Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Mediteranska piramida prehrane

mediterranean diet foods is the healthy food in the world.

Mediteranski fenomen

Istraživanja su pokazala da su ljudi koji žive na području Mediterana među najzdravijima u svijetu. Ovo geografsko područje spoj je najmanje dvadeset različitih kultura i regija, od se svaka ističe posebnim obilježjima, kulinarskom tradicijom i običajima. Ono što je svima njima zajedničko svakako je česta upotreba maslinovog ulja, ljubav prema vinu, konzumiranje velikih količina voća i povrća te aktivni stil života. U kombinaciji s odličnim klimatskim uvjetima, dolazimo do fenomena mediteranskog zdravlja.

Mlijeko i vino

Mlijeko i mliječni proizvodi također su važna sastavnica mediteranske piramide i prehrane, a u toj regiji osobito su omiljeni sirevi i jogurt. I vino je neophodno! Gotovo svaki obrok u Italiji, Francuskoj i Grčkoj popraćen je čašom vina različitih sorti.

Dnevno, tjedno ili mjesečno?

The base of traditional Mediterranean diet is a combination of vegetables, fruit, cereals, legumes, specially prepared beans and nuts.Povrće i voće, žitarice, kruh, tjestenina i rajčica, orašasti plodovi s malo vina, mlijeka i mliječnih proizvoda trebalo bi uvrstiti u svakodnevnu prehranu. Tjelesna aktivnost je obavezna. Piletinu, jaja i morske plodove trebalo bi konzumirati rjeđe - dovoljno je jednom tjedno, a dio lokalnog stanovništva regije Mediterana jede meso ne više od jednom mjesečno. Mediteranski način prehrane pružit će tijelu sve neophodne vitamine, minerale i antioksidanse, ugljikohidrate, proteine i male količine masti koje će štititi srce i produžiti život.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Mesna rolada sa pireom od graška

Mesna rolada sa pireom od graška

Odlično za posebne obiteljske prigode.

4 osobe više od 45 minuta Zahtjevno
Meksičke košarice s gorgonzolom

Meksičke košarice s gorgonzolom

Odličan okus i zanimljiva aroma.

4 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Zelene mahune s rajčicom i koprom

Zelene mahune s rajčicom i koprom

Izvrstan obrok s češnjakom i puno kopra! Lagan za pripremu! Prikladan za predjelo ili glavno jelo.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Ekmek - turski kruh

Ekmek - turski kruh

Ekmek će izvrsno prijati uz jela s roštilja ili gyros.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Mediteranska piramida prehrane

mediterranean diet foods is the healthy food in the world.

Mediteranski fenomen

Istraživanja su pokazala da su ljudi koji žive na području Mediterana među najzdravijima u svijetu. Ovo geografsko područje spoj je najmanje dvadeset različitih kultura i regija, od se svaka ističe posebnim obilježjima, kulinarskom tradicijom i običajima. Ono što je svima njima zajedničko svakako je česta upotreba maslinovog ulja, ljubav prema vinu, konzumiranje velikih količina voća i povrća te aktivni stil života. U kombinaciji s odličnim klimatskim uvjetima, dolazimo do fenomena mediteranskog zdravlja.

Mlijeko i vino

Mlijeko i mliječni proizvodi također su važna sastavnica mediteranske piramide i prehrane, a u toj regiji osobito su omiljeni sirevi i jogurt. I vino je neophodno! Gotovo svaki obrok u Italiji, Francuskoj i Grčkoj popraćen je čašom vina različitih sorti.

Dnevno, tjedno ili mjesečno?

The base of traditional Mediterranean diet is a combination of vegetables, fruit, cereals, legumes, specially prepared beans and nuts.Povrće i voće, žitarice, kruh, tjestenina i rajčica, orašasti plodovi s malo vina, mlijeka i mliječnih proizvoda trebalo bi uvrstiti u svakodnevnu prehranu. Tjelesna aktivnost je obavezna. Piletinu, jaja i morske plodove trebalo bi konzumirati rjeđe - dovoljno je jednom tjedno, a dio lokalnog stanovništva regije Mediterana jede meso ne više od jednom mjesečno. Mediteranski način prehrane pružit će tijelu sve neophodne vitamine, minerale i antioksidanse, ugljikohidrate, proteine i male količine masti koje će štititi srce i produžiti život.