Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Kako roštiljati i peći?

Roštiljanje

Sve češće i češće čujemo da je roštiljanje nezdravo. Međutim, u skladu s odgovarajućim pravilima, ovaj oblik pripreme hrane ima mnoge prednosti. Dobra strana roštiljanja jest da ne trebate dodavati nikakve dodatne masnoće. Vrijeme pripreme proizvoda od mesa i povrća na roštilju je vrlo kratko, što sprječava da hrana pripremana na roštilju izgubi svoje vrijedne minerale i vitamine. Također, najbolje je marinirati svoje proizvode prije roštiljanja. Roštiljanje je definitivno sigurnije s ovih nekoliko važnijih savjeta: neophodno je rešetku očistiti vrlo oprezno; spaljena mast i ostaci hrane od prethodne fešte izvor su toksičnih tvari. Također je važno kako i što pripremate na roštilju: žar treba goriti ravnomjerno, a trebali bi koristiti samo posebnu vrstu ugljena od listopadnog drveća.

How to grill and roast?

Pečenje

Pečenje je ništa drugo nego zagrijavanje hrane u pećnici. To se obično odvija na temperaturi od 160 do 250 ° C. Izbor prikladne temperature ovisi o vrsti međuproizvoda i važan je čimbenik koji utječe na kvalitetu finalnog proizvoda. Fino pečenje traje od nekoliko minuta pa sve do 3-4 sata, ovisno o vrsti hrane. Visoka temperatura čini proteine ​​i škrob koji se nalazi u proizvodu lakše probavljivima. U vanjskom dijelu hrane (onom koji je pod izravnim utjecajem visokih temperatura), formiraju se specifični spojevi mirisa i aroma. Te tvari, konzumirane u prekomjernim količinama, mogu pridonijeti mnogim bolestima, uključujući i raku. Imajući to na umu, trebamo biti vrlo oprezni da ne „pougljenimo“ proizvode tijekom pečenja.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina
Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina

Samo 45 minuta da pripremite ukusno i šareno jelo! Slatki kukuruz i sezonski začini - nevjerojatan okus.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Gulaš od šampinjona s krumpirom i currijem
Gulaš od šampinjona s krumpirom i currijem

Savjet: Poslužite s kaduljom i pahuljicama crne soli.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Cannellini grah s keljem i notom čilija
Cannellini grah s keljem i notom čilija

Eating healthy has never been easier. Try our beans with a hint of chilli and enjoy rich flavours with this easy recipe.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Rižoto s rižom i povrćem
Rižoto s rižom i povrćem

Recept za rižoto u talijanskom stilu. Ideju i namirnice za ovo odlično jelo s rižom u Italiju je vjerojatno donio Marco Polo iz Kine.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Kako roštiljati i peći?

Roštiljanje

Sve češće i češće čujemo da je roštiljanje nezdravo. Međutim, u skladu s odgovarajućim pravilima, ovaj oblik pripreme hrane ima mnoge prednosti. Dobra strana roštiljanja jest da ne trebate dodavati nikakve dodatne masnoće. Vrijeme pripreme proizvoda od mesa i povrća na roštilju je vrlo kratko, što sprječava da hrana pripremana na roštilju izgubi svoje vrijedne minerale i vitamine. Također, najbolje je marinirati svoje proizvode prije roštiljanja. Roštiljanje je definitivno sigurnije s ovih nekoliko važnijih savjeta: neophodno je rešetku očistiti vrlo oprezno; spaljena mast i ostaci hrane od prethodne fešte izvor su toksičnih tvari. Također je važno kako i što pripremate na roštilju: žar treba goriti ravnomjerno, a trebali bi koristiti samo posebnu vrstu ugljena od listopadnog drveća.

How to grill and roast?

Pečenje

Pečenje je ništa drugo nego zagrijavanje hrane u pećnici. To se obično odvija na temperaturi od 160 do 250 ° C. Izbor prikladne temperature ovisi o vrsti međuproizvoda i važan je čimbenik koji utječe na kvalitetu finalnog proizvoda. Fino pečenje traje od nekoliko minuta pa sve do 3-4 sata, ovisno o vrsti hrane. Visoka temperatura čini proteine ​​i škrob koji se nalazi u proizvodu lakše probavljivima. U vanjskom dijelu hrane (onom koji je pod izravnim utjecajem visokih temperatura), formiraju se specifični spojevi mirisa i aroma. Te tvari, konzumirane u prekomjernim količinama, mogu pridonijeti mnogim bolestima, uključujući i raku. Imajući to na umu, trebamo biti vrlo oprezni da ne „pougljenimo“ proizvode tijekom pečenja.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description