Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Ratnička dijeta donosi brzo mršavljenje

 

Ratnička dijeta

Nedavno su se pojavili razni režimi prehrane koji se ne baziraju na konzumiranju određenih namirnica i izbjegavanju nekih drugih, već na ritmičkom uzimanju hrane temeljenom na biološkom satu. Ratnička dijeta je jedan od tih režima – njezin kreator je propisao kako je potrebno tijekom dana jesti vrlo malo, a nekoliko sati prije polaska na počinak imati obilan obrok. 
Prema autoru ratničke dijete, čovjek je nekoć malo jeo tijekom dana jer je radio (lovio i sakupljao), pa je tek uvečer uspio pojesti veću količinu hrane jer je tada imao vremena da se odmori. Dakle, recept za lako mršavljenje bilo bi postupati upravo na takav način. 
 

Pravila

Ratnička dijeta ima samo nekoliko pravila, ali ih se važno pridržavati:
1. Ne budite bez hrane dulje od 12 sati. To bi Vam donijelo više štete nego koristi.
2. Tijekom dana prigrizite nešto od zdrave hrane. Tu i tamo uzmite: jabuku, šaku bobičastog voća, nešto orašastih proizvoda, čašu mlijeka ili nešto drugo lagano. To će Vaš um održati bistrim, a tijelu omogućiti neometan rad.
3. Uvečer jedite koliko god želite. Uglavnom se smatra da je najbolje da to bude 3-4 sata prije odlaska u krevet.
 
 
Nisu postavljena pravila što treba jesti u tom večernjem obroku, ali ipak treba pripaziti da sadrži dovoljno makronutrijenata: proteina, masti i ugljikohidrata.

4. Tjelovježba. Prakticirajte žustre šetnje, trčite brzo na kraće staze, dižite utege, radite neke druge vježbe – nešto što je Vama zanimljivo ili uzbudljivo. Ukoliko ispravno prakticirate dijetu, nećete osjetiti nedostatak energije tijekom ili nakon vježbanja. 

Ratnička dijeta je uživala veliku popularnost i uspjeh od prvog trena kada je bila predstavljena. On nije čarobni štapić koji će nam omogućiti lako mršavljenje, ali zar ikoja dijeta to je? Isplati se iskušati ratničku dijetu ukoliko ste u potrazi za jednostavnom dijetom koja Vas neće ograničavati u odabiru namirnica koje smijete jesti. 


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Nabujak od povrća

Nabujak od povrća

Ukusno jelo obogaćeno okusom miješanog povrća i sira. Izvrsno za ručak ili večeru!

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Škampi na roštilju s pireom od kukuruza

Škampi na roštilju s pireom od kukuruza

Ukusan recept.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Salata s bio kukuruzom i voćem

Salata s bio kukuruzom i voćem

Savršen doručak za ljetna jutra

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Jelo od graška sa svježim koprom

Jelo od graška sa svježim koprom

Tradicionalno slasno jelo

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Ratnička dijeta donosi brzo mršavljenje
 

Ratnička dijeta

Nedavno su se pojavili razni režimi prehrane koji se ne baziraju na konzumiranju određenih namirnica i izbjegavanju nekih drugih, već na ritmičkom uzimanju hrane temeljenom na biološkom satu. Ratnička dijeta je jedan od tih režima – njezin kreator je propisao kako je potrebno tijekom dana jesti vrlo malo, a nekoliko sati prije polaska na počinak imati obilan obrok. 
Prema autoru ratničke dijete, čovjek je nekoć malo jeo tijekom dana jer je radio (lovio i sakupljao), pa je tek uvečer uspio pojesti veću količinu hrane jer je tada imao vremena da se odmori. Dakle, recept za lako mršavljenje bilo bi postupati upravo na takav način. 
 

Pravila

Ratnička dijeta ima samo nekoliko pravila, ali ih se važno pridržavati:
1. Ne budite bez hrane dulje od 12 sati. To bi Vam donijelo više štete nego koristi.
2. Tijekom dana prigrizite nešto od zdrave hrane. Tu i tamo uzmite: jabuku, šaku bobičastog voća, nešto orašastih proizvoda, čašu mlijeka ili nešto drugo lagano. To će Vaš um održati bistrim, a tijelu omogućiti neometan rad.
3. Uvečer jedite koliko god želite. Uglavnom se smatra da je najbolje da to bude 3-4 sata prije odlaska u krevet.
 
 
Nisu postavljena pravila što treba jesti u tom večernjem obroku, ali ipak treba pripaziti da sadrži dovoljno makronutrijenata: proteina, masti i ugljikohidrata.

4. Tjelovježba. Prakticirajte žustre šetnje, trčite brzo na kraće staze, dižite utege, radite neke druge vježbe – nešto što je Vama zanimljivo ili uzbudljivo. Ukoliko ispravno prakticirate dijetu, nećete osjetiti nedostatak energije tijekom ili nakon vježbanja. 

Ratnička dijeta je uživala veliku popularnost i uspjeh od prvog trena kada je bila predstavljena. On nije čarobni štapić koji će nam omogućiti lako mršavljenje, ali zar ikoja dijeta to je? Isplati se iskušati ratničku dijetu ukoliko ste u potrazi za jednostavnom dijetom koja Vas neće ograničavati u odabiru namirnica koje smijete jesti.