Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Mitovi o dijetama, vježbanju i gubitku kilograma

 

Prekomjerna težina

S obzirom na epidemiju pretilosti koja se širi svijetom, mnogi su počeli tražiti načine kako da u što kraćem roku izgube što više suvišnih kilograma i izgube prekomjernu masu. Ne toliko rijetko, ljudi donose prebrze zaključke i donose krive odluke koje mogu biti štetne po njihovo zdravlje.
Potrudili smo se sakupiti najučestalije mitove o dijetama i vježbanju:
  1. Mnogi ljudi vjeruju da srezavanje unosa kalorija može biti od pomoći u gubljenju viška kilograma. Istina je da može, ali samo djelomično. Ako ste odlučili smršaviti ograničavajući unos kalorija, trebali biste kompenzirati nekim oblikom tjelesne aktivnosti kako biste izgradili mišićnu masu potrebnu za održavanje razine metabolizma.
  2. Osim tova, mnogo ljudi vjeruje da je moguće riješiti se sala oko struka redovitim vježbanjem trbušnjaka. Istina je da masno tkivo na području trbuha odražava količinu masti u cijelom tijelu, pa ga nije moguće ukloniti ojačavanjem samo tog dijela tijela. Kako biste smanjili količinu masti na području struka, potrebno je razviti dobar program vježbanja za cijelo tijelo i početi sagorijevati svo suvišno masno tkivo.
  3. Još jedan učestali mit o dijetama i vježbanju jest taj da treniranje pretvara mast u mišiće. Zapravo, ova dva potpuno različita tkiva sastoje se od potpuno različitih vrsta stanica. Ako želite sagorjeti masti i izgraditi mišiće, trebali biste izraditi dvije različite taktike vježbanja.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Ekmek - turski kruh
Ekmek - turski kruh

Ekmek će izvrsno prijati uz jela s roštilja ili gyros.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Falafel s ciklom u octu
Falafel s ciklom u octu

Bliskoistočno jelo u vađem tanjujru

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Meksička salata s kus-kusom
Meksička salata s kus-kusom

Hranjiva i slasna salata

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Brze Quesadille
Brze Quesadille

Ne propustite isprobati ovu genijalnu kombinaciju hrskave zapečene tortilje, rastopljenog sira i hrpe povrća i začina.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Mitovi o dijetama, vježbanju i gubitku kilograma
 

Prekomjerna težina

S obzirom na epidemiju pretilosti koja se širi svijetom, mnogi su počeli tražiti načine kako da u što kraćem roku izgube što više suvišnih kilograma i izgube prekomjernu masu. Ne toliko rijetko, ljudi donose prebrze zaključke i donose krive odluke koje mogu biti štetne po njihovo zdravlje.
Potrudili smo se sakupiti najučestalije mitove o dijetama i vježbanju:
  1. Mnogi ljudi vjeruju da srezavanje unosa kalorija može biti od pomoći u gubljenju viška kilograma. Istina je da može, ali samo djelomično. Ako ste odlučili smršaviti ograničavajući unos kalorija, trebali biste kompenzirati nekim oblikom tjelesne aktivnosti kako biste izgradili mišićnu masu potrebnu za održavanje razine metabolizma.
  2. Osim tova, mnogo ljudi vjeruje da je moguće riješiti se sala oko struka redovitim vježbanjem trbušnjaka. Istina je da masno tkivo na području trbuha odražava količinu masti u cijelom tijelu, pa ga nije moguće ukloniti ojačavanjem samo tog dijela tijela. Kako biste smanjili količinu masti na području struka, potrebno je razviti dobar program vježbanja za cijelo tijelo i početi sagorijevati svo suvišno masno tkivo.
  3. Još jedan učestali mit o dijetama i vježbanju jest taj da treniranje pretvara mast u mišiće. Zapravo, ova dva potpuno različita tkiva sastoje se od potpuno različitih vrsta stanica. Ako želite sagorjeti masti i izgraditi mišiće, trebali biste izraditi dvije različite taktike vježbanja.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description