Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Kukuruz – povrće bez glutena

Indijsko zlato, kako neki nazivaju kukuruz, uglavnom je bogato vitaminima B, kao i vitaminima A, D, E, K, te folnom kiselinom. Također sadrži minerale, kao što su fosfor, kalij, kalcij, magnezij, te selen, a u tragovima kobalt, jod i brom, koji su vrlo vrijedni za ljudski organizam.

Kukuruz - snažan antioksidans

Selen i vitamin E smanjuju rizik od bolesti povezanih s rakom. Selen je sastavni dio enzima koji brani staničnu membranu i crvene krvne stanice od razarajućeg utjecaja slobodnih radikala. To spriječava stvaranje kancerogenih promjena tkiva i organa. Osim toga, selen ima važnu ulogu u jačanju imunološkog sustava. Kod primjene optimalne doze ovog elementa tijelo u više navrata povećava razinu proizvodnje bijelih krvnih stanica. Osim toga, još jedan vrijedan sastojak kukuruza je lutein - žuta boja iz skupine karotenoida - koji štite makule oka od degeneracije te sadrži antioksidativna svojstva.

Corn for a healthy heart

Kukuruz za zdravo srce

Kalij sadržan u kukuruzu poboljšava stanje srca. Istraživanja su pokazala da ljudi čija prehrana sadrži veliku količinu tog elementa imaju niži krvni tlak, te pravilnu stopu otkucaja srca. Štoviše, kult konzumiranja kukuruza vodi prema smanjenju razine kolesterola. Topljiva vlakna, sadržana u kukuruzu su temeljni zakon za kolesterol i pomažu riješiti ove štetne masnoće iz tijela.

Izvor bez glutena

Mnogi ljudi ne znaju da je kukuruz siguran za ljude koji žive na dijeti bez glutena. Proizvodi kao što su brašno, krupica, pahuljice i ulje mogu se zamijeniti sa proizvodima na kukuruznoj bazi.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Juha og graha s dimljenom svinjskom koljenicom i mrkvom
Juha og graha s dimljenom svinjskom koljenicom i mrkvom

Slasna tradicionalna juha

6 osobe više od 45 minuta Zahtjevno
Slata s avokadom i Mexico mix-om
Slata s avokadom i Mexico mix-om

Jedna od boljih salata za ljeto

4 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Falafel s ciklom
Falafel s ciklom

Bliskoistočna delicija za slastan doručak

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Palačinke na meksički način
Palačinke na meksički način

Neka vas okusi graha, kukuruza i chillija u zapečenim palačinkama teleportiraju u Meksiko.

6 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Kukuruz – povrće bez glutena

Indijsko zlato, kako neki nazivaju kukuruz, uglavnom je bogato vitaminima B, kao i vitaminima A, D, E, K, te folnom kiselinom. Također sadrži minerale, kao što su fosfor, kalij, kalcij, magnezij, te selen, a u tragovima kobalt, jod i brom, koji su vrlo vrijedni za ljudski organizam.

Kukuruz - snažan antioksidans

Selen i vitamin E smanjuju rizik od bolesti povezanih s rakom. Selen je sastavni dio enzima koji brani staničnu membranu i crvene krvne stanice od razarajućeg utjecaja slobodnih radikala. To spriječava stvaranje kancerogenih promjena tkiva i organa. Osim toga, selen ima važnu ulogu u jačanju imunološkog sustava. Kod primjene optimalne doze ovog elementa tijelo u više navrata povećava razinu proizvodnje bijelih krvnih stanica. Osim toga, još jedan vrijedan sastojak kukuruza je lutein - žuta boja iz skupine karotenoida - koji štite makule oka od degeneracije te sadrži antioksidativna svojstva.

Corn for a healthy heart

Kukuruz za zdravo srce

Kalij sadržan u kukuruzu poboljšava stanje srca. Istraživanja su pokazala da ljudi čija prehrana sadrži veliku količinu tog elementa imaju niži krvni tlak, te pravilnu stopu otkucaja srca. Štoviše, kult konzumiranja kukuruza vodi prema smanjenju razine kolesterola. Topljiva vlakna, sadržana u kukuruzu su temeljni zakon za kolesterol i pomažu riješiti ove štetne masnoće iz tijela.

Izvor bez glutena

Mnogi ljudi ne znaju da je kukuruz siguran za ljude koji žive na dijeti bez glutena. Proizvodi kao što su brašno, krupica, pahuljice i ulje mogu se zamijeniti sa proizvodima na kukuruznoj bazi.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description