Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Kako pametno izgubiti kilograme?

 

Nemojte se izgladnjivati

Doručak prije nego što odete od kuće je obavezan. Čak i ako ujutro ne osjećate glad, pojedite barem mali sendvič ili voćku. Na taj ćete način izbjeći nagli pad razine šećera u krvi što pak može dovesti do prejedanja kasnije u toku dana.
  • Nemojte biti lijeni. Osim doručka, dnevna je obaveza i barem pola sata tjelesne aktivnosti. Ne bojte se kiše ili snijega - u svakom slučaju prošećite. Na taj ćete se način ojačati, poboljšat će Vam se cirkulacija a Vaša će koža dobiti zdravi ružičasti ten.
  • Jedite mnogo povrća i voća. Mnogo je zdravije za užinu pojesti bananu ili šaku sušenog voća nego čokoladu ili neke druge grickalice. 
  • Nemojte se bojati reći NE. Ne morate se opravdavati ili iznositi posebne razloge - jednostavno odbijte hranu na obiteljskim okupljanjima ili zabavama.
  • Ne zaboravite na dobar san. Ako je moguće, otiđite u krevet prije 23 sata. Tako ćete imati svojih 8 sati sna i ujutro se probuditi svježi i odmorni.
  • Ne slijedite slijepo slavne osobe. Osobito u njihovoj opsesiji mršavljenjem, opasnim dijetama i putu u anoreksiju. Vaš je cilj da budete zdravi i imate lijepo tijelo (jednom zauvijek), a ne veličinu 34 uz trajno stanje kronične gladi i rizike od ozbiljnih poremećaja. 
 
Nemojte se prejedati
Prejesti se moguće je čak i s najzdravijom hranom na svijetu. Podijelite dnevnu zalihu hrane na  5-6 malih obroka. Na taj ćete način održati stalnom razinu šećera u krvi, nećete imati napadaje gladi i moći ćete lakše sagorjeti kalorije.
 
 
  • Nemojte se izolirati. Otiđite s prijateljima u šetnju. Samo nemojte završiti na pizzi ili u restoranu brze hrane.
  • Nemojte čitati ili gledati televiziju dok jedete. Svijest o hrani uzrokovat će da jedete manje i u potpunosti osjetite i okus i vizualni efekt hrane. Vaš će mozak na takav način prije dobiti informaciju o sitosti.
  • Nemojte kuhati za dva dana. Svježa hrana mnogo je bolja i neće Vam se desiti da pojedete dvodnevnu zalihu u jednome danu.
  • Nemojte kupovati i skladištiti velike količine hrane. Ono što ne kupite, nećete pojesti - tako je jednostavno. Idući tjedan će ponovno biti akcija i popusta.
  • Ne jedite iz velikih tanjura. U manjim će tanjurima Vaša porcija hrane izgledati veće nego što doista jest.
  • Ne jedite iza 16 sati. To se osobito odnosi na masti i ugljikohidrate
  • Ne budite previše kritični sami prema sebi. Niti za kockicu čokolade ni za druge sitne grijehe. Oprostite si, izvucite iskustva iz te situacije, zaboravite na to i krenite dalje. Velika je greška zbog jednog malog grijeha odustati od svega.
  • Nemojte koristiti gotova jela. Takva jela iz vrećica ili kutija često sadržavaju velike količine soli, konzervansa i aditiva. Te tvari iritiraju Vaš organizam, zadržavaju vodu u tijelu i kao rezultat toga dobivate na masi.
  • Držite se podalje od iskušenja. Izbjegavajte pizzerije, kafiće, restorane brze hrane ili trgovine s gotovom hranom.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Krem juha od buče sa škampima
Krem juha od buče sa škampima

Idealni recept za ljubitelje hrane od plodova mora. Izvrsni okus škampi poboljšan okusom buče daje brzu i nutritivno bogatu krem juhu

4 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Palačinke na meksički način
Palačinke na meksički način

Neka vas okusi graha, kukuruza i chillija u zapečenim palačinkama teleportiraju u Meksiko.

6 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Bundeva punjena cijelim šampinjonima
Bundeva punjena cijelim šampinjonima

Izvrsno jelo za Noć vještica

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Smoothie od mrkve i manga
Smoothie od mrkve i manga

Energetska bomba u čaši.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Kako pametno izgubiti kilograme?
 

Nemojte se izgladnjivati

Doručak prije nego što odete od kuće je obavezan. Čak i ako ujutro ne osjećate glad, pojedite barem mali sendvič ili voćku. Na taj ćete način izbjeći nagli pad razine šećera u krvi što pak može dovesti do prejedanja kasnije u toku dana.
  • Nemojte biti lijeni. Osim doručka, dnevna je obaveza i barem pola sata tjelesne aktivnosti. Ne bojte se kiše ili snijega - u svakom slučaju prošećite. Na taj ćete se način ojačati, poboljšat će Vam se cirkulacija a Vaša će koža dobiti zdravi ružičasti ten.
  • Jedite mnogo povrća i voća. Mnogo je zdravije za užinu pojesti bananu ili šaku sušenog voća nego čokoladu ili neke druge grickalice. 
  • Nemojte se bojati reći NE. Ne morate se opravdavati ili iznositi posebne razloge - jednostavno odbijte hranu na obiteljskim okupljanjima ili zabavama.
  • Ne zaboravite na dobar san. Ako je moguće, otiđite u krevet prije 23 sata. Tako ćete imati svojih 8 sati sna i ujutro se probuditi svježi i odmorni.
  • Ne slijedite slijepo slavne osobe. Osobito u njihovoj opsesiji mršavljenjem, opasnim dijetama i putu u anoreksiju. Vaš je cilj da budete zdravi i imate lijepo tijelo (jednom zauvijek), a ne veličinu 34 uz trajno stanje kronične gladi i rizike od ozbiljnih poremećaja. 
 
Nemojte se prejedati
Prejesti se moguće je čak i s najzdravijom hranom na svijetu. Podijelite dnevnu zalihu hrane na  5-6 malih obroka. Na taj ćete način održati stalnom razinu šećera u krvi, nećete imati napadaje gladi i moći ćete lakše sagorjeti kalorije.
 
 
  • Nemojte se izolirati. Otiđite s prijateljima u šetnju. Samo nemojte završiti na pizzi ili u restoranu brze hrane.
  • Nemojte čitati ili gledati televiziju dok jedete. Svijest o hrani uzrokovat će da jedete manje i u potpunosti osjetite i okus i vizualni efekt hrane. Vaš će mozak na takav način prije dobiti informaciju o sitosti.
  • Nemojte kuhati za dva dana. Svježa hrana mnogo je bolja i neće Vam se desiti da pojedete dvodnevnu zalihu u jednome danu.
  • Nemojte kupovati i skladištiti velike količine hrane. Ono što ne kupite, nećete pojesti - tako je jednostavno. Idući tjedan će ponovno biti akcija i popusta.
  • Ne jedite iz velikih tanjura. U manjim će tanjurima Vaša porcija hrane izgledati veće nego što doista jest.
  • Ne jedite iza 16 sati. To se osobito odnosi na masti i ugljikohidrate
  • Ne budite previše kritični sami prema sebi. Niti za kockicu čokolade ni za druge sitne grijehe. Oprostite si, izvucite iskustva iz te situacije, zaboravite na to i krenite dalje. Velika je greška zbog jednog malog grijeha odustati od svega.
  • Nemojte koristiti gotova jela. Takva jela iz vrećica ili kutija često sadržavaju velike količine soli, konzervansa i aditiva. Te tvari iritiraju Vaš organizam, zadržavaju vodu u tijelu i kao rezultat toga dobivate na masi.
  • Držite se podalje od iskušenja. Izbjegavajte pizzerije, kafiće, restorane brze hrane ili trgovine s gotovom hranom.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description