Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Voće i povrće za svjež ljetni izgled

 

 Ljetni "look"

Vlakna i vitamini su blagodati za Vaša crijeva i kožu te pospješuju koncentraciju. Najbolje je konzumirati 5 laganih obroka tijekom dana. Započnite dan s nekom voćkom ili sokom kako bi bili vitalni te pahuljicama radi dobre probave. Kao rani međuobrok uzmite jogurt, ali pokušajte da to bude neki prirodni, s dodatkom voća. Za ručak uzmite dosta povrća te ga dodajte kao ukras uz meso s roštilja, ribu ili tofu.

Princip dijete nikako ne bi smio biti izgladnjivanje. Vaš je zadatak planiranje i pažljiv odabir onoga što ćete pojesti: odlučite se za hranu koja ne sadrži puno masnoće, ali je nutricistički bogata. Budite slobodni eksperimentirati i ne zaboravite da u dijeti uživate! Konzumirajte sirovo voće uvečer umjesto grickalica, ali neka to ipak ne bude banana jer sadrži mnogo šećera (tijekom dana je smijete jesti). Najbolje bi bilo da uzmete naranču, grejp ili limun. Za večeru pojedite salatu od povrća: jednostavno naribajte nešto kupusa, luka, mrkve, dodajte malo začina i lagani obrok je gotov. Ne jedite iza šest sati uvečer!

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Rolice od patlidžana s povrćem
Rolice od patlidžana s povrćem

Slasno i aromatično jelo za posebne prigode

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Meksička salata s tjesteninom i tunom
Meksička salata s tjesteninom i tunom

Zdrava i hranjiva salata s jedinstvenom mješavinom okusa

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Mesna rolada sa pireom od graška
Mesna rolada sa pireom od graška

Odlično za posebne obiteljske prigode.

4 osobe više od 45 minuta Zahtjevno
Brza salata s piletinom
Brza salata s piletinom

Danas vam donosimo jednu laganu i osvježavajuću salatu za ove vruće dane. Salatu koja može zamijeniti obrok, a gotova je za tren.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Voće i povrće za svjež ljetni izgled
 

 Ljetni "look"

Vlakna i vitamini su blagodati za Vaša crijeva i kožu te pospješuju koncentraciju. Najbolje je konzumirati 5 laganih obroka tijekom dana. Započnite dan s nekom voćkom ili sokom kako bi bili vitalni te pahuljicama radi dobre probave. Kao rani međuobrok uzmite jogurt, ali pokušajte da to bude neki prirodni, s dodatkom voća. Za ručak uzmite dosta povrća te ga dodajte kao ukras uz meso s roštilja, ribu ili tofu.

Princip dijete nikako ne bi smio biti izgladnjivanje. Vaš je zadatak planiranje i pažljiv odabir onoga što ćete pojesti: odlučite se za hranu koja ne sadrži puno masnoće, ali je nutricistički bogata. Budite slobodni eksperimentirati i ne zaboravite da u dijeti uživate! Konzumirajte sirovo voće uvečer umjesto grickalica, ali neka to ipak ne bude banana jer sadrži mnogo šećera (tijekom dana je smijete jesti). Najbolje bi bilo da uzmete naranču, grejp ili limun. Za večeru pojedite salatu od povrća: jednostavno naribajte nešto kupusa, luka, mrkve, dodajte malo začina i lagani obrok je gotov. Ne jedite iza šest sati uvečer!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description