Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Ratnička dijeta donosi brzo mršavljenje

 

Ratnička dijeta

Nedavno su se pojavili razni režimi prehrane koji se ne baziraju na konzumiranju određenih namirnica i izbjegavanju nekih drugih, već na ritmičkom uzimanju hrane temeljenom na biološkom satu. Ratnička dijeta je jedan od tih režima – njezin kreator je propisao kako je potrebno tijekom dana jesti vrlo malo, a nekoliko sati prije polaska na počinak imati obilan obrok. 
Prema autoru ratničke dijete, čovjek je nekoć malo jeo tijekom dana jer je radio (lovio i sakupljao), pa je tek uvečer uspio pojesti veću količinu hrane jer je tada imao vremena da se odmori. Dakle, recept za lako mršavljenje bilo bi postupati upravo na takav način. 
 

Pravila

Ratnička dijeta ima samo nekoliko pravila, ali ih se važno pridržavati:
1. Ne budite bez hrane dulje od 12 sati. To bi Vam donijelo više štete nego koristi.
2. Tijekom dana prigrizite nešto od zdrave hrane. Tu i tamo uzmite: jabuku, šaku bobičastog voća, nešto orašastih proizvoda, čašu mlijeka ili nešto drugo lagano. To će Vaš um održati bistrim, a tijelu omogućiti neometan rad.
3. Uvečer jedite koliko god želite. Uglavnom se smatra da je najbolje da to bude 3-4 sata prije odlaska u krevet.
 
 
Nisu postavljena pravila što treba jesti u tom večernjem obroku, ali ipak treba pripaziti da sadrži dovoljno makronutrijenata: proteina, masti i ugljikohidrata.

4. Tjelovježba. Prakticirajte žustre šetnje, trčite brzo na kraće staze, dižite utege, radite neke druge vježbe – nešto što je Vama zanimljivo ili uzbudljivo. Ukoliko ispravno prakticirate dijetu, nećete osjetiti nedostatak energije tijekom ili nakon vježbanja. 

Ratnička dijeta je uživala veliku popularnost i uspjeh od prvog trena kada je bila predstavljena. On nije čarobni štapić koji će nam omogućiti lako mršavljenje, ali zar ikoja dijeta to je? Isplati se iskušati ratničku dijetu ukoliko ste u potrazi za jednostavnom dijetom koja Vas neće ograničavati u odabiru namirnica koje smijete jesti. 


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Baguette s češnjakom
Baguette s češnjakom

Recept za baguette s češnjakom, popularni kruh 'francuz' - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Tartar od crvene tune s kukuruzom
Tartar od crvene tune s kukuruzom

„Nudimo vam recept s odabranim sastojcima, za pripremu i uživanje s vašim najmilijima. Otkrijte tajne plavoperajne tune u kombinaciji s kukuruzom Bonduelle GOLD.”

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Brza salata s piletinom
Brza salata s piletinom

Danas vam donosimo jednu laganu i osvježavajuću salatu za ove vruće dane. Salatu koja može zamijeniti obrok, a gotova je za tren.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Cannellini grah s keljem i notom čilija
Cannellini grah s keljem i notom čilija

Eating healthy has never been easier. Try our beans with a hint of chilli and enjoy rich flavours with this easy recipe.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Ratnička dijeta donosi brzo mršavljenje
 

Ratnička dijeta

Nedavno su se pojavili razni režimi prehrane koji se ne baziraju na konzumiranju određenih namirnica i izbjegavanju nekih drugih, već na ritmičkom uzimanju hrane temeljenom na biološkom satu. Ratnička dijeta je jedan od tih režima – njezin kreator je propisao kako je potrebno tijekom dana jesti vrlo malo, a nekoliko sati prije polaska na počinak imati obilan obrok. 
Prema autoru ratničke dijete, čovjek je nekoć malo jeo tijekom dana jer je radio (lovio i sakupljao), pa je tek uvečer uspio pojesti veću količinu hrane jer je tada imao vremena da se odmori. Dakle, recept za lako mršavljenje bilo bi postupati upravo na takav način. 
 

Pravila

Ratnička dijeta ima samo nekoliko pravila, ali ih se važno pridržavati:
1. Ne budite bez hrane dulje od 12 sati. To bi Vam donijelo više štete nego koristi.
2. Tijekom dana prigrizite nešto od zdrave hrane. Tu i tamo uzmite: jabuku, šaku bobičastog voća, nešto orašastih proizvoda, čašu mlijeka ili nešto drugo lagano. To će Vaš um održati bistrim, a tijelu omogućiti neometan rad.
3. Uvečer jedite koliko god želite. Uglavnom se smatra da je najbolje da to bude 3-4 sata prije odlaska u krevet.
 
 
Nisu postavljena pravila što treba jesti u tom večernjem obroku, ali ipak treba pripaziti da sadrži dovoljno makronutrijenata: proteina, masti i ugljikohidrata.

4. Tjelovježba. Prakticirajte žustre šetnje, trčite brzo na kraće staze, dižite utege, radite neke druge vježbe – nešto što je Vama zanimljivo ili uzbudljivo. Ukoliko ispravno prakticirate dijetu, nećete osjetiti nedostatak energije tijekom ili nakon vježbanja. 

Ratnička dijeta je uživala veliku popularnost i uspjeh od prvog trena kada je bila predstavljena. On nije čarobni štapić koji će nam omogućiti lako mršavljenje, ali zar ikoja dijeta to je? Isplati se iskušati ratničku dijetu ukoliko ste u potrazi za jednostavnom dijetom koja Vas neće ograničavati u odabiru namirnica koje smijete jesti. 

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description