza će biti idealan ručak za ovo ljetno vrijeme.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Cannellini grah s keljem i notom čilija
Cannellini grah s keljem i notom čilija

Eating healthy has never been easier. Try our beans with a hint of chilli and enjoy rich flavours with this easy recipe.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Voće i povrće za svjež ljetni izgled
 

 Ljetni "look"

Vlakna i vitamini su blagodati za Vaša crijeva i kožu te pospješuju koncentraciju. Najbolje je konzumirati 5 laganih obroka tijekom dana. Započnite dan s nekom voćkom ili sokom kako bi bili vitalni te pahuljicama radi dobre probave. Kao rani međuobrok uzmite jogurt, ali pokušajte da to bude neki prirodni, s dodatkom voća. Za ručak uzmite dosta povrća te ga dodajte kao ukras uz meso s roštilja, ribu ili tofu.

Princip dijete nikako ne bi smio biti izgladnjivanje. Vaš je zadatak planiranje i pažljiv odabir onoga što ćete pojesti: odlučite se za hranu koja ne sadrži puno masnoće, ali je nutricistički bogata. Budite slobodni eksperimentirati i ne zaboravite da u dijeti uživate! Konzumirajte sirovo voće uvečer umjesto grickalica, ali neka to ipak ne bude banana jer sadrži mnogo šećera (tijekom dana je smijete jesti). Najbolje bi bilo da uzmete naranču, grejp ili limun. Za večeru pojedite salatu od povrća: jednostavno naribajte nešto kupusa, luka, mrkve, dodajte malo začina i lagani obrok je gotov. Ne jedite iza šest sati uvečer!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description