Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Kukuruz – povrće bez glutena

Indijsko zlato, kako neki nazivaju kukuruz, uglavnom je bogato vitaminima B, kao i vitaminima A, D, E, K, te folnom kiselinom. Također sadrži minerale, kao što su fosfor, kalij, kalcij, magnezij, te selen, a u tragovima kobalt, jod i brom, koji su vrlo vrijedni za ljudski organizam.

Kukuruz - snažan antioksidans

Selen i vitamin E smanjuju rizik od bolesti povezanih s rakom. Selen je sastavni dio enzima koji brani staničnu membranu i crvene krvne stanice od razarajućeg utjecaja slobodnih radikala. To spriječava stvaranje kancerogenih promjena tkiva i organa. Osim toga, selen ima važnu ulogu u jačanju imunološkog sustava. Kod primjene optimalne doze ovog elementa tijelo u više navrata povećava razinu proizvodnje bijelih krvnih stanica. Osim toga, još jedan vrijedan sastojak kukuruza je lutein - žuta boja iz skupine karotenoida - koji štite makule oka od degeneracije te sadrži antioksidativna svojstva.

Corn for a healthy heart

Kukuruz za zdravo srce

Kalij sadržan u kukuruzu poboljšava stanje srca. Istraživanja su pokazala da ljudi čija prehrana sadrži veliku količinu tog elementa imaju niži krvni tlak, te pravilnu stopu otkucaja srca. Štoviše, kult konzumiranja kukuruza vodi prema smanjenju razine kolesterola. Topljiva vlakna, sadržana u kukuruzu su temeljni zakon za kolesterol i pomažu riješiti ove štetne masnoće iz tijela.

Izvor bez glutena

Mnogi ljudi ne znaju da je kukuruz siguran za ljude koji žive na dijeti bez glutena. Proizvodi kao što su brašno, krupica, pahuljice i ulje mogu se zamijeniti sa proizvodima na kukuruznoj bazi.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom

Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom

Naučite kako pripremiti šarana na potpuno novi način. Pročitajte više i počnite kuhati. Okus će iznenaditi vas i vašu obitelj.

4 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Zapečeni krumpir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Zapečeni krumpir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Savršeno predjelo za obiteljska okupljanja. Kuhajte ukusna, brza i korisna jela uz Bonduelle proizvode.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Svinjetina s mexicana umakom

Svinjetina s mexicana umakom

Odlično za posebne obiteljske prigode.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Baguette s češnjakom

Baguette s češnjakom

Recept za baguette s češnjakom, popularni kruh 'francuz' - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Kukuruz – povrće bez glutena

Indijsko zlato, kako neki nazivaju kukuruz, uglavnom je bogato vitaminima B, kao i vitaminima A, D, E, K, te folnom kiselinom. Također sadrži minerale, kao što su fosfor, kalij, kalcij, magnezij, te selen, a u tragovima kobalt, jod i brom, koji su vrlo vrijedni za ljudski organizam.

Kukuruz - snažan antioksidans

Selen i vitamin E smanjuju rizik od bolesti povezanih s rakom. Selen je sastavni dio enzima koji brani staničnu membranu i crvene krvne stanice od razarajućeg utjecaja slobodnih radikala. To spriječava stvaranje kancerogenih promjena tkiva i organa. Osim toga, selen ima važnu ulogu u jačanju imunološkog sustava. Kod primjene optimalne doze ovog elementa tijelo u više navrata povećava razinu proizvodnje bijelih krvnih stanica. Osim toga, još jedan vrijedan sastojak kukuruza je lutein - žuta boja iz skupine karotenoida - koji štite makule oka od degeneracije te sadrži antioksidativna svojstva.

Corn for a healthy heart

Kukuruz za zdravo srce

Kalij sadržan u kukuruzu poboljšava stanje srca. Istraživanja su pokazala da ljudi čija prehrana sadrži veliku količinu tog elementa imaju niži krvni tlak, te pravilnu stopu otkucaja srca. Štoviše, kult konzumiranja kukuruza vodi prema smanjenju razine kolesterola. Topljiva vlakna, sadržana u kukuruzu su temeljni zakon za kolesterol i pomažu riješiti ove štetne masnoće iz tijela.

Izvor bez glutena

Mnogi ljudi ne znaju da je kukuruz siguran za ljude koji žive na dijeti bez glutena. Proizvodi kao što su brašno, krupica, pahuljice i ulje mogu se zamijeniti sa proizvodima na kukuruznoj bazi.