Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Korist brokule za zdravlje

Brokula, koju nazivaju zelenom cvjetačom ili „zeljem u vrpci“, je vrijedan izvor vitamina A, K, C, B i folne kiseline. Također, brokula sadrži mnoge mineralne soli značajne za ljudsko tijelo, kao što su kalij, kalcij, željezo, fosfor, selen i magnezij.

Brokula - antitumorsko povrće

Na ljestvici voća i povrća, brokule zauzimaju najviše mjesto u kategoriji povrća u borbi protiv raka. Ovo povrće je bogat izvor sulforafana, kemijske tvari s antioksidativnim svojstvima koja se oslobađa za vrijeme žvakanja naše hrane. Znanstveno je dokazano da ovaj spoj selektivno napada stanice tumora bez ugrožavanja zdravih stanica. Osim toga, sulforafan povećava količinu enzima koji poboljšavaju tjelesnu sposobnost oslobađanja od svih vrsta organskog otpada koje naše tijelo proizvodi. Dokazano je da tijekom redovite konzumacije brokule, možemo uočiti značajan napredak u uklanjanju karcinogenih i plućnih iritansa poput benzena i akroleina (što može trajno oštetiti naš DNK) iz tijela. Boje koje se nalaze u brokuli također imaju antitumorska svojstva, koja uključuju beta-karoten i klorofil.

Brokula se preporučuje dijabetičarima

Brokula se preporuča osobama s dijabetesom. Ovo povrće je vrijedan izvor kroma koji je istovjetan inzulinu, hormonu koji pomaže u transportu glukoze u sve stanice u ljudskom tijelu. Zbog toga ovaj element utječe na ispravan rad gušterače, organa koji je odgovoran za proizvodnju inzulina.

Broccoli vs circulatory system

Brokula u odnosu na cirkulacijski sustav

Vitamin K sadržan u brokuli igra važnu ulogu u apsorpciji kalcija i smanjuje rizik od formiranja ugrušaka u tijelu. Nadalje, biljka brokula je također vrijedan sastojak dijeta, dizajniran za osobe koje pate od anemije. Ona je izvor željeza, folne kiseline i vitamina B - odgovornog je za stvaranje novih crvenih krvnih stanica u našem tijelu.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina

Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj prehrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Paella s povrćem, mesom i dagnjama

Paella s povrćem, mesom i dagnjama

Recept za jelo intenzivnog okusa u španjolskom stilu

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Turski punjeni patlidžani

Turski punjeni patlidžani

Postoje mnoge legende povezana s postankom ovog jela. Jedna od njih govori kako se Imam onesvijestio kad ga je prvi put kušao.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Vegetarijanski burger

Vegetarijanski burger

Vegetarijanska alternativa mesnom burgeru.

3 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Korist brokule za zdravlje

Brokula, koju nazivaju zelenom cvjetačom ili „zeljem u vrpci“, je vrijedan izvor vitamina A, K, C, B i folne kiseline. Također, brokula sadrži mnoge mineralne soli značajne za ljudsko tijelo, kao što su kalij, kalcij, željezo, fosfor, selen i magnezij.

Brokula - antitumorsko povrće

Na ljestvici voća i povrća, brokule zauzimaju najviše mjesto u kategoriji povrća u borbi protiv raka. Ovo povrće je bogat izvor sulforafana, kemijske tvari s antioksidativnim svojstvima koja se oslobađa za vrijeme žvakanja naše hrane. Znanstveno je dokazano da ovaj spoj selektivno napada stanice tumora bez ugrožavanja zdravih stanica. Osim toga, sulforafan povećava količinu enzima koji poboljšavaju tjelesnu sposobnost oslobađanja od svih vrsta organskog otpada koje naše tijelo proizvodi. Dokazano je da tijekom redovite konzumacije brokule, možemo uočiti značajan napredak u uklanjanju karcinogenih i plućnih iritansa poput benzena i akroleina (što može trajno oštetiti naš DNK) iz tijela. Boje koje se nalaze u brokuli također imaju antitumorska svojstva, koja uključuju beta-karoten i klorofil.

Brokula se preporučuje dijabetičarima

Brokula se preporuča osobama s dijabetesom. Ovo povrće je vrijedan izvor kroma koji je istovjetan inzulinu, hormonu koji pomaže u transportu glukoze u sve stanice u ljudskom tijelu. Zbog toga ovaj element utječe na ispravan rad gušterače, organa koji je odgovoran za proizvodnju inzulina.

Broccoli vs circulatory system

Brokula u odnosu na cirkulacijski sustav

Vitamin K sadržan u brokuli igra važnu ulogu u apsorpciji kalcija i smanjuje rizik od formiranja ugrušaka u tijelu. Nadalje, biljka brokula je također vrijedan sastojak dijeta, dizajniran za osobe koje pate od anemije. Ona je izvor željeza, folne kiseline i vitamina B - odgovornog je za stvaranje novih crvenih krvnih stanica u našem tijelu.