Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prednosti konzumiranja povrća

 

Zdravo povrće

Svima nam je znana važnost konzumiranja povrća za naše zdravlje. Ukoliko želimo imati dobar ten, čvrste i lijepe nokte te dugu, sjajnu kosu, ne moramo posegnuti za tabletama i kozmetičkim praparatima i trošiti ih u povećanim količinama.
 

Vaše tijelo osjetit će dobrobit jednostavnom konzumacijom povrća kao priloga uz uobičajeno glavno jelo. Vitamini i minerali koje povrće sadrži, organski su i tijelo ih puno bolje apsorbira nego što je to u mogućnosti iz tableta, koje sadrže sintetički proizvedene vitamine i minerale.

Evo par zdravih povrtnih vrsta i opis njihovih glavnih prednosti:

  • Mrkva - sadrži mnogo karotena *ili vitamina A*, koji je potreban našem tijelu za proizvodnju melanina. Ukoliko želite dulje održati postignutu preplanulost, svakako će Vam konzumacija mrkve u tome pomoći. Ista stvar se odnosi i na konzumaciju rajčice i voća crvene i narančaste boje kao što su breskve, marelice i još mnogo toga.
  • Zelena salata - ne samo da je jako ukusna, već je i bogata vitaminom C koji je od esencijalne važnosti za naš imunološki sustav.
  • Kopriva, premda netipična, izrazito je zdrava i juha od koprive Vam donosi potrebnu dnevnu dozu željeza.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pogačice od graha
Pogačice od graha

Vegetarijansko jelo!

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Španjolski mix s chorizo kobasicom i piletinom
Španjolski mix s chorizo kobasicom i piletinom

Španjolska kuhinja, prepuna boja i okusa dolazi u vaš dom u obliku Španjolske mješavine s rižom Bonduelle. Isprobajte recept i inspirirajte se španjolskom kuhinjom.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Bundeva punjena cijelim šampinjonima
Bundeva punjena cijelim šampinjonima

Izvrsno jelo za Noć vještica

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Veganski quiche sa zelenim mahunama
Veganski quiche sa zelenim mahunama

Izvrsno uz nedjeljne recepte. Veganski quiche za ukusniji obrok.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Prednosti konzumiranja povrća
 

Zdravo povrće

Svima nam je znana važnost konzumiranja povrća za naše zdravlje. Ukoliko želimo imati dobar ten, čvrste i lijepe nokte te dugu, sjajnu kosu, ne moramo posegnuti za tabletama i kozmetičkim praparatima i trošiti ih u povećanim količinama.
 

Vaše tijelo osjetit će dobrobit jednostavnom konzumacijom povrća kao priloga uz uobičajeno glavno jelo. Vitamini i minerali koje povrće sadrži, organski su i tijelo ih puno bolje apsorbira nego što je to u mogućnosti iz tableta, koje sadrže sintetički proizvedene vitamine i minerale.

Evo par zdravih povrtnih vrsta i opis njihovih glavnih prednosti:

  • Mrkva - sadrži mnogo karotena *ili vitamina A*, koji je potreban našem tijelu za proizvodnju melanina. Ukoliko želite dulje održati postignutu preplanulost, svakako će Vam konzumacija mrkve u tome pomoći. Ista stvar se odnosi i na konzumaciju rajčice i voća crvene i narančaste boje kao što su breskve, marelice i još mnogo toga.
  • Zelena salata - ne samo da je jako ukusna, već je i bogata vitaminom C koji je od esencijalne važnosti za naš imunološki sustav.
  • Kopriva, premda netipična, izrazito je zdrava i juha od koprive Vam donosi potrebnu dnevnu dozu željeza.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description