Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Kalcij - prijatelj dijeta za mršavljenje

Neosporni dokazi

Znanstvenici su složni da kalcij pomaže tijelu da zauvijek masnom tkivu kaže 'zbogom'! Eksperiment koji je trajao nekoliko tjedana pokazao je da je mliječnom dijetom moguće izgubiti najveći broj kilograma zbog unosa kalcija iz mliječnih proizvoda. Žene koje su bile na prehrani siromašnoj ovim mineralom imale su više masnog tkiva, veći opseg struka i višu razinu lošeg kolesterola u krvi od onih žena koje su konzumirale umjerene ili velike količine kalcija.

Turbo sagorijevanje

Tijela osoba koje pate od nedostatka kalcija prebacila su se u takav način rada da se ti ljudi neprestano osjećaju gladnima. To znači da jedu mnogo više kako bi bar u nekoj mjeri zadovoljili ovaj nedostatak. Unos većih količina kalcija može potaknuti metabolizam masti, što pomaže u kontroli i održavanju tjelesne mase. Ako imate višak kilograma, često grickate, ne pijete mlijeko, ne jedete mliječne proizvode niti ribu - mršavljenje i borba sa suvišnim kilogramima bi Vam mogli biti bitno otežani.

Gdje potražiti ovaj element

Preporučena dnevna doza kalcija za zdravu osobu je oko 1000 mg (ta je količina nešto viša za djevojke, trudnice i žene u menopauzi). Ako imate problema s prekomjernom masom, količina od oko 1500 mg na dan bit će dovoljna za manji apetit i, posljedično, mršavljenje. Kalcij se, osim u mlijeku i njegovim derivatima, u većim količinama nalazi i u svježem voću i povrću: zelenom lisnatom, brokuli, cvjetači, orašastim plodovima, morskoj hrani i ribi. Dobro je također u svoj jelovnik uvrstiti hranu obogaćenu kalcijem - žitarice, sir ili jogurt.
 

Hrana koja prirodno sadrži kalcij u većim količinama ili je obogaćena njime, ima veće koristi za tijelo od dodataka prehrani na bazi kalcija. Razlog tome leži u činjenici da se kalcij iz hrane mnogo lakše apsorbira u organizam iz probavnog sustava.

Vitamin D duo

Vitamin D je tvar odgovorna za apsorpciju kalcija - ako patite od manjka vitamina D, teško ćete apsorbirati kalcij. Čini se da ovaj mineral s vitaminom D surađuje na način da reguliraju metabolizam masti u tjelesnim stanicama i potiču razgradnju zaliha masti. Prirodni izvor vitamina D je jedino morska riba, ali ga može sintetizirati i ljudski organizam izlaganjem suncu.

Mliječni proizvodi od jutra do večeri

Doručak: Kefir ili mlaćenica pomiješani s jagodama ili borovnicama. Ovakav frape će osvježiti Vaše tijelo i dati Vam veliku dozu energije.

Večera: Pečene paprike punjene feta sirom, češnjakom i maslinama dat će Vam energiju bez da se prejedete.

Ručak: Topla riža s prirodnim jogurtom i svježim voćem. Od ovakvog obroka nećete se udebljati.

Prije odlaska u krevet: Popijte čašu mlijeka s čajnom žličicom meda. Ovo će Vam pomoći da se umirite i lakše zaspite.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kremasta tjestenina s graškom i šparogama
Kremasta tjestenina s graškom i šparogama

Ako volite slasnu tjesteninu ovaj recept je izvrstan odabir! Jednostavan je za pripremu i htjet ćete još jednu porciju!

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom
Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom

Naučite kako pripremiti šarana na potpuno novi način. Pročitajte više i počnite kuhati. Okus će iznenaditi vas i vašu obitelj.

4 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Vegetarijanski chilli sa zelenim i žutim mahunama
Vegetarijanski chilli sa zelenim i žutim mahunama

Pikantni veganski recept pun proteina i izvrsno jelo za nedjeljni ručak

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Riža s crvenim grahom u umaku
Riža s crvenim grahom u umaku

Brzi obrok s basmati rižom i crvenim grahom u pikantnom umaku od rajčice.

3 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Kalcij - prijatelj dijeta za mršavljenje

Neosporni dokazi

Znanstvenici su složni da kalcij pomaže tijelu da zauvijek masnom tkivu kaže 'zbogom'! Eksperiment koji je trajao nekoliko tjedana pokazao je da je mliječnom dijetom moguće izgubiti najveći broj kilograma zbog unosa kalcija iz mliječnih proizvoda. Žene koje su bile na prehrani siromašnoj ovim mineralom imale su više masnog tkiva, veći opseg struka i višu razinu lošeg kolesterola u krvi od onih žena koje su konzumirale umjerene ili velike količine kalcija.

Turbo sagorijevanje

Tijela osoba koje pate od nedostatka kalcija prebacila su se u takav način rada da se ti ljudi neprestano osjećaju gladnima. To znači da jedu mnogo više kako bi bar u nekoj mjeri zadovoljili ovaj nedostatak. Unos većih količina kalcija može potaknuti metabolizam masti, što pomaže u kontroli i održavanju tjelesne mase. Ako imate višak kilograma, često grickate, ne pijete mlijeko, ne jedete mliječne proizvode niti ribu - mršavljenje i borba sa suvišnim kilogramima bi Vam mogli biti bitno otežani.

Gdje potražiti ovaj element

Preporučena dnevna doza kalcija za zdravu osobu je oko 1000 mg (ta je količina nešto viša za djevojke, trudnice i žene u menopauzi). Ako imate problema s prekomjernom masom, količina od oko 1500 mg na dan bit će dovoljna za manji apetit i, posljedično, mršavljenje. Kalcij se, osim u mlijeku i njegovim derivatima, u većim količinama nalazi i u svježem voću i povrću: zelenom lisnatom, brokuli, cvjetači, orašastim plodovima, morskoj hrani i ribi. Dobro je također u svoj jelovnik uvrstiti hranu obogaćenu kalcijem - žitarice, sir ili jogurt.
 

Hrana koja prirodno sadrži kalcij u većim količinama ili je obogaćena njime, ima veće koristi za tijelo od dodataka prehrani na bazi kalcija. Razlog tome leži u činjenici da se kalcij iz hrane mnogo lakše apsorbira u organizam iz probavnog sustava.

Vitamin D duo

Vitamin D je tvar odgovorna za apsorpciju kalcija - ako patite od manjka vitamina D, teško ćete apsorbirati kalcij. Čini se da ovaj mineral s vitaminom D surađuje na način da reguliraju metabolizam masti u tjelesnim stanicama i potiču razgradnju zaliha masti. Prirodni izvor vitamina D je jedino morska riba, ali ga može sintetizirati i ljudski organizam izlaganjem suncu.

Mliječni proizvodi od jutra do večeri

Doručak: Kefir ili mlaćenica pomiješani s jagodama ili borovnicama. Ovakav frape će osvježiti Vaše tijelo i dati Vam veliku dozu energije.

Večera: Pečene paprike punjene feta sirom, češnjakom i maslinama dat će Vam energiju bez da se prejedete.

Ručak: Topla riža s prirodnim jogurtom i svježim voćem. Od ovakvog obroka nećete se udebljati.

Prije odlaska u krevet: Popijte čašu mlijeka s čajnom žličicom meda. Ovo će Vam pomoći da se umirite i lakše zaspite.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description