Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Pravilna prehrana na praznicima

 

Zdrava prehrana

Razdoblje godišnjih praznika obično vezujemo uz priliku da se psihički opustimo i odmorimo, ali i da udovoljimo svojoj želji za raznom posebnom hranom. Ukoliko ne želite prestati s dijetom koju trenutno provodite, a ipak želite konzumirati cjelovitu i zdravu hranu, vodite se idućim preporukama: 
 
  • Doručak neka bude posebno obilan, a između obroka uzimajte velike količine tekućina (vode i čaja)
  • Uzmite si dovoljno vremena za konzumiranje hrane. Na taj način ćete zapravo pojesti manje, jer mozgu treba neko vrijeme da "shvati" kako smo dovoljno pojeli.  
  • Naglasak neka bude na niskokaloričnim namirnicama - voću, povrću, cjelovitim žitaricama, vlaknima - a izbjegavajte konzumaciju alkoholnih i gaziranih pića budući su visokokalorična i uopće nisu dobra zamjena za vodu
  • Za razliku od bogatog ručka, večera bi trebala biti lagana i niskokalorična - salate, voće, mlijeko itd.

Iako odlazite izvan svoje kuće, pravilna prehrana se mora provoditi gdje god da idete, osobito ukoliko se trebate uistinu odmoriti i obnoviti. Tako će cijelo Vaše tijelo biti u mogućnosti primiti potpun oporavak od stresa prikupljenog kroz mjesece napornog rada. 


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečenica s kremastim špinatom
Pečenica s kremastim špinatom

Ukusan recept s puno željeza i vitamina

1 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Janjeći kotlet s Provansalskom mješavinom povrća
Janjeći kotlet s Provansalskom mješavinom povrća

Pripremate posebnu večeru? Provansalska mješavina povrća je prikladna kao prilog za slasni i sočni janjeći kotlet.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Smoothie od mrkve i manga
Smoothie od mrkve i manga

Energetska bomba u čaši.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Adana Kebab s kiselim krastavcima
Adana Kebab s kiselim krastavcima

Ovaj turski recept u rumunjskom stilu s ražnjićima od ovčetine i govedine je odlična alternativa tradicionalnim ražnjićima sa žara

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Pravilna prehrana na praznicima
 

Zdrava prehrana

Razdoblje godišnjih praznika obično vezujemo uz priliku da se psihički opustimo i odmorimo, ali i da udovoljimo svojoj želji za raznom posebnom hranom. Ukoliko ne želite prestati s dijetom koju trenutno provodite, a ipak želite konzumirati cjelovitu i zdravu hranu, vodite se idućim preporukama: 
 
  • Doručak neka bude posebno obilan, a između obroka uzimajte velike količine tekućina (vode i čaja)
  • Uzmite si dovoljno vremena za konzumiranje hrane. Na taj način ćete zapravo pojesti manje, jer mozgu treba neko vrijeme da "shvati" kako smo dovoljno pojeli.  
  • Naglasak neka bude na niskokaloričnim namirnicama - voću, povrću, cjelovitim žitaricama, vlaknima - a izbjegavajte konzumaciju alkoholnih i gaziranih pića budući su visokokalorična i uopće nisu dobra zamjena za vodu
  • Za razliku od bogatog ručka, večera bi trebala biti lagana i niskokalorična - salate, voće, mlijeko itd.

Iako odlazite izvan svoje kuće, pravilna prehrana se mora provoditi gdje god da idete, osobito ukoliko se trebate uistinu odmoriti i obnoviti. Tako će cijelo Vaše tijelo biti u mogućnosti primiti potpun oporavak od stresa prikupljenog kroz mjesece napornog rada. 

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description