Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Što je pilates?

Pilates Mat Exercise is a popular form of exercise that can help to increase your flexibility and strengthen.
 
 
Ovaj program pomaže u oblikovanju predivnog tijela bez pretjerano napornog vježbanja. Tjelesna aktivnost uključuje vježbe ponavljanja koje zahtijevaju sudjelovanja tijela i uma kako bi se tijelo vratilo u harmoniju, zbog čega čini pilates pogodnim za ljude različite dobe i fizičke spreme.

Nije rezerviran isključivo za sportaše i plesače

Pilates kao način vježbanja razvijen je dvadesetih godina 20. stoljeća, a osmislio ga je Joseph H. Pilates, kao sigurni rehabilitacijski program za sportaše i plesače koji su imali profesionalne ozljede. Metoda vježbanja ne samo što je usmjerena na velike grupe mišića, nego uključuje i one mišiće koje niste ni znali da imate! Pilates je siguran i efikasan način vježbanja,

Prednosti:

  • Pilates nam dopušta da na drugačiji način gledamo na svoje tijelo - kada vježbamo, naš um je usmjeren na preuzimanje kontrole nad pokretima ili smještanje tijela u prostoru.
  • Uči nas kontrolirati disanje i tako omogućuje otklanjanje stresa.
  • Pomaže izgraditi mišićno tkivo bez nagomilavanja masti.
  • Vježbanjem se jača velika grupa mišića u sredini tijela - uključujući abdomen i leđa.
  • U dobroj formi održava cijelo tijelo, jer uključuje i trening nogu.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina
Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj prehrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Salata od špinata i crvenog graha
Salata od špinata i crvenog graha

Bogata salata s crvenim grahom i orasima upotpunjena ukusnom slaninom

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Navajo tacos
Navajo tacos

Kruh nadjenuti umakom te ukrasiti po želji.

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Ekmek - turski kruh
Ekmek - turski kruh

Ekmek će izvrsno prijati uz jela s roštilja ili gyros.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Što je pilates?
Pilates Mat Exercise is a popular form of exercise that can help to increase your flexibility and strengthen.
 
 
Ovaj program pomaže u oblikovanju predivnog tijela bez pretjerano napornog vježbanja. Tjelesna aktivnost uključuje vježbe ponavljanja koje zahtijevaju sudjelovanja tijela i uma kako bi se tijelo vratilo u harmoniju, zbog čega čini pilates pogodnim za ljude različite dobe i fizičke spreme.

Nije rezerviran isključivo za sportaše i plesače

Pilates kao način vježbanja razvijen je dvadesetih godina 20. stoljeća, a osmislio ga je Joseph H. Pilates, kao sigurni rehabilitacijski program za sportaše i plesače koji su imali profesionalne ozljede. Metoda vježbanja ne samo što je usmjerena na velike grupe mišića, nego uključuje i one mišiće koje niste ni znali da imate! Pilates je siguran i efikasan način vježbanja,

Prednosti:

  • Pilates nam dopušta da na drugačiji način gledamo na svoje tijelo - kada vježbamo, naš um je usmjeren na preuzimanje kontrole nad pokretima ili smještanje tijela u prostoru.
  • Uči nas kontrolirati disanje i tako omogućuje otklanjanje stresa.
  • Pomaže izgraditi mišićno tkivo bez nagomilavanja masti.
  • Vježbanjem se jača velika grupa mišića u sredini tijela - uključujući abdomen i leđa.
  • U dobroj formi održava cijelo tijelo, jer uključuje i trening nogu.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description