Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

South Beach dijeta

Program zdravog hranjena

South Beach dijeta kao program pravilne prehrane kao bazu koristi teoriju Glikemijskog indeksa (GI), korisnog u tretmanu dijabetesa, kao i srčanih bolesti, prekomjerne tjelesne težine te u uobičajenoj prehrani sportaša.
South Beach Diet plan discussion, guides, food list and South Beach recipe for south beach diet beginners.
Nakon obroka raste razina šećera u krvi, a kod hrane visokog glikemijskog indeksa ovaj rast je veoma ubrzan. Taj nagli porast razine šećera dovodi do trenutnog lučenja inzulina, koji potiče apetit pa imamo potrebu ponovno jesti, i to najčešće onu hranu koja je započela cijeli proces. S višom razinom inzulina u krvi, tijelo sagorijeva manje kalorija.
 diets south beach is a healthy nutrition programme.

Glikemijski indeks

Glikemijski indeks određuje se svrstavanjem namirnica u skupine s obzirom na njene efekte na razinu šećera u krvi. Hrana niskog glikemijskog indeksa uzrokuje polagani rast razine šećera, zbog čega se osoba ne osjeća gladnom, a organizam ima dovoljno vremena da iskoristi masne kiseline za dobivanje energije. Kod hrane visokog glikemijskog indeksa učinak je suprotan.
Dobro je zapamtiti: konzumacija čipsa ili kolačića s ciljem popravljanja raspoloženja uopće nema efekta, nego upravo suprotno - pogoršava naše stanje.Namirnice niskog GI: sok od jabuke, mekano voće, grah, basmati riža, raženi kruh i jogurt. Ovo nije cijeli popis - postoje posebne trgovine u kojima je moguće pronaći takve namirnice.

Primjer jelovnika:

Doručak Müsli, Poširano jaje s tostom i maslacem
Ručak Integralna rolada s maslacem, piletina i salata, Juha od povrća, Voće
Užina Malomasni jogurt ili komadić sira, Integralni prepečenac, Voće, svježe povrće (mrkva, celer), Nemasni Graham krekeri, Svježi sir
Večera Žitarice bogate ugljikohidratima i lukovičasto povrće, Neograničena količina zelenog povrća, Mala količina mesa i izbor između graha, leće ili tofua, Voće kuhano na pari ili voćni sorbet

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Palačinke na meksički način
Palačinke na meksički način

Neka vas okusi graha, kukuruza i chillija u zapečenim palačinkama teleportiraju u Meksiko.

6 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Pečeni kruh s namazom od brokule
Pečeni kruh s namazom od brokule

Ukusno predjelo jednostavno za kuhanje sa Bonduelle proizvodima!

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Škampi na roštilju s pireom od kukuruza
Škampi na roštilju s pireom od kukuruza

Ukusan recept.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Pačji bataci s povrćem
Pačji bataci s povrćem

Mozaik boja i spektakularno jelo u jednom!

2 osobe više od 45 minuta Zahtjevno
South Beach dijeta

Program zdravog hranjena

South Beach dijeta kao program pravilne prehrane kao bazu koristi teoriju Glikemijskog indeksa (GI), korisnog u tretmanu dijabetesa, kao i srčanih bolesti, prekomjerne tjelesne težine te u uobičajenoj prehrani sportaša.
South Beach Diet plan discussion, guides, food list and South Beach recipe for south beach diet beginners.
Nakon obroka raste razina šećera u krvi, a kod hrane visokog glikemijskog indeksa ovaj rast je veoma ubrzan. Taj nagli porast razine šećera dovodi do trenutnog lučenja inzulina, koji potiče apetit pa imamo potrebu ponovno jesti, i to najčešće onu hranu koja je započela cijeli proces. S višom razinom inzulina u krvi, tijelo sagorijeva manje kalorija.
 diets south beach is a healthy nutrition programme.

Glikemijski indeks

Glikemijski indeks određuje se svrstavanjem namirnica u skupine s obzirom na njene efekte na razinu šećera u krvi. Hrana niskog glikemijskog indeksa uzrokuje polagani rast razine šećera, zbog čega se osoba ne osjeća gladnom, a organizam ima dovoljno vremena da iskoristi masne kiseline za dobivanje energije. Kod hrane visokog glikemijskog indeksa učinak je suprotan.
Dobro je zapamtiti: konzumacija čipsa ili kolačića s ciljem popravljanja raspoloženja uopće nema efekta, nego upravo suprotno - pogoršava naše stanje.Namirnice niskog GI: sok od jabuke, mekano voće, grah, basmati riža, raženi kruh i jogurt. Ovo nije cijeli popis - postoje posebne trgovine u kojima je moguće pronaći takve namirnice.

Primjer jelovnika:

Doručak Müsli, Poširano jaje s tostom i maslacem
Ručak Integralna rolada s maslacem, piletina i salata, Juha od povrća, Voće
Užina Malomasni jogurt ili komadić sira, Integralni prepečenac, Voće, svježe povrće (mrkva, celer), Nemasni Graham krekeri, Svježi sir
Večera Žitarice bogate ugljikohidratima i lukovičasto povrće, Neograničena količina zelenog povrća, Mala količina mesa i izbor između graha, leće ili tofua, Voće kuhano na pari ili voćni sorbet
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description