Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Uspješne dijete - kako spriječiti jo-jo efekt?

Uspjeh dijete - spriječiti jo-jo efekt

Što je to jo-jo efekt?

Dok držimo dijetu naše tijelo troši manje kalorija, ali naš probavni sustav radi otežano. Naglo smanjenje unosa kalorija uzrokuje sagorijevanje masnog tkiva i mišićne mase; također uzrokuje i usporavanje metabolizma. Nama se čini da vidimo uspjeh dijete, da smo dosta izgubili na težini, no tu se zapravo radi uglavnom o gubitku vode u tkivima. Kada je dijeta gotova tijelo odjednom stvara masno tkivo, pa i na mjestima gdje su se prije nalazili mišići. Tijelo se brzo prebacuje na smanjen unos kalorija, ali na kraju dijete metabolizam se ne prebacuje tako brzo iz svoga usporenog djelovanja. Pripazite na ugljikohidrate Ljudi koji unose ugljikohidrate imaju jo-jo tendenciju - vrate sve kilograme koje su dijetom izgubili, a nerijetko ih dođe i više. Dnevna konzumacija obroka bogatih ugljikohidratima povećava apetit i dovodi do pretilosti. Upravo zbog toga rezultat dijete bude manji, budući se metabolizam usporava, a potrebno je sagoriti to masno tikvo. Nekoliko savjeta u provedbi ove dijete: Ako ograničite unos ugljikohidrata na jedan obrok dnevno, postoji šansa da ćete manje osjećati glad i početi gubiti na težini. Kroz 2 tjedna, smijete konzumirati jedan obrok, koji se podrazumijeva kao "nagrada".

Uspjeh dijete - spriječiti jo-jo efekt

Kako se može izbjeći jo-jo efekt?

Za uspjeh, dijetu treba dobro isplanirati i provoditi tijekom tih tjedana. 1 kg masnog tkiva je otprilike 7000 kcal. Kako bi se izbjegao jo-jo efekt, potrebno je ubrzati metabolizam svaka 3-4 dana povećanim unosom kalorija. Obroci bi trebali sadržavati minimalnu količinu ugljikohidrata, na primjer 115-150g mesa ili ribe, 60-90 g sira i 2 zdjele srednje veličine povrća ili salate. Ovaj obrok prekida glad i regulira razinu inzulina. Obrok kao "nagrada" bi trebao biti zdrav i uravnotežen obrok s ugljikohidratima. Primjer jelovnika Doručak Jedno pecivo srednje veličine Ručak Pileća prsa u biljnoj marinadi i salata. Puding od limuna i ledeni čaj Večera Jedan od "nagradnih" obroka – smijete priuštiti sebi omiljen obrok Smanjenjem unosa ugljikohidrata, postići ćete uspjeh.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Salata s kukuruzom i purećim prsima
Salata s kukuruzom i purećim prsima

Zdravo, ukusno i lagano jelo za ručak ili večeru

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Šarena salata od graha s tjesteninom i jajima
Šarena salata od graha s tjesteninom i jajima

Lagan i brz obrok u kojem možete uživati kad god vaše tijelo treba energiju, a vaše nepce želi umami.

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Pečeni kruh s namazom od brokule
Pečeni kruh s namazom od brokule

Ukusno predjelo jednostavno za kuhanje sa Bonduelle proizvodima!

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Falafel s ciklom
Falafel s ciklom

Bliskoistočna delicija za slastan doručak

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Uspješne dijete - kako spriječiti jo-jo efekt?

Uspjeh dijete - spriječiti jo-jo efekt

Što je to jo-jo efekt?

Dok držimo dijetu naše tijelo troši manje kalorija, ali naš probavni sustav radi otežano. Naglo smanjenje unosa kalorija uzrokuje sagorijevanje masnog tkiva i mišićne mase; također uzrokuje i usporavanje metabolizma. Nama se čini da vidimo uspjeh dijete, da smo dosta izgubili na težini, no tu se zapravo radi uglavnom o gubitku vode u tkivima. Kada je dijeta gotova tijelo odjednom stvara masno tkivo, pa i na mjestima gdje su se prije nalazili mišići. Tijelo se brzo prebacuje na smanjen unos kalorija, ali na kraju dijete metabolizam se ne prebacuje tako brzo iz svoga usporenog djelovanja. Pripazite na ugljikohidrate Ljudi koji unose ugljikohidrate imaju jo-jo tendenciju - vrate sve kilograme koje su dijetom izgubili, a nerijetko ih dođe i više. Dnevna konzumacija obroka bogatih ugljikohidratima povećava apetit i dovodi do pretilosti. Upravo zbog toga rezultat dijete bude manji, budući se metabolizam usporava, a potrebno je sagoriti to masno tikvo. Nekoliko savjeta u provedbi ove dijete: Ako ograničite unos ugljikohidrata na jedan obrok dnevno, postoji šansa da ćete manje osjećati glad i početi gubiti na težini. Kroz 2 tjedna, smijete konzumirati jedan obrok, koji se podrazumijeva kao "nagrada".

Uspjeh dijete - spriječiti jo-jo efekt

Kako se može izbjeći jo-jo efekt?

Za uspjeh, dijetu treba dobro isplanirati i provoditi tijekom tih tjedana. 1 kg masnog tkiva je otprilike 7000 kcal. Kako bi se izbjegao jo-jo efekt, potrebno je ubrzati metabolizam svaka 3-4 dana povećanim unosom kalorija. Obroci bi trebali sadržavati minimalnu količinu ugljikohidrata, na primjer 115-150g mesa ili ribe, 60-90 g sira i 2 zdjele srednje veličine povrća ili salate. Ovaj obrok prekida glad i regulira razinu inzulina. Obrok kao "nagrada" bi trebao biti zdrav i uravnotežen obrok s ugljikohidratima. Primjer jelovnika Doručak Jedno pecivo srednje veličine Ručak Pileća prsa u biljnoj marinadi i salata. Puding od limuna i ledeni čaj Večera Jedan od "nagradnih" obroka – smijete priuštiti sebi omiljen obrok Smanjenjem unosa ugljikohidrata, postići ćete uspjeh.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description