Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Savjeti za ravan trbuh

  • Popijte barem 2 litre vode dnevno.
  • Nemojte uopće piti zaslađena gazirana pića.

Drink at least 2 litres of water a day

  • Izbjegavajte slatkiše i alkohol.
  • Izbjegavajte sol i šećer u svojoj hrani.
  • Ispravite svoje držanje – držite glavu visoko, leđa ispravljena, lopatice zajedno.

Improve your posture

  • Pobrinite se da se krećete najmanje 30 minuta dnevno, brzo hodajte, idite u teretanu ili radite vježbe za trbušne mišiće.

Hrana za ravan trbuh:

Foods for flat stomach

  • Špinat
  • brokula
  • soja
  • rajčica
  • losos
  • grčki jogurt
  • jaja
  • avokado
  • bademi

salmon

Provjerite recepte na našoj web stranici i pripremite ukusnu hranu koja će Vam pomoći da dobijete trbuh svojih snova.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Humus od leće
Humus od leće

Specifično libanonsko jelo koje se može servirati toplo ili hladno; priprema je brza i jednostavna; prikladno je za ručak ili večeru.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Vegetarijanski burger
Vegetarijanski burger

Vegetarijanska alternativa mesnom burgeru.

3 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Salata od slanutka i povrća
Salata od slanutka i povrća

An easy to make and quick salad which is a true hit for days when you do not have the time but still want to eat something tasteful and delicious.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Pileća prsa s umakom od sira i rustikalnim povrćem
Pileća prsa s umakom od sira i rustikalnim povrćem

Rustikalna mješavinam povrća je prikladni odabir za večeri kad se cijela obitelj okupi oko stola. Umak od sira daje poseban okus jednostavnom i brzom jelu.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Savjeti za ravan trbuh
  • Popijte barem 2 litre vode dnevno.
  • Nemojte uopće piti zaslađena gazirana pića.

Drink at least 2 litres of water a day

  • Izbjegavajte slatkiše i alkohol.
  • Izbjegavajte sol i šećer u svojoj hrani.
  • Ispravite svoje držanje – držite glavu visoko, leđa ispravljena, lopatice zajedno.

Improve your posture

  • Pobrinite se da se krećete najmanje 30 minuta dnevno, brzo hodajte, idite u teretanu ili radite vježbe za trbušne mišiće.

Hrana za ravan trbuh:

Foods for flat stomach

  • Špinat
  • brokula
  • soja
  • rajčica
  • losos
  • grčki jogurt
  • jaja
  • avokado
  • bademi

salmon

Provjerite recepte na našoj web stranici i pripremite ukusnu hranu koja će Vam pomoći da dobijete trbuh svojih snova.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description