Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Mediteranska piramida prehrane

mediterranean diet foods is the healthy food in the world.

Mediteranski fenomen

Istraživanja su pokazala da su ljudi koji žive na području Mediterana među najzdravijima u svijetu. Ovo geografsko područje spoj je najmanje dvadeset različitih kultura i regija, od se svaka ističe posebnim obilježjima, kulinarskom tradicijom i običajima. Ono što je svima njima zajedničko svakako je česta upotreba maslinovog ulja, ljubav prema vinu, konzumiranje velikih količina voća i povrća te aktivni stil života. U kombinaciji s odličnim klimatskim uvjetima, dolazimo do fenomena mediteranskog zdravlja.

Mlijeko i vino

Mlijeko i mliječni proizvodi također su važna sastavnica mediteranske piramide i prehrane, a u toj regiji osobito su omiljeni sirevi i jogurt. I vino je neophodno! Gotovo svaki obrok u Italiji, Francuskoj i Grčkoj popraćen je čašom vina različitih sorti.

Dnevno, tjedno ili mjesečno?

The base of traditional Mediterranean diet is a combination of vegetables, fruit, cereals, legumes, specially prepared beans and nuts.Povrće i voće, žitarice, kruh, tjestenina i rajčica, orašasti plodovi s malo vina, mlijeka i mliječnih proizvoda trebalo bi uvrstiti u svakodnevnu prehranu. Tjelesna aktivnost je obavezna. Piletinu, jaja i morske plodove trebalo bi konzumirati rjeđe - dovoljno je jednom tjedno, a dio lokalnog stanovništva regije Mediterana jede meso ne više od jednom mjesečno. Mediteranski način prehrane pružit će tijelu sve neophodne vitamine, minerale i antioksidanse, ugljikohidrate, proteine i male količine masti koje će štititi srce i produžiti život.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Salata s goveđim rezancima i bijelim grahom
Salata s goveđim rezancima i bijelim grahom

Divno jelo za ljetne dane

2 osobe 15-30 minuta Zahtjevno
Zelene mahune s rajčicom i koprom
Zelene mahune s rajčicom i koprom

Izvrstan obrok s češnjakom i puno kopra! Lagan za pripremu! Prikladan za predjelo ili glavno jelo.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Bruskete s tunom, kukuruzom i crvenim grahom
Bruskete s tunom, kukuruzom i crvenim grahom

Slasni zalogajčići koji svaki obrok pretvaraju u posebnu prigodu

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Ratatouille - specijalitet od povrća iz Nice
Ratatouille - specijalitet od povrća iz Nice

Recept za Ratatouille, svjetski poznato jelo od povrća, ukusne i zdrave francuske kuhinje.

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Mediteranska piramida prehrane

mediterranean diet foods is the healthy food in the world.

Mediteranski fenomen

Istraživanja su pokazala da su ljudi koji žive na području Mediterana među najzdravijima u svijetu. Ovo geografsko područje spoj je najmanje dvadeset različitih kultura i regija, od se svaka ističe posebnim obilježjima, kulinarskom tradicijom i običajima. Ono što je svima njima zajedničko svakako je česta upotreba maslinovog ulja, ljubav prema vinu, konzumiranje velikih količina voća i povrća te aktivni stil života. U kombinaciji s odličnim klimatskim uvjetima, dolazimo do fenomena mediteranskog zdravlja.

Mlijeko i vino

Mlijeko i mliječni proizvodi također su važna sastavnica mediteranske piramide i prehrane, a u toj regiji osobito su omiljeni sirevi i jogurt. I vino je neophodno! Gotovo svaki obrok u Italiji, Francuskoj i Grčkoj popraćen je čašom vina različitih sorti.

Dnevno, tjedno ili mjesečno?

The base of traditional Mediterranean diet is a combination of vegetables, fruit, cereals, legumes, specially prepared beans and nuts.Povrće i voće, žitarice, kruh, tjestenina i rajčica, orašasti plodovi s malo vina, mlijeka i mliječnih proizvoda trebalo bi uvrstiti u svakodnevnu prehranu. Tjelesna aktivnost je obavezna. Piletinu, jaja i morske plodove trebalo bi konzumirati rjeđe - dovoljno je jednom tjedno, a dio lokalnog stanovništva regije Mediterana jede meso ne više od jednom mjesečno. Mediteranski način prehrane pružit će tijelu sve neophodne vitamine, minerale i antioksidanse, ugljikohidrate, proteine i male količine masti koje će štititi srce i produžiti život.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description