Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Uz dobro izbalansiranu dijetu i dobru apsorpciju vitamina A, njegov nedostatak ne bi se smio dogoditi. U hrani postoji 3 vrste vitamina A, koji odgovaraju triju formama. Retinol može biti pronađen u hrani životinjskog podrijetla, beta-karoten (provitamin A) je iz biljaka, a karotenoid A je izveden iz masti. Manijak vitamina A u tijelu može nastati zbog loše apsorpcije  vitamina A, loše dijete (proteinska deficijencija ili masti), konzumacije alkohola, pušenja, nepravilne prehrane za djecu i odrasle. Nedostatak vitamina A može biti identificiran kroz: vrlo suhu, čak i grubu kožu na laktovima i koljenima, kao i na rukama i bedrima; ambliopija u sumrak i noću, a odgođena prilagodba oka u mraku ili suhoće oka. Izvori vitamina A su i životinjskog i biljnog podrijetla. Najvažniji izvori životinjskog podrijetla su iznutrice, neke vrste riba i jaja. Kada se radi o biljnom podrijetlu, najveća količina vitamina A može biti pronađena u mrkvi, špinatu, mahunama, zelenoj salati, voću i breskvama, marelicama te sjemenkama bundeve. Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Obogatite svoju dijetu vitaminom A i osjećajte se bolje

Saznajte više o svome zdravlju na: Povrće i zdravlje – vitamini na Vašem stolu Zelena dijeta je zdrava dijeta Žuto povrće je najbolji lijek za vaše oči i kožu


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pripremite ovaj ukusni odrezak i vaši voljeni će biti oduševljeni novim i svježim idejama.

4 osobe više od 45 minuta Zahtjevno
Bruskete s tunom, kukuruzom i crvenim grahom

Bruskete s tunom, kukuruzom i crvenim grahom

Slasni zalogajčići koji svaki obrok pretvaraju u posebnu prigodu

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina

Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj prehrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Ekmek - turski kruh

Ekmek - turski kruh

Ekmek će izvrsno prijati uz jela s roštilja ili gyros.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Uz dobro izbalansiranu dijetu i dobru apsorpciju vitamina A, njegov nedostatak ne bi se smio dogoditi. U hrani postoji 3 vrste vitamina A, koji odgovaraju triju formama. Retinol može biti pronađen u hrani životinjskog podrijetla, beta-karoten (provitamin A) je iz biljaka, a karotenoid A je izveden iz masti. Manijak vitamina A u tijelu može nastati zbog loše apsorpcije  vitamina A, loše dijete (proteinska deficijencija ili masti), konzumacije alkohola, pušenja, nepravilne prehrane za djecu i odrasle. Nedostatak vitamina A može biti identificiran kroz: vrlo suhu, čak i grubu kožu na laktovima i koljenima, kao i na rukama i bedrima; ambliopija u sumrak i noću, a odgođena prilagodba oka u mraku ili suhoće oka. Izvori vitamina A su i životinjskog i biljnog podrijetla. Najvažniji izvori životinjskog podrijetla su iznutrice, neke vrste riba i jaja. Kada se radi o biljnom podrijetlu, najveća količina vitamina A može biti pronađena u mrkvi, špinatu, mahunama, zelenoj salati, voću i breskvama, marelicama te sjemenkama bundeve. Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Obogatite svoju dijetu vitaminom A i osjećajte se bolje

Saznajte više o svome zdravlju na: Povrće i zdravlje – vitamini na Vašem stolu Zelena dijeta je zdrava dijeta Žuto povrće je najbolji lijek za vaše oči i kožu