Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Lagane ljetne salate – mršavite i izgledajte izvrsno

Light Summer Salads – Lose Weight and Look Good
 

Mršavite i izgledajte izvrsno

Vrlo je važno konzumiratei barem pet obroka dnevno. To trebaju biti male porcije koje sadrže vrlo malo uglljikohidrata i masnoća. Pijte puno tekućine i prošetajte pola sata svaki dan. Ali, što jesti? Ljeto je kao stvoreno za to da se odlučite na dijetu: užitak je zagarantiran uz lagane ljetne salate, bilo da su voćne ili povrtne.
 

Odlučite se bilo koju kombinaciju idućeg voća i povrća, koje će odgovarati Vašim željama i potrebama, a sadrži osnovne elemente koji će potaknuti Vaš metabolizam, sagorjeti masnoće i učiniti da se osjećate dobro i u formi: patlidžan, tikvice, rajčica, paprika, breskva, dinja, grožđe, grah, krastavci, zelena salata, brokula, limun, jabuke i avokado. Dodajte sir, tvrdo kuhana jaja, tostirane kockice kruha, kvalitetan ocat, ulje te nešto svježeg bilja kako biste napravili ukusnu salatu. Jelo poslužite vruće ili hladno, sa ili bez mesa, i postat će Vaša omiljena ljetna poslastica!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Paella s povrćem, mesom i dagnjama
Paella s povrćem, mesom i dagnjama

Recept za jelo intenzivnog okusa u španjolskom stilu

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina
Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina

Samo 45 minuta da pripremite ukusno i šareno jelo! Slatki kukuruz i sezonski začini - nevjerojatan okus.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Kineski rezanci s brokulom
Kineski rezanci s brokulom

Kombinacija kineskih rezanaca i brokule s umakom je idealna. Možete ih pripremiti vrlo jednostavno i brzo i osjetiti izvorni kineski okus. Servira se kao glavno jelo ili kao prilog uz meso.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Rajčice punjene rižom i crvenim grahom
Rajčice punjene rižom i crvenim grahom

Novo ruho tradicionalnog jela.

2 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Lagane ljetne salate – mršavite i izgledajte izvrsno
Light Summer Salads – Lose Weight and Look Good
 

Mršavite i izgledajte izvrsno

Vrlo je važno konzumiratei barem pet obroka dnevno. To trebaju biti male porcije koje sadrže vrlo malo uglljikohidrata i masnoća. Pijte puno tekućine i prošetajte pola sata svaki dan. Ali, što jesti? Ljeto je kao stvoreno za to da se odlučite na dijetu: užitak je zagarantiran uz lagane ljetne salate, bilo da su voćne ili povrtne.
 

Odlučite se bilo koju kombinaciju idućeg voća i povrća, koje će odgovarati Vašim željama i potrebama, a sadrži osnovne elemente koji će potaknuti Vaš metabolizam, sagorjeti masnoće i učiniti da se osjećate dobro i u formi: patlidžan, tikvice, rajčica, paprika, breskva, dinja, grožđe, grah, krastavci, zelena salata, brokula, limun, jabuke i avokado. Dodajte sir, tvrdo kuhana jaja, tostirane kockice kruha, kvalitetan ocat, ulje te nešto svježeg bilja kako biste napravili ukusnu salatu. Jelo poslužite vruće ili hladno, sa ili bez mesa, i postat će Vaša omiljena ljetna poslastica!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description