Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Obično voće i povrće s neobičnim mogućnostima

 

Mrkva

Kaže se da mrkva sadrži energiju sunca, a spada u kategoriju najjeftinije prirodne medicinske pomoći. To je prava škrinja s blagom u kojoj možemo pronaći velike količine vitamina B, D i E skupine te većinu karotenoida (koji se u organizmu pretvaraju u vitamin A). Poznato je da mrkva ima izvrstan utjecaj na vid. Ako je kuhate ili pirjate, dodajte jelu čajnu žličicu ulja kako bi se karotenoidi lakše apsorbirali. Konzumirajući mrkvu svakodnevno, svojoj koži podarit ćete prekrasan i zdravi ten. Osim navedenog, mrkva je bogata kalijem, sumporom, bakrom, željezom, fosforom i jodom koji služe u regulaciji probave, stimulaciji metabolizma te imaju efekt mršavljenja na tijelo.

Kupus

Kuhan ili pirjan s malom količinom ulja imat će pozitivan efekt na tjelesnu formu i probavni sustav sprječavajući zatvor. Zapravo, od svih načina pripreme kupusa, najviše preporučamo kiselo zelje koje se zasluženo nalazi u skupini revitalizirajuće hrane. Sastojci koji se nalaze u kiselom zelju imaju značajke hrane koja pogoduje detoksikaciji, ojačava vezivno tkivo te uklanja višak vode iz tijela što je od velike pomoći u borbi s celulitom. Tijelo će postati utegnuto i glatko, a izgledat će i zdravije jer kupus sadrži velike količine vitamina C, kalija, bakra i vrijednih vlakana. Mliječna kiselina sadržana u kiselom zelju sprječava pojavu nadutosti te obnavlja crijevnu bakterijsku floru.

Sušeno voće i orašasti plodovi

Dozvoljeni su, ali samo u ograničenim količinama, jer 100 g ovih grickalica sadrži oko 500 kcal. To je zapravo mnogo, ali dobro je priuštiti si nekoliko sušenih smokvi ili breskvi svaki dan jer su sigurno mnogo zdravije od slatkiša.

 
 
Sušeno voće veliko je skladište vitamina B skupine: orašasti plodovi opskrbit će nas dovoljnim količinama vitamina E i vrijednim mineralima - željezom, kalijem i magnezijem. Osim toga, orašasti plodovi imaju umirujući efekt na živce i pomažu nam da se osjećamo bolje. Sadrže i biljna vlakna koja djeluju stimulativno na metabolizam.

Peršin

Korijen peršina može se dugo skladištiti u tamnoj i hladnoj prostoriji, a lišće možemo uzgajati u tegli tijekom cijele godine, čime ujedno nadziremo njihovo organsko podrijetlo. Peršin sadrži vitamine C i E te esencijalne masne kiseline, zbog čega je veoma efikasan u borbi protiv bolesti bubrega. Osim toga, ima diuretska svojstva te čisti tijelo od toksina. Konzumiranje peršina čini kožu glađom te pomaže održati vitku figuru. Zgodno ga je jesti jer je on isto tako prirodni afrodizijak, a ipak izgubimo između 200 i 300 kalorija tijekom vođenja ljubavi.

 


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kolač s povrćem

Kolač s povrćem

Vegetarijanski kolač s povrćem i sirom

10 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Govedina s bijelim grahom u curry umaku

Govedina s bijelim grahom u curry umaku

Odličan recept za večeru kod kuće

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Clafoutis s brokulom i cherry rajčicama

Clafoutis s brokulom i cherry rajčicama

Specijalitet francuske kuhinje koji će oduševiti čitavu obitelj

2 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Lagane palačinke punjene kukuruzom, šunkom i šparogama

Lagane palačinke punjene kukuruzom, šunkom i šparogama

Posebno jelo koje će oduševiti vaše najmilije

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Obično voće i povrće s neobičnim mogućnostima

 

Mrkva

Kaže se da mrkva sadrži energiju sunca, a spada u kategoriju najjeftinije prirodne medicinske pomoći. To je prava škrinja s blagom u kojoj možemo pronaći velike količine vitamina B, D i E skupine te većinu karotenoida (koji se u organizmu pretvaraju u vitamin A). Poznato je da mrkva ima izvrstan utjecaj na vid. Ako je kuhate ili pirjate, dodajte jelu čajnu žličicu ulja kako bi se karotenoidi lakše apsorbirali. Konzumirajući mrkvu svakodnevno, svojoj koži podarit ćete prekrasan i zdravi ten. Osim navedenog, mrkva je bogata kalijem, sumporom, bakrom, željezom, fosforom i jodom koji služe u regulaciji probave, stimulaciji metabolizma te imaju efekt mršavljenja na tijelo.

Kupus

Kuhan ili pirjan s malom količinom ulja imat će pozitivan efekt na tjelesnu formu i probavni sustav sprječavajući zatvor. Zapravo, od svih načina pripreme kupusa, najviše preporučamo kiselo zelje koje se zasluženo nalazi u skupini revitalizirajuće hrane. Sastojci koji se nalaze u kiselom zelju imaju značajke hrane koja pogoduje detoksikaciji, ojačava vezivno tkivo te uklanja višak vode iz tijela što je od velike pomoći u borbi s celulitom. Tijelo će postati utegnuto i glatko, a izgledat će i zdravije jer kupus sadrži velike količine vitamina C, kalija, bakra i vrijednih vlakana. Mliječna kiselina sadržana u kiselom zelju sprječava pojavu nadutosti te obnavlja crijevnu bakterijsku floru.

Sušeno voće i orašasti plodovi

Dozvoljeni su, ali samo u ograničenim količinama, jer 100 g ovih grickalica sadrži oko 500 kcal. To je zapravo mnogo, ali dobro je priuštiti si nekoliko sušenih smokvi ili breskvi svaki dan jer su sigurno mnogo zdravije od slatkiša.

 
 
Sušeno voće veliko je skladište vitamina B skupine: orašasti plodovi opskrbit će nas dovoljnim količinama vitamina E i vrijednim mineralima - željezom, kalijem i magnezijem. Osim toga, orašasti plodovi imaju umirujući efekt na živce i pomažu nam da se osjećamo bolje. Sadrže i biljna vlakna koja djeluju stimulativno na metabolizam.

Peršin

Korijen peršina može se dugo skladištiti u tamnoj i hladnoj prostoriji, a lišće možemo uzgajati u tegli tijekom cijele godine, čime ujedno nadziremo njihovo organsko podrijetlo. Peršin sadrži vitamine C i E te esencijalne masne kiseline, zbog čega je veoma efikasan u borbi protiv bolesti bubrega. Osim toga, ima diuretska svojstva te čisti tijelo od toksina. Konzumiranje peršina čini kožu glađom te pomaže održati vitku figuru. Zgodno ga je jesti jer je on isto tako prirodni afrodizijak, a ipak izgubimo između 200 i 300 kalorija tijekom vođenja ljubavi.