Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Kako roštiljati i peći?

Roštiljanje

Sve češće i češće čujemo da je roštiljanje nezdravo. Međutim, u skladu s odgovarajućim pravilima, ovaj oblik pripreme hrane ima mnoge prednosti. Dobra strana roštiljanja jest da ne trebate dodavati nikakve dodatne masnoće. Vrijeme pripreme proizvoda od mesa i povrća na roštilju je vrlo kratko, što sprječava da hrana pripremana na roštilju izgubi svoje vrijedne minerale i vitamine. Također, najbolje je marinirati svoje proizvode prije roštiljanja. Roštiljanje je definitivno sigurnije s ovih nekoliko važnijih savjeta: neophodno je rešetku očistiti vrlo oprezno; spaljena mast i ostaci hrane od prethodne fešte izvor su toksičnih tvari. Također je važno kako i što pripremate na roštilju: žar treba goriti ravnomjerno, a trebali bi koristiti samo posebnu vrstu ugljena od listopadnog drveća.

How to grill and roast?

Pečenje

Pečenje je ništa drugo nego zagrijavanje hrane u pećnici. To se obično odvija na temperaturi od 160 do 250 ° C. Izbor prikladne temperature ovisi o vrsti međuproizvoda i važan je čimbenik koji utječe na kvalitetu finalnog proizvoda. Fino pečenje traje od nekoliko minuta pa sve do 3-4 sata, ovisno o vrsti hrane. Visoka temperatura čini proteine ​​i škrob koji se nalazi u proizvodu lakše probavljivima. U vanjskom dijelu hrane (onom koji je pod izravnim utjecajem visokih temperatura), formiraju se specifični spojevi mirisa i aroma. Te tvari, konzumirane u prekomjernim količinama, mogu pridonijeti mnogim bolestima, uključujući i raku. Imajući to na umu, trebamo biti vrlo oprezni da ne „pougljenimo“ proizvode tijekom pečenja.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pileći odrezak s mladom mrkvom
Pileći odrezak s mladom mrkvom

Aroma na tanjuru

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Prženi škampi s rezanim šampinjonima
Prženi škampi s rezanim šampinjonima

Spektakularno jelo

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Brza salata s piletinom
Brza salata s piletinom

Danas vam donosimo jednu laganu i osvježavajuću salatu za ove vruće dane. Salatu koja može zamijeniti obrok, a gotova je za tren.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Pržena govedina s crvenim grahom
Pržena govedina s crvenim grahom

Visoko proteinsko jelo, jako aromatično

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Kako roštiljati i peći?

Roštiljanje

Sve češće i češće čujemo da je roštiljanje nezdravo. Međutim, u skladu s odgovarajućim pravilima, ovaj oblik pripreme hrane ima mnoge prednosti. Dobra strana roštiljanja jest da ne trebate dodavati nikakve dodatne masnoće. Vrijeme pripreme proizvoda od mesa i povrća na roštilju je vrlo kratko, što sprječava da hrana pripremana na roštilju izgubi svoje vrijedne minerale i vitamine. Također, najbolje je marinirati svoje proizvode prije roštiljanja. Roštiljanje je definitivno sigurnije s ovih nekoliko važnijih savjeta: neophodno je rešetku očistiti vrlo oprezno; spaljena mast i ostaci hrane od prethodne fešte izvor su toksičnih tvari. Također je važno kako i što pripremate na roštilju: žar treba goriti ravnomjerno, a trebali bi koristiti samo posebnu vrstu ugljena od listopadnog drveća.

How to grill and roast?

Pečenje

Pečenje je ništa drugo nego zagrijavanje hrane u pećnici. To se obično odvija na temperaturi od 160 do 250 ° C. Izbor prikladne temperature ovisi o vrsti međuproizvoda i važan je čimbenik koji utječe na kvalitetu finalnog proizvoda. Fino pečenje traje od nekoliko minuta pa sve do 3-4 sata, ovisno o vrsti hrane. Visoka temperatura čini proteine ​​i škrob koji se nalazi u proizvodu lakše probavljivima. U vanjskom dijelu hrane (onom koji je pod izravnim utjecajem visokih temperatura), formiraju se specifični spojevi mirisa i aroma. Te tvari, konzumirane u prekomjernim količinama, mogu pridonijeti mnogim bolestima, uključujući i raku. Imajući to na umu, trebamo biti vrlo oprezni da ne „pougljenimo“ proizvode tijekom pečenja.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description