Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Kako roštiljati i peći?

Roštiljanje

Sve češće i češće čujemo da je roštiljanje nezdravo. Međutim, u skladu s odgovarajućim pravilima, ovaj oblik pripreme hrane ima mnoge prednosti. Dobra strana roštiljanja jest da ne trebate dodavati nikakve dodatne masnoće. Vrijeme pripreme proizvoda od mesa i povrća na roštilju je vrlo kratko, što sprječava da hrana pripremana na roštilju izgubi svoje vrijedne minerale i vitamine. Također, najbolje je marinirati svoje proizvode prije roštiljanja. Roštiljanje je definitivno sigurnije s ovih nekoliko važnijih savjeta: neophodno je rešetku očistiti vrlo oprezno; spaljena mast i ostaci hrane od prethodne fešte izvor su toksičnih tvari. Također je važno kako i što pripremate na roštilju: žar treba goriti ravnomjerno, a trebali bi koristiti samo posebnu vrstu ugljena od listopadnog drveća.

How to grill and roast?

Pečenje

Pečenje je ništa drugo nego zagrijavanje hrane u pećnici. To se obično odvija na temperaturi od 160 do 250 ° C. Izbor prikladne temperature ovisi o vrsti međuproizvoda i važan je čimbenik koji utječe na kvalitetu finalnog proizvoda. Fino pečenje traje od nekoliko minuta pa sve do 3-4 sata, ovisno o vrsti hrane. Visoka temperatura čini proteine ​​i škrob koji se nalazi u proizvodu lakše probavljivima. U vanjskom dijelu hrane (onom koji je pod izravnim utjecajem visokih temperatura), formiraju se specifični spojevi mirisa i aroma. Te tvari, konzumirane u prekomjernim količinama, mogu pridonijeti mnogim bolestima, uključujući i raku. Imajući to na umu, trebamo biti vrlo oprezni da ne „pougljenimo“ proizvode tijekom pečenja.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina

Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj prehrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Ratatouille - specijalitet od povrća iz Nice

Ratatouille - specijalitet od povrća iz Nice

Recept za Ratatouille, svjetski poznato jelo od povrća, ukusne i zdrave francuske kuhinje.

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Baguette s češnjakom

Baguette s češnjakom

Recept za baguette s češnjakom, popularni kruh 'francuz' - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Svinjetina s mexicana umakom

Svinjetina s mexicana umakom

Odlično za posebne obiteljske prigode.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Kako roštiljati i peći?

Roštiljanje

Sve češće i češće čujemo da je roštiljanje nezdravo. Međutim, u skladu s odgovarajućim pravilima, ovaj oblik pripreme hrane ima mnoge prednosti. Dobra strana roštiljanja jest da ne trebate dodavati nikakve dodatne masnoće. Vrijeme pripreme proizvoda od mesa i povrća na roštilju je vrlo kratko, što sprječava da hrana pripremana na roštilju izgubi svoje vrijedne minerale i vitamine. Također, najbolje je marinirati svoje proizvode prije roštiljanja. Roštiljanje je definitivno sigurnije s ovih nekoliko važnijih savjeta: neophodno je rešetku očistiti vrlo oprezno; spaljena mast i ostaci hrane od prethodne fešte izvor su toksičnih tvari. Također je važno kako i što pripremate na roštilju: žar treba goriti ravnomjerno, a trebali bi koristiti samo posebnu vrstu ugljena od listopadnog drveća.

How to grill and roast?

Pečenje

Pečenje je ništa drugo nego zagrijavanje hrane u pećnici. To se obično odvija na temperaturi od 160 do 250 ° C. Izbor prikladne temperature ovisi o vrsti međuproizvoda i važan je čimbenik koji utječe na kvalitetu finalnog proizvoda. Fino pečenje traje od nekoliko minuta pa sve do 3-4 sata, ovisno o vrsti hrane. Visoka temperatura čini proteine ​​i škrob koji se nalazi u proizvodu lakše probavljivima. U vanjskom dijelu hrane (onom koji je pod izravnim utjecajem visokih temperatura), formiraju se specifični spojevi mirisa i aroma. Te tvari, konzumirane u prekomjernim količinama, mogu pridonijeti mnogim bolestima, uključujući i raku. Imajući to na umu, trebamo biti vrlo oprezni da ne „pougljenimo“ proizvode tijekom pečenja.