Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Lagane ljetne salate – mršavite i izgledajte izvrsno

Mršavite i izgledajte izvrsno

Vrlo je važno konzumiratei barem pet obroka dnevno. To trebaju biti male porcije koje sadrže vrlo malo uglljikohidrata i masnoća. Pijte puno tekućine i prošetajte pola sata svaki dan. Ali, što jesti? Ljeto je kao stvoreno za to da se odlučite na dijetu: užitak je zagarantiran uz lagane ljetne salate, bilo da su voćne ili povrtne.  

Odlučite se bilo koju kombinaciju idućeg voća i povrća, koje će odgovarati Vašim željama i potrebama, a sadrži osnovne elemente koji će potaknuti Vaš metabolizam, sagorjeti masnoće i učiniti da se osjećate dobro i u formi: patlidžan, tikvice, rajčica, paprika, breskva, dinja, grožđe, grah, krastavci, zelena salata, brokula, limun, jabuke i avokado. Dodajte sir, tvrdo kuhana jaja, tostirane kockice kruha, kvalitetan ocat, ulje te nešto svježeg bilja kako biste napravili ukusnu salatu. Jelo poslužite vruće ili hladno, sa ili bez mesa, i postat će Vaša omiljena ljetna poslastica!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom
Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom

Slasno i lagano jelo - svježi rižoto sa šampinjonima.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Gulaš od šampinjona s krumpirom i currijem
Gulaš od šampinjona s krumpirom i currijem

Savjet: Poslužite s kaduljom i pahuljicama crne soli.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Brze Quesadille
Brze Quesadille

Ne propustite isprobati ovu genijalnu kombinaciju hrskave zapečene tortilje, rastopljenog sira i hrpe povrća i začina.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Meksička salata s tjesteninom i tunom
Meksička salata s tjesteninom i tunom

Zdrava i hranjiva salata s jedinstvenom mješavinom okusa

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Lagane ljetne salate – mršavite i izgledajte izvrsno

Mršavite i izgledajte izvrsno

Vrlo je važno konzumiratei barem pet obroka dnevno. To trebaju biti male porcije koje sadrže vrlo malo uglljikohidrata i masnoća. Pijte puno tekućine i prošetajte pola sata svaki dan. Ali, što jesti? Ljeto je kao stvoreno za to da se odlučite na dijetu: užitak je zagarantiran uz lagane ljetne salate, bilo da su voćne ili povrtne.  

Odlučite se bilo koju kombinaciju idućeg voća i povrća, koje će odgovarati Vašim željama i potrebama, a sadrži osnovne elemente koji će potaknuti Vaš metabolizam, sagorjeti masnoće i učiniti da se osjećate dobro i u formi: patlidžan, tikvice, rajčica, paprika, breskva, dinja, grožđe, grah, krastavci, zelena salata, brokula, limun, jabuke i avokado. Dodajte sir, tvrdo kuhana jaja, tostirane kockice kruha, kvalitetan ocat, ulje te nešto svježeg bilja kako biste napravili ukusnu salatu. Jelo poslužite vruće ili hladno, sa ili bez mesa, i postat će Vaša omiljena ljetna poslastica!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description