Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Mediteranska piramida prehrane

mediterranean diet foods is the healthy food in the world.

Mediteranski fenomen

Istraživanja su pokazala da su ljudi koji žive na području Mediterana među najzdravijima u svijetu. Ovo geografsko područje spoj je najmanje dvadeset različitih kultura i regija, od se svaka ističe posebnim obilježjima, kulinarskom tradicijom i običajima. Ono što je svima njima zajedničko svakako je česta upotreba maslinovog ulja, ljubav prema vinu, konzumiranje velikih količina voća i povrća te aktivni stil života. U kombinaciji s odličnim klimatskim uvjetima, dolazimo do fenomena mediteranskog zdravlja.

Mlijeko i vino

Mlijeko i mliječni proizvodi također su važna sastavnica mediteranske piramide i prehrane, a u toj regiji osobito su omiljeni sirevi i jogurt. I vino je neophodno! Gotovo svaki obrok u Italiji, Francuskoj i Grčkoj popraćen je čašom vina različitih sorti.

Dnevno, tjedno ili mjesečno?

The base of traditional Mediterranean diet is a combination of vegetables, fruit, cereals, legumes, specially prepared beans and nuts.Povrće i voće, žitarice, kruh, tjestenina i rajčica, orašasti plodovi s malo vina, mlijeka i mliječnih proizvoda trebalo bi uvrstiti u svakodnevnu prehranu. Tjelesna aktivnost je obavezna. Piletinu, jaja i morske plodove trebalo bi konzumirati rjeđe - dovoljno je jednom tjedno, a dio lokalnog stanovništva regije Mediterana jede meso ne više od jednom mjesečno. Mediteranski način prehrane pružit će tijelu sve neophodne vitamine, minerale i antioksidanse, ugljikohidrate, proteine i male količine masti koje će štititi srce i produžiti život.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Tacosi s crvenim grahom
Tacosi s crvenim grahom

Uz ovo šareno jelo ćete imati osjećaj kao da ste na odmoru u Meksiku.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Tartar od crvene tune s kukuruzom
Tartar od crvene tune s kukuruzom

„Nudimo vam recept s odabranim sastojcima, za pripremu i uživanje s vašim najmilijima. Otkrijte tajne plavoperajne tune u kombinaciji s kukuruzom Bonduelle GOLD.”

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Pogačice od graha
Pogačice od graha

Vegetarijansko jelo!

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Tajlandski škampi s rižom
Tajlandski škampi s rižom

Isprobajte naš pikantni recept sa škampima i Tajlandskom mješavinom s rižom i ući ćete u svijet azijske kuhinje za samo 20 minuta.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Mediteranska piramida prehrane

mediterranean diet foods is the healthy food in the world.

Mediteranski fenomen

Istraživanja su pokazala da su ljudi koji žive na području Mediterana među najzdravijima u svijetu. Ovo geografsko područje spoj je najmanje dvadeset različitih kultura i regija, od se svaka ističe posebnim obilježjima, kulinarskom tradicijom i običajima. Ono što je svima njima zajedničko svakako je česta upotreba maslinovog ulja, ljubav prema vinu, konzumiranje velikih količina voća i povrća te aktivni stil života. U kombinaciji s odličnim klimatskim uvjetima, dolazimo do fenomena mediteranskog zdravlja.

Mlijeko i vino

Mlijeko i mliječni proizvodi također su važna sastavnica mediteranske piramide i prehrane, a u toj regiji osobito su omiljeni sirevi i jogurt. I vino je neophodno! Gotovo svaki obrok u Italiji, Francuskoj i Grčkoj popraćen je čašom vina različitih sorti.

Dnevno, tjedno ili mjesečno?

The base of traditional Mediterranean diet is a combination of vegetables, fruit, cereals, legumes, specially prepared beans and nuts.Povrće i voće, žitarice, kruh, tjestenina i rajčica, orašasti plodovi s malo vina, mlijeka i mliječnih proizvoda trebalo bi uvrstiti u svakodnevnu prehranu. Tjelesna aktivnost je obavezna. Piletinu, jaja i morske plodove trebalo bi konzumirati rjeđe - dovoljno je jednom tjedno, a dio lokalnog stanovništva regije Mediterana jede meso ne više od jednom mjesečno. Mediteranski način prehrane pružit će tijelu sve neophodne vitamine, minerale i antioksidanse, ugljikohidrate, proteine i male količine masti koje će štititi srce i produžiti život.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description