Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Vegetarijanska prehrana za mišiće

Prehrana za mišiće

Sigurno ste čuli izjavu kako se jedino konzumacijom većih količina mesa mogu izgraditi mišići. No, neki se pitaju kako može biti zdrava naša potražnja za nečijim mesom. Sveprisutno je krivo uvjerenje kako je nemoguće kao vegeterijanac uspjeti izgraditi mišiće. Istina je da su proteini ti koji izgrađuju naše mišiće, ali i izvan mesa i mesnih proizvoda postoji mnoštvo izvora proteina.

Vegetarijanska prehrana označava više toga. Ukoliko prihvaćate konzumaciju jaja te sira i drugih mliječnih proizvoda, pri čijoj proizvodnji ne dolazi do direktnog ubijanja životinja, iz te hrane dolazit će Vam proteini. Ako ste, pak, toliko osjetljiva srca da ne možete podnijeti pomisao na malena bića koja se drže negdje zatočena, za Vas postoje drugi načini kao što su zrna soje i proteinski pripravci. Treba biti spreman na to da nije jednostavno dobiti odgovarajuće proteine ukoliko se ne jede meso. Stoga prije no što izbacite meso, konzultirajte se sa svojim liječnikom. Isto učinite i prije konzumacije bilo kakvih proteinskih napitaka. Dobri izvori proteina su također bademi i orasi, koje možete grickati ili, pak, od njih napraviti namaz!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Salata s piletinom, kukuruzom i crvenim grahom
Salata s piletinom, kukuruzom i crvenim grahom

Slasna ljetna salata

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Turski punjeni patlidžani
Turski punjeni patlidžani

Postoje mnoge legende povezana s postankom ovog jela. Jedna od njih govori kako se Imam onesvijestio kad ga je prvi put kušao.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Tacosi s crvenim grahom
Tacosi s crvenim grahom

Uz ovo šareno jelo ćete imati osjećaj kao da ste na odmoru u Meksiku.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Brza salata s piletinom
Brza salata s piletinom

Danas vam donosimo jednu laganu i osvježavajuću salatu za ove vruće dane. Salatu koja može zamijeniti obrok, a gotova je za tren.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Vegetarijanska prehrana za mišiće

Prehrana za mišiće

Sigurno ste čuli izjavu kako se jedino konzumacijom većih količina mesa mogu izgraditi mišići. No, neki se pitaju kako može biti zdrava naša potražnja za nečijim mesom. Sveprisutno je krivo uvjerenje kako je nemoguće kao vegeterijanac uspjeti izgraditi mišiće. Istina je da su proteini ti koji izgrađuju naše mišiće, ali i izvan mesa i mesnih proizvoda postoji mnoštvo izvora proteina.

Vegetarijanska prehrana označava više toga. Ukoliko prihvaćate konzumaciju jaja te sira i drugih mliječnih proizvoda, pri čijoj proizvodnji ne dolazi do direktnog ubijanja životinja, iz te hrane dolazit će Vam proteini. Ako ste, pak, toliko osjetljiva srca da ne možete podnijeti pomisao na malena bića koja se drže negdje zatočena, za Vas postoje drugi načini kao što su zrna soje i proteinski pripravci. Treba biti spreman na to da nije jednostavno dobiti odgovarajuće proteine ukoliko se ne jede meso. Stoga prije no što izbacite meso, konzultirajte se sa svojim liječnikom. Isto učinite i prije konzumacije bilo kakvih proteinskih napitaka. Dobri izvori proteina su također bademi i orasi, koje možete grickati ili, pak, od njih napraviti namaz!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description