Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Proljetna energija

Nakon Božića, zimskih blagdana i ludila karnevala, osjećamo se tromo, imamo manjak energije i probleme s kožom. Zbog toga je dobro isprobati laganu proljetnu dijetu koja će nam pomoći da se osjećamo bolje u samo sedam dana.

Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Jedite polako, dugo i pažljivo

Važno je prožvakati svaki zalogaj hrane dugo i dobro, konzumirajući piće. Čim osjetite laganu sitost, trebali biste prestati jesti. Ovakav način konzumacije hrane omogućit će nam brže utaživanje gladi i manji broj unesenih kalorija. Povrće bi trebalo nasjeckati na tanke komadiće malim nožem - možete koristiti mrkvu, ciklu, repu, korabicu ili rotkvice. Debljim nožem možete narezati tikvice ili artičoke. Tanke trakice odličan su način sjeckanja kupusa, luka, krastavaca, kopra i celera, dok je tikvice, rajčice, paprike i špinat dobro rezati na deblje trake. Način pripreme povrća omogućuje tijelu iskorištavanje maksimalne količine minerala i vitamina koje ono sadrži.

Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Dijeta za pročišćavanje organizma

Ova dijeta nije namijenjena mršavljenju, već čišćenju organizma od toksičnih tvari. Možete je ponoviti 3 do 4 puta kroz godinu. Baza ove dijete jest unos hrane siromašne proteinima, ali bogate složenim ugljikohidratima i vlaknima. Za uspješno provođenje ovakvog režima prehrane potrebno je ograničiti unos masnoća i šećera.

Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Primjer jelovnika:

Doručak Na izbor imamo: integralni kruh (tri kriške), integralno pecivo od 40g, salatu ili corn flakes s narezanom jabukom ili povrćem, te kavu ili čaj bez šećera.

Ručak Integralno pecivo od 40g s čašom soka od povrća bez šećera.

Užina  Integralno pecivo od 40g s čašom soka od povrća bez šećera.

Večera Salate.

Kasna večera Na izbor imamo: dvije srednje rajčice kuhane s kožom, mali tanjur salate ili juhu od povrća.

Prije spavanja Integralno pecivo od 40g s čašom soka od povrća bez šećera. Nakon dva dana u prehranu bi trebalo dodati mlijeko i mliječne proizvode (oko 15g mliječnih proizvoda dnevno). Kako bi se efekt čišćenja poboljšao, trebalo bi svakodnevno konzumirati najmanje dvije litre čiste vode.

Ovakav način prehrane ne smije se primjenjivati dulje od 7 dana jer ograničava unos proteina i zasićenih masnih kiselina.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Vegetarijanski burger
Vegetarijanski burger

Vegetarijanska alternativa mesnom burgeru.

3 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Ravioli od sira s povrćem
Ravioli od sira s povrćem

Savršeno jelo za ljubitelje vegetarijanske kuhinje.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Krem juha od buče sa škampima
Krem juha od buče sa škampima

Idealni recept za ljubitelje hrane od plodova mora. Izvrsni okus škampi poboljšan okusom buče daje brzu i nutritivno bogatu krem juhu

4 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Pecivo sa sirom i graškom
Pecivo sa sirom i graškom

Slasni muffini od lisnatog tijesta punjeni sirom i graškom.

3 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Proljetna energija

Nakon Božića, zimskih blagdana i ludila karnevala, osjećamo se tromo, imamo manjak energije i probleme s kožom. Zbog toga je dobro isprobati laganu proljetnu dijetu koja će nam pomoći da se osjećamo bolje u samo sedam dana.

Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Jedite polako, dugo i pažljivo

Važno je prožvakati svaki zalogaj hrane dugo i dobro, konzumirajući piće. Čim osjetite laganu sitost, trebali biste prestati jesti. Ovakav način konzumacije hrane omogućit će nam brže utaživanje gladi i manji broj unesenih kalorija. Povrće bi trebalo nasjeckati na tanke komadiće malim nožem - možete koristiti mrkvu, ciklu, repu, korabicu ili rotkvice. Debljim nožem možete narezati tikvice ili artičoke. Tanke trakice odličan su način sjeckanja kupusa, luka, krastavaca, kopra i celera, dok je tikvice, rajčice, paprike i špinat dobro rezati na deblje trake. Način pripreme povrća omogućuje tijelu iskorištavanje maksimalne količine minerala i vitamina koje ono sadrži.

Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Dijeta za pročišćavanje organizma

Ova dijeta nije namijenjena mršavljenju, već čišćenju organizma od toksičnih tvari. Možete je ponoviti 3 do 4 puta kroz godinu. Baza ove dijete jest unos hrane siromašne proteinima, ali bogate složenim ugljikohidratima i vlaknima. Za uspješno provođenje ovakvog režima prehrane potrebno je ograničiti unos masnoća i šećera.

Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Primjer jelovnika:

Doručak Na izbor imamo: integralni kruh (tri kriške), integralno pecivo od 40g, salatu ili corn flakes s narezanom jabukom ili povrćem, te kavu ili čaj bez šećera.

Ručak Integralno pecivo od 40g s čašom soka od povrća bez šećera.

Užina  Integralno pecivo od 40g s čašom soka od povrća bez šećera.

Večera Salate.

Kasna večera Na izbor imamo: dvije srednje rajčice kuhane s kožom, mali tanjur salate ili juhu od povrća.

Prije spavanja Integralno pecivo od 40g s čašom soka od povrća bez šećera. Nakon dva dana u prehranu bi trebalo dodati mlijeko i mliječne proizvode (oko 15g mliječnih proizvoda dnevno). Kako bi se efekt čišćenja poboljšao, trebalo bi svakodnevno konzumirati najmanje dvije litre čiste vode.

Ovakav način prehrane ne smije se primjenjivati dulje od 7 dana jer ograničava unos proteina i zasićenih masnih kiselina.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description