Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Prednosti konzumiranja povrća

 

Zdravo povrće

Svima nam je znana važnost konzumiranja povrća za naše zdravlje. Ukoliko želimo imati dobar ten, čvrste i lijepe nokte te dugu, sjajnu kosu, ne moramo posegnuti za tabletama i kozmetičkim praparatima i trošiti ih u povećanim količinama.
 

Vaše tijelo osjetit će dobrobit jednostavnom konzumacijom povrća kao priloga uz uobičajeno glavno jelo. Vitamini i minerali koje povrće sadrži, organski su i tijelo ih puno bolje apsorbira nego što je to u mogućnosti iz tableta, koje sadrže sintetički proizvedene vitamine i minerale.

Evo par zdravih povrtnih vrsta i opis njihovih glavnih prednosti:

  • Mrkva - sadrži mnogo karotena *ili vitamina A*, koji je potreban našem tijelu za proizvodnju melanina. Ukoliko želite dulje održati postignutu preplanulost, svakako će Vam konzumacija mrkve u tome pomoći. Ista stvar se odnosi i na konzumaciju rajčice i voća crvene i narančaste boje kao što su breskve, marelice i još mnogo toga.
  • Zelena salata - ne samo da je jako ukusna, već je i bogata vitaminom C koji je od esencijalne važnosti za naš imunološki sustav.
  • Kopriva, premda netipična, izrazito je zdrava i juha od koprive Vam donosi potrebnu dnevnu dozu željeza.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pureća prsa u umaku od kukuruza sa sirom

Pureća prsa u umaku od kukuruza sa sirom

Ukusna i zdrava hrana - brzo i jednostavno. Pripremite savršenu večeru za vaše najdraže.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Clafoutis s brokulom i cherry rajčicama

Clafoutis s brokulom i cherry rajčicama

Specijalitet francuske kuhinje koji će oduševiti čitavu obitelj

2 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Ekmek - turski kruh

Ekmek - turski kruh

Ekmek će izvrsno prijati uz jela s roštilja ili gyros.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Salata s kukuruzom i purećim prsima

Salata s kukuruzom i purećim prsima

Zdravo, ukusno i lagano jelo za ručak ili večeru

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Prednosti konzumiranja povrća
 

Zdravo povrće

Svima nam je znana važnost konzumiranja povrća za naše zdravlje. Ukoliko želimo imati dobar ten, čvrste i lijepe nokte te dugu, sjajnu kosu, ne moramo posegnuti za tabletama i kozmetičkim praparatima i trošiti ih u povećanim količinama.
 

Vaše tijelo osjetit će dobrobit jednostavnom konzumacijom povrća kao priloga uz uobičajeno glavno jelo. Vitamini i minerali koje povrće sadrži, organski su i tijelo ih puno bolje apsorbira nego što je to u mogućnosti iz tableta, koje sadrže sintetički proizvedene vitamine i minerale.

Evo par zdravih povrtnih vrsta i opis njihovih glavnih prednosti:

  • Mrkva - sadrži mnogo karotena *ili vitamina A*, koji je potreban našem tijelu za proizvodnju melanina. Ukoliko želite dulje održati postignutu preplanulost, svakako će Vam konzumacija mrkve u tome pomoći. Ista stvar se odnosi i na konzumaciju rajčice i voća crvene i narančaste boje kao što su breskve, marelice i još mnogo toga.
  • Zelena salata - ne samo da je jako ukusna, već je i bogata vitaminom C koji je od esencijalne važnosti za naš imunološki sustav.
  • Kopriva, premda netipična, izrazito je zdrava i juha od koprive Vam donosi potrebnu dnevnu dozu željeza.