Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Prednosti konzumiranja povrća

 

Zdravo povrće

Svima nam je znana važnost konzumiranja povrća za naše zdravlje. Ukoliko želimo imati dobar ten, čvrste i lijepe nokte te dugu, sjajnu kosu, ne moramo posegnuti za tabletama i kozmetičkim praparatima i trošiti ih u povećanim količinama.
 

Vaše tijelo osjetit će dobrobit jednostavnom konzumacijom povrća kao priloga uz uobičajeno glavno jelo. Vitamini i minerali koje povrće sadrži, organski su i tijelo ih puno bolje apsorbira nego što je to u mogućnosti iz tableta, koje sadrže sintetički proizvedene vitamine i minerale.

Evo par zdravih povrtnih vrsta i opis njihovih glavnih prednosti:

  • Mrkva - sadrži mnogo karotena *ili vitamina A*, koji je potreban našem tijelu za proizvodnju melanina. Ukoliko želite dulje održati postignutu preplanulost, svakako će Vam konzumacija mrkve u tome pomoći. Ista stvar se odnosi i na konzumaciju rajčice i voća crvene i narančaste boje kao što su breskve, marelice i još mnogo toga.
  • Zelena salata - ne samo da je jako ukusna, već je i bogata vitaminom C koji je od esencijalne važnosti za naš imunološki sustav.
  • Kopriva, premda netipična, izrazito je zdrava i juha od koprive Vam donosi potrebnu dnevnu dozu željeza.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kolač od kukuruza i kukuruzog brašna
Kolač od kukuruza i kukuruzog brašna

Lagani, rahli i ukusni kolač koji će vas oduševiti!

10 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Prženi škampi s rezanim šampinjonima
Prženi škampi s rezanim šampinjonima

Spektakularno jelo

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Pečenica s kremastim špinatom
Pečenica s kremastim špinatom

Ukusan recept s puno željeza i vitamina

1 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Mesna pita sa chilli kukuruzom
Mesna pita sa chilli kukuruzom

Iznenađujuće ukusan recept!

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Prednosti konzumiranja povrća
 

Zdravo povrće

Svima nam je znana važnost konzumiranja povrća za naše zdravlje. Ukoliko želimo imati dobar ten, čvrste i lijepe nokte te dugu, sjajnu kosu, ne moramo posegnuti za tabletama i kozmetičkim praparatima i trošiti ih u povećanim količinama.
 

Vaše tijelo osjetit će dobrobit jednostavnom konzumacijom povrća kao priloga uz uobičajeno glavno jelo. Vitamini i minerali koje povrće sadrži, organski su i tijelo ih puno bolje apsorbira nego što je to u mogućnosti iz tableta, koje sadrže sintetički proizvedene vitamine i minerale.

Evo par zdravih povrtnih vrsta i opis njihovih glavnih prednosti:

  • Mrkva - sadrži mnogo karotena *ili vitamina A*, koji je potreban našem tijelu za proizvodnju melanina. Ukoliko želite dulje održati postignutu preplanulost, svakako će Vam konzumacija mrkve u tome pomoći. Ista stvar se odnosi i na konzumaciju rajčice i voća crvene i narančaste boje kao što su breskve, marelice i još mnogo toga.
  • Zelena salata - ne samo da je jako ukusna, već je i bogata vitaminom C koji je od esencijalne važnosti za naš imunološki sustav.
  • Kopriva, premda netipična, izrazito je zdrava i juha od koprive Vam donosi potrebnu dnevnu dozu željeza.