Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Tjelovježba za gubitak suvišnih kilograma

Tjelovježba za gubitak suvišnih kilograma

Sami svoj fitness trener

Negativni trend problema suvišnih kilograma postaje sve izraženiji kod odraslih osoba, ali i kod djece. Zato toplo preporučujemo vježbe koje će vam pomoći da se efikasno nosite s njima i to bez trošenja novca na kupnju sprava ili na članarinu u teretani (u koju često nećete otići). Tjelovježbom u svome domu uočit ćete gubitak kilograma nakon veoma kratkog vremena, ali i ljudi oko vas.

Bez trošenja novca i jednostavno! Pročitajte opis vježbi za gubitak suvišnih kilograma i napravite svoj vlastiti fitness program.

  • SKOKOVI - Veoma visoko na listi kardio vježbi za mršavljenje, a jako su učinkoviti za topljenje suvišnog masnog tkiva na području abdomena.
  • ČUČNJEVI - super vježba za smanjivanje stražnjice i bedara, s ispruženim rukama prema naprijed i pravilnim disanjem. Napravite ovu vježbu barem 60 puta na dan (ako ne možete odmah, do ove brojke dođite postepeno) s pauzom od 1 minute nakon svakih 20 čučnjeva. Poslije nekog vremena možete povećati broj serija.
  • TRBUŠNJACI - Nema bolje vježbe za učvršćivanje i oblikovanje trbuha. Radite ih 'na prazan želudac', a svakako će biti najefikasnije ako vježbate ujutro.

Uz dosljednost i pravilan izbor namirnica, postići ćete željene rezultate i uživati u odličnoj formi, vrhunskom zdravlju i velikoj količini energije tokom cijelog dana!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečeni losos s mahunama
Pečeni losos s mahunama

Zdrava i ukusna kombinacija zelenih i žutih mahuna s lososom i pesto umakom! Idealno jelo za laganu večeru!

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Salata u staklenci
Salata u staklenci

Izvrsna salata za piknik

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Tiramisu - talijanski recept sa sirom mascarpone
Tiramisu - talijanski recept sa sirom mascarpone

Recept za tiramisu – ovaj recept je idealan za desert poslije ručka. Tradicionalno se služi dobro ohlađen i uz njega espresso.

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Smoothie od mrkve i manga
Smoothie od mrkve i manga

Energetska bomba u čaši.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Tjelovježba za gubitak suvišnih kilograma

Tjelovježba za gubitak suvišnih kilograma

Sami svoj fitness trener

Negativni trend problema suvišnih kilograma postaje sve izraženiji kod odraslih osoba, ali i kod djece. Zato toplo preporučujemo vježbe koje će vam pomoći da se efikasno nosite s njima i to bez trošenja novca na kupnju sprava ili na članarinu u teretani (u koju često nećete otići). Tjelovježbom u svome domu uočit ćete gubitak kilograma nakon veoma kratkog vremena, ali i ljudi oko vas.

Bez trošenja novca i jednostavno! Pročitajte opis vježbi za gubitak suvišnih kilograma i napravite svoj vlastiti fitness program.

  • SKOKOVI - Veoma visoko na listi kardio vježbi za mršavljenje, a jako su učinkoviti za topljenje suvišnog masnog tkiva na području abdomena.
  • ČUČNJEVI - super vježba za smanjivanje stražnjice i bedara, s ispruženim rukama prema naprijed i pravilnim disanjem. Napravite ovu vježbu barem 60 puta na dan (ako ne možete odmah, do ove brojke dođite postepeno) s pauzom od 1 minute nakon svakih 20 čučnjeva. Poslije nekog vremena možete povećati broj serija.
  • TRBUŠNJACI - Nema bolje vježbe za učvršćivanje i oblikovanje trbuha. Radite ih 'na prazan želudac', a svakako će biti najefikasnije ako vježbate ujutro.

Uz dosljednost i pravilan izbor namirnica, postići ćete željene rezultate i uživati u odličnoj formi, vrhunskom zdravlju i velikoj količini energije tokom cijelog dana!