Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Talijanska dijeta - zdrava prehrana i tjelesna aktivnost

La dolce vita

O talijanskoj kuhinji punoj izvrsnih recepata mogli bismo pisati danima, ali njena jedinstvenost prikrivena je u načinu na koji Talijani konzumiraju hranu. U svojim obrocima oni obično uživaju uz obitelj i prijatelje, hranu i vino.
italian diet menu consists 5 set of diet

Način života

Talijanska prehrana ne uključuje samo konzumaciju jela, već ona predstavlja način života u punom smislu te riječi.

O uživanju u životu od Talijana možemo mnogo naučiti, a ovdje su neki savjeti koji će nam u tome pomoći:

  • Svaki obrok tretirajte kao način relaksacije. Uživajte u njemu polako i na takav način dobijte maksimum iz hrane koju jedete.
  • Nakon obroka iziđite na svježi zrak te prošećite u društvu ljudi s kojima ste podijelili obrok. Razgovarajte, uživajte u svakom trenutku - baš kao Talijani s juga!

italian food can help you enjoy good health for many years to come

 

Pizza i povrće

Sveprisutna pizza postoji i u varijanti s povrćem. Poslužuje se s rajčicom, lukom, maslinama i paprikom.

Budite tjelesno aktivni - vozite bicikl ili šećite.

Riješite se navike jedenja pred televizorom ili računalom. Potpuno se odrecite brze hrane.
Kad god je to moguće, umjesto običnog ulja koristite maslinovo.

Jelovnik

Doručak Možete se opustiti uz komad kolača s kavom ili kapučinom.
Ručak Za dame ovaj obrok može uključivati voćku ili voćni sok, dok se muškarcima preporučuje sendvič od šunke ili ribe.
Užina Za užinu možete konzumirati omiljenu voćku, jogurt, mliječni desert ili komad pizze.
Večera Za večeru se priprema nekoliko različitih jela. Predjelo uključuje nešto lagano - poput nekoliko kriški dinje, komad pršuta (uglavnom ljeti) ili crostini (zimi), male komadiće kruha s mozzarellom, gljivama, lukom, špinatom ili rajčicama, pečene u pećnici s raznim sirevima. Glavno jelo sastoji se od tjestenine s izborom umaka. Nakon toga se servira salata ili povrće pripremljeno na brojne načine uz meso ili ribu. Ovaj slijed završava se slatkim desertom.
Kasna večera Ovo je Talijanima najvažniji obrok koji mora sadržavati svježe, kuhano ili pirjano povrće s komadom mesa, ribe ili sira. Kruh se poslužuje bez soli, a uz ovaj obrok odlično se slaže čaša suhog bijelog ili crnog vina.
 

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Slasni muffini za svaku prigodu.

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Kineski rezanci s brokulom

Kineski rezanci s brokulom

Kombinacija kineskih rezanaca i brokule s umakom je idealna. Možete ih pripremiti vrlo jednostavno i brzo i osjetiti izvorni kineski okus. Servira se kao glavno jelo ili kao prilog uz meso.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Baguette s češnjakom

Baguette s češnjakom

Recept za baguette s češnjakom, popularni kruh 'francuz' - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Burrata s kukuruzom i pesto umakom

Burrata s kukuruzom i pesto umakom

Nevjerojatan recept

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Talijanska dijeta - zdrava prehrana i tjelesna aktivnost

La dolce vita

O talijanskoj kuhinji punoj izvrsnih recepata mogli bismo pisati danima, ali njena jedinstvenost prikrivena je u načinu na koji Talijani konzumiraju hranu. U svojim obrocima oni obično uživaju uz obitelj i prijatelje, hranu i vino.
italian diet menu consists 5 set of diet

Način života

Talijanska prehrana ne uključuje samo konzumaciju jela, već ona predstavlja način života u punom smislu te riječi.

O uživanju u životu od Talijana možemo mnogo naučiti, a ovdje su neki savjeti koji će nam u tome pomoći:

  • Svaki obrok tretirajte kao način relaksacije. Uživajte u njemu polako i na takav način dobijte maksimum iz hrane koju jedete.
  • Nakon obroka iziđite na svježi zrak te prošećite u društvu ljudi s kojima ste podijelili obrok. Razgovarajte, uživajte u svakom trenutku - baš kao Talijani s juga!

italian food can help you enjoy good health for many years to come

 

Pizza i povrće

Sveprisutna pizza postoji i u varijanti s povrćem. Poslužuje se s rajčicom, lukom, maslinama i paprikom.

Budite tjelesno aktivni - vozite bicikl ili šećite.

Riješite se navike jedenja pred televizorom ili računalom. Potpuno se odrecite brze hrane.
Kad god je to moguće, umjesto običnog ulja koristite maslinovo.

Jelovnik

Doručak Možete se opustiti uz komad kolača s kavom ili kapučinom.
Ručak Za dame ovaj obrok može uključivati voćku ili voćni sok, dok se muškarcima preporučuje sendvič od šunke ili ribe.
Užina Za užinu možete konzumirati omiljenu voćku, jogurt, mliječni desert ili komad pizze.
Večera Za večeru se priprema nekoliko različitih jela. Predjelo uključuje nešto lagano - poput nekoliko kriški dinje, komad pršuta (uglavnom ljeti) ili crostini (zimi), male komadiće kruha s mozzarellom, gljivama, lukom, špinatom ili rajčicama, pečene u pećnici s raznim sirevima. Glavno jelo sastoji se od tjestenine s izborom umaka. Nakon toga se servira salata ili povrće pripremljeno na brojne načine uz meso ili ribu. Ovaj slijed završava se slatkim desertom.
Kasna večera Ovo je Talijanima najvažniji obrok koji mora sadržavati svježe, kuhano ili pirjano povrće s komadom mesa, ribe ili sira. Kruh se poslužuje bez soli, a uz ovaj obrok odlično se slaže čaša suhog bijelog ili crnog vina.