Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

South Beach dijeta

Program zdravog hranjena

South Beach dijeta kao program pravilne prehrane kao bazu koristi teoriju Glikemijskog indeksa (GI), korisnog u tretmanu dijabetesa, kao i srčanih bolesti, prekomjerne tjelesne težine te u uobičajenoj prehrani sportaša.
South Beach Diet plan discussion, guides, food list and South Beach recipe for south beach diet beginners.
Nakon obroka raste razina šećera u krvi, a kod hrane visokog glikemijskog indeksa ovaj rast je veoma ubrzan. Taj nagli porast razine šećera dovodi do trenutnog lučenja inzulina, koji potiče apetit pa imamo potrebu ponovno jesti, i to najčešće onu hranu koja je započela cijeli proces. S višom razinom inzulina u krvi, tijelo sagorijeva manje kalorija.
 diets south beach is a healthy nutrition programme.

Glikemijski indeks

Glikemijski indeks određuje se svrstavanjem namirnica u skupine s obzirom na njene efekte na razinu šećera u krvi. Hrana niskog glikemijskog indeksa uzrokuje polagani rast razine šećera, zbog čega se osoba ne osjeća gladnom, a organizam ima dovoljno vremena da iskoristi masne kiseline za dobivanje energije. Kod hrane visokog glikemijskog indeksa učinak je suprotan.
Dobro je zapamtiti: konzumacija čipsa ili kolačića s ciljem popravljanja raspoloženja uopće nema efekta, nego upravo suprotno - pogoršava naše stanje.Namirnice niskog GI: sok od jabuke, mekano voće, grah, basmati riža, raženi kruh i jogurt. Ovo nije cijeli popis - postoje posebne trgovine u kojima je moguće pronaći takve namirnice.

Primjer jelovnika:

Doručak Müsli, Poširano jaje s tostom i maslacem
Ručak Integralna rolada s maslacem, piletina i salata, Juha od povrća, Voće
Užina Malomasni jogurt ili komadić sira, Integralni prepečenac, Voće, svježe povrće (mrkva, celer), Nemasni Graham krekeri, Svježi sir
Večera Žitarice bogate ugljikohidratima i lukovičasto povrće, Neograničena količina zelenog povrća, Mala količina mesa i izbor između graha, leće ili tofua, Voće kuhano na pari ili voćni sorbet

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kineski rezanci s brokulom

Kineski rezanci s brokulom

Kombinacija kineskih rezanaca i brokule s umakom je idealna. Možete ih pripremiti vrlo jednostavno i brzo i osjetiti izvorni kineski okus. Servira se kao glavno jelo ili kao prilog uz meso.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Škampi na roštilju s pireom od kukuruza

Škampi na roštilju s pireom od kukuruza

Ukusan recept.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Kuhanje sushi riže

Kuhanje sushi riže

Recept za sushi rižu koja je osnova svakog sushija..

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Bruskete s tunom, kukuruzom i crvenim grahom

Bruskete s tunom, kukuruzom i crvenim grahom

Slasni zalogajčići koji svaki obrok pretvaraju u posebnu prigodu

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
South Beach dijeta

Program zdravog hranjena

South Beach dijeta kao program pravilne prehrane kao bazu koristi teoriju Glikemijskog indeksa (GI), korisnog u tretmanu dijabetesa, kao i srčanih bolesti, prekomjerne tjelesne težine te u uobičajenoj prehrani sportaša.
South Beach Diet plan discussion, guides, food list and South Beach recipe for south beach diet beginners.
Nakon obroka raste razina šećera u krvi, a kod hrane visokog glikemijskog indeksa ovaj rast je veoma ubrzan. Taj nagli porast razine šećera dovodi do trenutnog lučenja inzulina, koji potiče apetit pa imamo potrebu ponovno jesti, i to najčešće onu hranu koja je započela cijeli proces. S višom razinom inzulina u krvi, tijelo sagorijeva manje kalorija.
 diets south beach is a healthy nutrition programme.

Glikemijski indeks

Glikemijski indeks određuje se svrstavanjem namirnica u skupine s obzirom na njene efekte na razinu šećera u krvi. Hrana niskog glikemijskog indeksa uzrokuje polagani rast razine šećera, zbog čega se osoba ne osjeća gladnom, a organizam ima dovoljno vremena da iskoristi masne kiseline za dobivanje energije. Kod hrane visokog glikemijskog indeksa učinak je suprotan.
Dobro je zapamtiti: konzumacija čipsa ili kolačića s ciljem popravljanja raspoloženja uopće nema efekta, nego upravo suprotno - pogoršava naše stanje.Namirnice niskog GI: sok od jabuke, mekano voće, grah, basmati riža, raženi kruh i jogurt. Ovo nije cijeli popis - postoje posebne trgovine u kojima je moguće pronaći takve namirnice.

Primjer jelovnika:

Doručak Müsli, Poširano jaje s tostom i maslacem
Ručak Integralna rolada s maslacem, piletina i salata, Juha od povrća, Voće
Užina Malomasni jogurt ili komadić sira, Integralni prepečenac, Voće, svježe povrće (mrkva, celer), Nemasni Graham krekeri, Svježi sir
Večera Žitarice bogate ugljikohidratima i lukovičasto povrće, Neograničena količina zelenog povrća, Mala količina mesa i izbor između graha, leće ili tofua, Voće kuhano na pari ili voćni sorbet