Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Povrće i zdravlje - vitamini na Vašem stolu

all vegetable has different type  vitamin 
 
 
Trinaest je vitamina koje naše tijelo ne može samostalno proizvesti već ih moramo unositi u obrocima kako bismo održali zdravlje i vitalnost.
Koje su funkcije pojedinih vitamina? U kojem povrću možemo pronaći koje vitamine?

Vitamin A - beta karoten

» Utječe na rast i dobar vid te štiti kožu.
» brokula, mrkva, kupus, prokulica, tikvice, cikorija, špinat, zelena salata, kiseljak, pastrnjak, maslačak, grašak, bundeva, sjemenke soje.

Vitamini B1, B2, B3, B6

» Odgovorni su za ispravno funkcioniranje živčanog sustava i mišića.
» patlidžan, špinat, grah, zelena salata, leća, kiseljak, maslačak, grašak, krumpir, sjemenke soje, rajčica

Vitamin B9

» Sudjeluje u stvaranju, rastu i diobi crvenih krvnih stanica te olakšava asimilaciju proteina.
» šparoge, brokula, kupus, špinat, mahune, zelena salata, krumpir, poriluk, grah, leća

 

Vitamin C

» Podržava imunološki sustav u borbi protiv infekcija, pomaže u ublažavanju simptoma umora te sudjeluje u apsorpciji željeza.
» brokula, prokulica, cvjetača, kiseljak, cikorija, špinat, zelena salata, repa, pastrnjak, maslačak, paprika, rotkvice, rajčica

Vitamin D

» Ojačava koštani sustav, sprječava rahitis te poboljšava otpornost organizma.

» gljive

Vitamin E

» Štiti stanice od slobodnih radikala te ima povoljan utjecaj na tkiva.
» šparoge, zelena salata, špinat, grah, soja

Vitamin H

» Usporava proces rasta sijede kose i ćelavljenja te pojačava koagulativnost.  

» gljive, mrkva, rajčica, špinat

Vitamin K

» Sudjeluje u koagulaciji krvi i sprječava nastanak osteoporoze.
» brokula, mrkva, kupus, cvjetača, mahune, zelena salata, krumpir

 
Vitamin P

» Pomaže kod krvarenja desni i alergija.

» glog, kupus, rajčica, salata, špinat, krumpir


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Engleski doručak
Engleski doručak

Hranjiv i slastan engleski doručak s crvenim grahom u roštilj umaku

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Bundeva punjena cijelim šampinjonima
Bundeva punjena cijelim šampinjonima

Izvrsno jelo za Noć vještica

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Narezana govedina s meksičim povrćem
Narezana govedina s meksičim povrćem

Slasna i profinjena kombinacija govedine i povrća koja će opčiniti vaše goste!

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pripremite ovaj ukusni odrezak i vaši voljeni će biti oduševljeni novim i svježim idejama.

4 osobe više od 45 minuta Zahtjevno
Povrće i zdravlje - vitamini na Vašem stolu
all vegetable has different type  vitamin 
 
 
Trinaest je vitamina koje naše tijelo ne može samostalno proizvesti već ih moramo unositi u obrocima kako bismo održali zdravlje i vitalnost.
Koje su funkcije pojedinih vitamina? U kojem povrću možemo pronaći koje vitamine?

Vitamin A - beta karoten

» Utječe na rast i dobar vid te štiti kožu.
» brokula, mrkva, kupus, prokulica, tikvice, cikorija, špinat, zelena salata, kiseljak, pastrnjak, maslačak, grašak, bundeva, sjemenke soje.

Vitamini B1, B2, B3, B6

» Odgovorni su za ispravno funkcioniranje živčanog sustava i mišića.
» patlidžan, špinat, grah, zelena salata, leća, kiseljak, maslačak, grašak, krumpir, sjemenke soje, rajčica

Vitamin B9

» Sudjeluje u stvaranju, rastu i diobi crvenih krvnih stanica te olakšava asimilaciju proteina.
» šparoge, brokula, kupus, špinat, mahune, zelena salata, krumpir, poriluk, grah, leća

 

Vitamin C

» Podržava imunološki sustav u borbi protiv infekcija, pomaže u ublažavanju simptoma umora te sudjeluje u apsorpciji željeza.
» brokula, prokulica, cvjetača, kiseljak, cikorija, špinat, zelena salata, repa, pastrnjak, maslačak, paprika, rotkvice, rajčica

Vitamin D

» Ojačava koštani sustav, sprječava rahitis te poboljšava otpornost organizma.

» gljive

Vitamin E

» Štiti stanice od slobodnih radikala te ima povoljan utjecaj na tkiva.
» šparoge, zelena salata, špinat, grah, soja

Vitamin H

» Usporava proces rasta sijede kose i ćelavljenja te pojačava koagulativnost.  

» gljive, mrkva, rajčica, špinat

Vitamin K

» Sudjeluje u koagulaciji krvi i sprječava nastanak osteoporoze.
» brokula, mrkva, kupus, cvjetača, mahune, zelena salata, krumpir

 
Vitamin P

» Pomaže kod krvarenja desni i alergija.

» glog, kupus, rajčica, salata, špinat, krumpir