Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Voće i povrće za svjež ljetni izgled

 

 Ljetni "look"

Vlakna i vitamini su blagodati za Vaša crijeva i kožu te pospješuju koncentraciju. Najbolje je konzumirati 5 laganih obroka tijekom dana. Započnite dan s nekom voćkom ili sokom kako bi bili vitalni te pahuljicama radi dobre probave. Kao rani međuobrok uzmite jogurt, ali pokušajte da to bude neki prirodni, s dodatkom voća. Za ručak uzmite dosta povrća te ga dodajte kao ukras uz meso s roštilja, ribu ili tofu.

Princip dijete nikako ne bi smio biti izgladnjivanje. Vaš je zadatak planiranje i pažljiv odabir onoga što ćete pojesti: odlučite se za hranu koja ne sadrži puno masnoće, ali je nutricistički bogata. Budite slobodni eksperimentirati i ne zaboravite da u dijeti uživate! Konzumirajte sirovo voće uvečer umjesto grickalica, ali neka to ipak ne bude banana jer sadrži mnogo šećera (tijekom dana je smijete jesti). Najbolje bi bilo da uzmete naranču, grejp ili limun. Za večeru pojedite salatu od povrća: jednostavno naribajte nešto kupusa, luka, mrkve, dodajte malo začina i lagani obrok je gotov. Ne jedite iza šest sati uvečer!

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pržena govedina s crvenim grahom

Pržena govedina s crvenim grahom

Visoko proteinsko jelo, jako aromatično

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Jelo od graška sa svježim koprom

Jelo od graška sa svježim koprom

Tradicionalno slasno jelo

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Rolice od patlidžana s povrćem

Rolice od patlidžana s povrćem

Slasno i aromatično jelo za posebne prigode

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Nabujak od povrća

Nabujak od povrća

Ukusno jelo obogaćeno okusom miješanog povrća i sira. Izvrsno za ručak ili večeru!

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Voće i povrće za svjež ljetni izgled
 

 Ljetni "look"

Vlakna i vitamini su blagodati za Vaša crijeva i kožu te pospješuju koncentraciju. Najbolje je konzumirati 5 laganih obroka tijekom dana. Započnite dan s nekom voćkom ili sokom kako bi bili vitalni te pahuljicama radi dobre probave. Kao rani međuobrok uzmite jogurt, ali pokušajte da to bude neki prirodni, s dodatkom voća. Za ručak uzmite dosta povrća te ga dodajte kao ukras uz meso s roštilja, ribu ili tofu.

Princip dijete nikako ne bi smio biti izgladnjivanje. Vaš je zadatak planiranje i pažljiv odabir onoga što ćete pojesti: odlučite se za hranu koja ne sadrži puno masnoće, ali je nutricistički bogata. Budite slobodni eksperimentirati i ne zaboravite da u dijeti uživate! Konzumirajte sirovo voće uvečer umjesto grickalica, ali neka to ipak ne bude banana jer sadrži mnogo šećera (tijekom dana je smijete jesti). Najbolje bi bilo da uzmete naranču, grejp ili limun. Za večeru pojedite salatu od povrća: jednostavno naribajte nešto kupusa, luka, mrkve, dodajte malo začina i lagani obrok je gotov. Ne jedite iza šest sati uvečer!