Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Uspješne dijete - kako spriječiti jo-jo efekt?

Uspjeh dijete - spriječiti jo-jo efekt

Što je to jo-jo efekt?

Dok držimo dijetu naše tijelo troši manje kalorija, ali naš probavni sustav radi otežano. Naglo smanjenje unosa kalorija uzrokuje sagorijevanje masnog tkiva i mišićne mase; također uzrokuje i usporavanje metabolizma. Nama se čini da vidimo uspjeh dijete, da smo dosta izgubili na težini, no tu se zapravo radi uglavnom o gubitku vode u tkivima. Kada je dijeta gotova tijelo odjednom stvara masno tkivo, pa i na mjestima gdje su se prije nalazili mišići. Tijelo se brzo prebacuje na smanjen unos kalorija, ali na kraju dijete metabolizam se ne prebacuje tako brzo iz svoga usporenog djelovanja. Pripazite na ugljikohidrate Ljudi koji unose ugljikohidrate imaju jo-jo tendenciju - vrate sve kilograme koje su dijetom izgubili, a nerijetko ih dođe i više. Dnevna konzumacija obroka bogatih ugljikohidratima povećava apetit i dovodi do pretilosti. Upravo zbog toga rezultat dijete bude manji, budući se metabolizam usporava, a potrebno je sagoriti to masno tikvo. Nekoliko savjeta u provedbi ove dijete: Ako ograničite unos ugljikohidrata na jedan obrok dnevno, postoji šansa da ćete manje osjećati glad i početi gubiti na težini. Kroz 2 tjedna, smijete konzumirati jedan obrok, koji se podrazumijeva kao "nagrada".

Uspjeh dijete - spriječiti jo-jo efekt

Kako se može izbjeći jo-jo efekt?

Za uspjeh, dijetu treba dobro isplanirati i provoditi tijekom tih tjedana. 1 kg masnog tkiva je otprilike 7000 kcal. Kako bi se izbjegao jo-jo efekt, potrebno je ubrzati metabolizam svaka 3-4 dana povećanim unosom kalorija. Obroci bi trebali sadržavati minimalnu količinu ugljikohidrata, na primjer 115-150g mesa ili ribe, 60-90 g sira i 2 zdjele srednje veličine povrća ili salate. Ovaj obrok prekida glad i regulira razinu inzulina. Obrok kao "nagrada" bi trebao biti zdrav i uravnotežen obrok s ugljikohidratima. Primjer jelovnika Doručak Jedno pecivo srednje veličine Ručak Pileća prsa u biljnoj marinadi i salata. Puding od limuna i ledeni čaj Večera Jedan od "nagradnih" obroka – smijete priuštiti sebi omiljen obrok Smanjenjem unosa ugljikohidrata, postići ćete uspjeh.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Meksička salata s tjesteninom i tunom
Meksička salata s tjesteninom i tunom

Zdrava i hranjiva salata s jedinstvenom mješavinom okusa

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Pogačice od graha
Pogačice od graha

Vegetarijansko jelo!

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama

Slasna užina za Vaše goste

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Pureća prsa u umaku od kukuruza sa sirom
Pureća prsa u umaku od kukuruza sa sirom

Ukusna i zdrava hrana - brzo i jednostavno. Pripremite savršenu večeru za vaše najdraže.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Uspješne dijete - kako spriječiti jo-jo efekt?

Uspjeh dijete - spriječiti jo-jo efekt

Što je to jo-jo efekt?

Dok držimo dijetu naše tijelo troši manje kalorija, ali naš probavni sustav radi otežano. Naglo smanjenje unosa kalorija uzrokuje sagorijevanje masnog tkiva i mišićne mase; također uzrokuje i usporavanje metabolizma. Nama se čini da vidimo uspjeh dijete, da smo dosta izgubili na težini, no tu se zapravo radi uglavnom o gubitku vode u tkivima. Kada je dijeta gotova tijelo odjednom stvara masno tkivo, pa i na mjestima gdje su se prije nalazili mišići. Tijelo se brzo prebacuje na smanjen unos kalorija, ali na kraju dijete metabolizam se ne prebacuje tako brzo iz svoga usporenog djelovanja. Pripazite na ugljikohidrate Ljudi koji unose ugljikohidrate imaju jo-jo tendenciju - vrate sve kilograme koje su dijetom izgubili, a nerijetko ih dođe i više. Dnevna konzumacija obroka bogatih ugljikohidratima povećava apetit i dovodi do pretilosti. Upravo zbog toga rezultat dijete bude manji, budući se metabolizam usporava, a potrebno je sagoriti to masno tikvo. Nekoliko savjeta u provedbi ove dijete: Ako ograničite unos ugljikohidrata na jedan obrok dnevno, postoji šansa da ćete manje osjećati glad i početi gubiti na težini. Kroz 2 tjedna, smijete konzumirati jedan obrok, koji se podrazumijeva kao "nagrada".

Uspjeh dijete - spriječiti jo-jo efekt

Kako se može izbjeći jo-jo efekt?

Za uspjeh, dijetu treba dobro isplanirati i provoditi tijekom tih tjedana. 1 kg masnog tkiva je otprilike 7000 kcal. Kako bi se izbjegao jo-jo efekt, potrebno je ubrzati metabolizam svaka 3-4 dana povećanim unosom kalorija. Obroci bi trebali sadržavati minimalnu količinu ugljikohidrata, na primjer 115-150g mesa ili ribe, 60-90 g sira i 2 zdjele srednje veličine povrća ili salate. Ovaj obrok prekida glad i regulira razinu inzulina. Obrok kao "nagrada" bi trebao biti zdrav i uravnotežen obrok s ugljikohidratima. Primjer jelovnika Doručak Jedno pecivo srednje veličine Ručak Pileća prsa u biljnoj marinadi i salata. Puding od limuna i ledeni čaj Večera Jedan od "nagradnih" obroka – smijete priuštiti sebi omiljen obrok Smanjenjem unosa ugljikohidrata, postići ćete uspjeh.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description