Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Proteinska dijeta i tjelovježba

Glavne odrednice proteinske dijete

  • unos velikih količina vode,
  • redovita konzumacija povrća i voća,
  • konzumirati 4-5 obroka dnevno
high protein diet helps in Nourishing Your Skin

Proteini su baza

Proteinska dijeta u osnovi ima prirodne proteine koji se nalaze u nemasnom mesu, suhomesnatim proizvodima, peradi, jajima, sirevima i drugim mliječnim proizvodima. Važno je sjetiti se uključiti ove proizvode bogate proteinima, podjednako kao i proizvode s ugljikohidratima. Uklonimo slatkiše i šećer iz područja našeg kulinarskog interesa i dajmo vrijednost nemasnom mesu i sirevima.

Pijte vodu

Važno je popiti barem 2 litre negazirane vode – ako ovaj uvjet ne ispunimo naše tijelo će imati poteškoće s apsorbiranjem prirodnih proteina.

Jedite povrće i voće

Ne bismo smjeli zaboraviti povrće i voće npr. u salatama. Izvrstan izvor ugljikohidrata i drugih nutrijenata su:

  • kukuruzno brašno
  • med, sušeno voće, orašasti plodovi
  • riža, heljda, krumpir, tjestenina, zobene pahuljice, kukuruzne pahuljice
The New Lifestyle Diet was ranked the best liquid protein diet and meal replacement program

Vježbajte svaki dan

Podsjetimo se kako redovita, svakodnevna tjelovježba treba postati dio vaše rutine!

4 - 5 obroka dnevno

Dnevno bi trebalo konzumirati 4-5 obroka, te to udružiti s aktivnom tjelovježbom. Ne smijemo zaboraviti pružiti svom tijelu stalan unos nutrijenata. Ovo nije dijeta u kojoj se smije gladovati.

Primjeri dnevnog jelovnika kao izvor inspiracije:

Doručak: Šalica kakaa, 3 šnite integralnog kruha ili raženog kruha sa šunkom ili sirom ili Zobena kaša s mlijekom i grožđicama, sušeno voće i sjemenke suncokreta
Užina: Dva peciva s krastavcem i rajčicom ili Čaša mineralne vode, omlet (mlijeko, kukuruzno brašno, 2 jaja, ½ žličice šećera, grožđice, orasi), jedna jabuka
Ručak: Riba sa salatom ili Čaj s limunom, bez šećera, dva meko kuhana jaja, pecivo od bijelog kruha
Poslijepodnevna užina: Pileća prsa (kuhana, uz rižu i salatu) ili Palačinke od kukuruznog brašna sa seljačkim sirom
Večera: Jogurt s rižom i seljački sir, jedna jabuka ili Dva peciva s malomasnim seljačkim sirom i medom

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Vegetarijanski burger
Vegetarijanski burger

Vegetarijanska alternativa mesnom burgeru.

3 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Ratatouille - specijalitet od povrća iz Nice
Ratatouille - specijalitet od povrća iz Nice

Recept za Ratatouille, svjetski poznato jelo od povrća, ukusne i zdrave francuske kuhinje.

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Pecivo sa sirom i graškom
Pecivo sa sirom i graškom

Slasni muffini od lisnatog tijesta punjeni sirom i graškom.

3 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Pečena orada s prženim povrćem
Pečena orada s prženim povrćem

Jednostavan recept s vrlo malo sastojaka ali bogatog okusa! Orada u kombinaciji s prženim povrćem je izvrstan ručak.

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Proteinska dijeta i tjelovježba

Glavne odrednice proteinske dijete

  • unos velikih količina vode,
  • redovita konzumacija povrća i voća,
  • konzumirati 4-5 obroka dnevno
high protein diet helps in Nourishing Your Skin

Proteini su baza

Proteinska dijeta u osnovi ima prirodne proteine koji se nalaze u nemasnom mesu, suhomesnatim proizvodima, peradi, jajima, sirevima i drugim mliječnim proizvodima. Važno je sjetiti se uključiti ove proizvode bogate proteinima, podjednako kao i proizvode s ugljikohidratima. Uklonimo slatkiše i šećer iz područja našeg kulinarskog interesa i dajmo vrijednost nemasnom mesu i sirevima.

Pijte vodu

Važno je popiti barem 2 litre negazirane vode – ako ovaj uvjet ne ispunimo naše tijelo će imati poteškoće s apsorbiranjem prirodnih proteina.

Jedite povrće i voće

Ne bismo smjeli zaboraviti povrće i voće npr. u salatama. Izvrstan izvor ugljikohidrata i drugih nutrijenata su:

  • kukuruzno brašno
  • med, sušeno voće, orašasti plodovi
  • riža, heljda, krumpir, tjestenina, zobene pahuljice, kukuruzne pahuljice
The New Lifestyle Diet was ranked the best liquid protein diet and meal replacement program

Vježbajte svaki dan

Podsjetimo se kako redovita, svakodnevna tjelovježba treba postati dio vaše rutine!

4 - 5 obroka dnevno

Dnevno bi trebalo konzumirati 4-5 obroka, te to udružiti s aktivnom tjelovježbom. Ne smijemo zaboraviti pružiti svom tijelu stalan unos nutrijenata. Ovo nije dijeta u kojoj se smije gladovati.

Primjeri dnevnog jelovnika kao izvor inspiracije:

Doručak: Šalica kakaa, 3 šnite integralnog kruha ili raženog kruha sa šunkom ili sirom ili Zobena kaša s mlijekom i grožđicama, sušeno voće i sjemenke suncokreta
Užina: Dva peciva s krastavcem i rajčicom ili Čaša mineralne vode, omlet (mlijeko, kukuruzno brašno, 2 jaja, ½ žličice šećera, grožđice, orasi), jedna jabuka
Ručak: Riba sa salatom ili Čaj s limunom, bez šećera, dva meko kuhana jaja, pecivo od bijelog kruha
Poslijepodnevna užina: Pileća prsa (kuhana, uz rižu i salatu) ili Palačinke od kukuruznog brašna sa seljačkim sirom
Večera: Jogurt s rižom i seljački sir, jedna jabuka ili Dva peciva s malomasnim seljačkim sirom i medom
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description