Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Tjelovježba za gubitak suvišnih kilograma

Tjelovježba za gubitak suvišnih kilograma

Sami svoj fitness trener

Negativni trend problema suvišnih kilograma postaje sve izraženiji kod odraslih osoba, ali i kod djece. Zato toplo preporučujemo vježbe koje će vam pomoći da se efikasno nosite s njima i to bez trošenja novca na kupnju sprava ili na članarinu u teretani (u koju često nećete otići). Tjelovježbom u svome domu uočit ćete gubitak kilograma nakon veoma kratkog vremena, ali i ljudi oko vas.

Bez trošenja novca i jednostavno! Pročitajte opis vježbi za gubitak suvišnih kilograma i napravite svoj vlastiti fitness program.

  • SKOKOVI - Veoma visoko na listi kardio vježbi za mršavljenje, a jako su učinkoviti za topljenje suvišnog masnog tkiva na području abdomena.
  • ČUČNJEVI - super vježba za smanjivanje stražnjice i bedara, s ispruženim rukama prema naprijed i pravilnim disanjem. Napravite ovu vježbu barem 60 puta na dan (ako ne možete odmah, do ove brojke dođite postepeno) s pauzom od 1 minute nakon svakih 20 čučnjeva. Poslije nekog vremena možete povećati broj serija.
  • TRBUŠNJACI - Nema bolje vježbe za učvršćivanje i oblikovanje trbuha. Radite ih 'na prazan želudac', a svakako će biti najefikasnije ako vježbate ujutro.

Uz dosljednost i pravilan izbor namirnica, postići ćete željene rezultate i uživati u odličnoj formi, vrhunskom zdravlju i velikoj količini energije tokom cijelog dana!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom
Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Recept za sushi s kavijarom - jelo kojim je japanska kuhinja pokorila cijeli svijet.

3 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Rajčice punjene rižom i crvenim grahom
Rajčice punjene rižom i crvenim grahom

Novo ruho tradicionalnog jela.

2 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Puretina s ciklom i špinatom
Puretina s ciklom i špinatom

Puretina pečena na tavi je upotpunjena dodatkom kremastog špinata i svježe salate. Cikla donosi izvrstan okus i boju na tanjuru.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Brze Quesadille
Brze Quesadille

Ne propustite isprobati ovu genijalnu kombinaciju hrskave zapečene tortilje, rastopljenog sira i hrpe povrća i začina.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Tjelovježba za gubitak suvišnih kilograma

Tjelovježba za gubitak suvišnih kilograma

Sami svoj fitness trener

Negativni trend problema suvišnih kilograma postaje sve izraženiji kod odraslih osoba, ali i kod djece. Zato toplo preporučujemo vježbe koje će vam pomoći da se efikasno nosite s njima i to bez trošenja novca na kupnju sprava ili na članarinu u teretani (u koju često nećete otići). Tjelovježbom u svome domu uočit ćete gubitak kilograma nakon veoma kratkog vremena, ali i ljudi oko vas.

Bez trošenja novca i jednostavno! Pročitajte opis vježbi za gubitak suvišnih kilograma i napravite svoj vlastiti fitness program.

  • SKOKOVI - Veoma visoko na listi kardio vježbi za mršavljenje, a jako su učinkoviti za topljenje suvišnog masnog tkiva na području abdomena.
  • ČUČNJEVI - super vježba za smanjivanje stražnjice i bedara, s ispruženim rukama prema naprijed i pravilnim disanjem. Napravite ovu vježbu barem 60 puta na dan (ako ne možete odmah, do ove brojke dođite postepeno) s pauzom od 1 minute nakon svakih 20 čučnjeva. Poslije nekog vremena možete povećati broj serija.
  • TRBUŠNJACI - Nema bolje vježbe za učvršćivanje i oblikovanje trbuha. Radite ih 'na prazan želudac', a svakako će biti najefikasnije ako vježbate ujutro.

Uz dosljednost i pravilan izbor namirnica, postići ćete željene rezultate i uživati u odličnoj formi, vrhunskom zdravlju i velikoj količini energije tokom cijelog dana!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description