Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Uz dobro izbalansiranu dijetu i dobru apsorpciju vitamina A, njegov nedostatak ne bi se smio dogoditi. U hrani postoji 3 vrste vitamina A, koji odgovaraju triju formama. Retinol može biti pronađen u hrani životinjskog podrijetla, beta-karoten (provitamin A) je iz biljaka, a karotenoid A je izveden iz masti. Manijak vitamina A u tijelu može nastati zbog loše apsorpcije  vitamina A, loše dijete (proteinska deficijencija ili masti), konzumacije alkohola, pušenja, nepravilne prehrane za djecu i odrasle. Nedostatak vitamina A može biti identificiran kroz: vrlo suhu, čak i grubu kožu na laktovima i koljenima, kao i na rukama i bedrima; ambliopija u sumrak i noću, a odgođena prilagodba oka u mraku ili suhoće oka. Izvori vitamina A su i životinjskog i biljnog podrijetla. Najvažniji izvori životinjskog podrijetla su iznutrice, neke vrste riba i jaja. Kada se radi o biljnom podrijetlu, najveća količina vitamina A može biti pronađena u mrkvi, špinatu, mahunama, zelenoj salati, voću i breskvama, marelicama te sjemenkama bundeve. Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Obogatite svoju dijetu vitaminom A i osjećajte se bolje

Saznajte više o svome zdravlju na: Povrće i zdravlje – vitamini na Vašem stolu Zelena dijeta je zdrava dijeta Žuto povrće je najbolji lijek za vaše oči i kožu


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Njemačka krumpir salata

Njemačka krumpir salata

Osnova ovog jela je krumpir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, rajčice, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Slasni muffini za svaku prigodu.

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Zapečeni krumpir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Zapečeni krumpir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Savršeno predjelo za obiteljska okupljanja. Kuhajte ukusna, brza i korisna jela uz Bonduelle proizvode.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Pureća prsa u umaku od kukuruza sa sirom

Pureća prsa u umaku od kukuruza sa sirom

Ukusna i zdrava hrana - brzo i jednostavno. Pripremite savršenu večeru za vaše najdraže.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Uz dobro izbalansiranu dijetu i dobru apsorpciju vitamina A, njegov nedostatak ne bi se smio dogoditi. U hrani postoji 3 vrste vitamina A, koji odgovaraju triju formama. Retinol može biti pronađen u hrani životinjskog podrijetla, beta-karoten (provitamin A) je iz biljaka, a karotenoid A je izveden iz masti. Manijak vitamina A u tijelu može nastati zbog loše apsorpcije  vitamina A, loše dijete (proteinska deficijencija ili masti), konzumacije alkohola, pušenja, nepravilne prehrane za djecu i odrasle. Nedostatak vitamina A može biti identificiran kroz: vrlo suhu, čak i grubu kožu na laktovima i koljenima, kao i na rukama i bedrima; ambliopija u sumrak i noću, a odgođena prilagodba oka u mraku ili suhoće oka. Izvori vitamina A su i životinjskog i biljnog podrijetla. Najvažniji izvori životinjskog podrijetla su iznutrice, neke vrste riba i jaja. Kada se radi o biljnom podrijetlu, najveća količina vitamina A može biti pronađena u mrkvi, špinatu, mahunama, zelenoj salati, voću i breskvama, marelicama te sjemenkama bundeve. Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Obogatite svoju dijetu vitaminom A i osjećajte se bolje

Saznajte više o svome zdravlju na: Povrće i zdravlje – vitamini na Vašem stolu Zelena dijeta je zdrava dijeta Žuto povrće je najbolji lijek za vaše oči i kožu