Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Uz dobro izbalansiranu dijetu i dobru apsorpciju vitamina A, njegov nedostatak ne bi se smio dogoditi. U hrani postoji 3 vrste vitamina A, koji odgovaraju triju formama. Retinol može biti pronađen u hrani životinjskog podrijetla, beta-karoten (provitamin A) je iz biljaka, a karotenoid A je izveden iz masti. Manijak vitamina A u tijelu može nastati zbog loše apsorpcije  vitamina A, loše dijete (proteinska deficijencija ili masti), konzumacije alkohola, pušenja, nepravilne prehrane za djecu i odrasle. Nedostatak vitamina A može biti identificiran kroz: vrlo suhu, čak i grubu kožu na laktovima i koljenima, kao i na rukama i bedrima; ambliopija u sumrak i noću, a odgođena prilagodba oka u mraku ili suhoće oka. Izvori vitamina A su i životinjskog i biljnog podrijetla. Najvažniji izvori životinjskog podrijetla su iznutrice, neke vrste riba i jaja. Kada se radi o biljnom podrijetlu, najveća količina vitamina A može biti pronađena u mrkvi, špinatu, mahunama, zelenoj salati, voću i breskvama, marelicama te sjemenkama bundeve. Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Obogatite svoju dijetu vitaminom A i osjećajte se bolje

Saznajte više o svome zdravlju na: Povrće i zdravlje – vitamini na Vašem stolu Zelena dijeta je zdrava dijeta Žuto povrće je najbolji lijek za vaše oči i kožu


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pripremite ovaj ukusni odrezak i vaši voljeni će biti oduševljeni novim i svježim idejama.

4 osobe više od 45 minuta Zahtjevno
Rižoto s rižom i povrćem
Rižoto s rižom i povrćem

Recept za rižoto u talijanskom stilu. Ideju i namirnice za ovo odlično jelo s rižom u Italiju je vjerojatno donio Marco Polo iz Kine.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Ravioli od sira s povrćem
Ravioli od sira s povrćem

Savršeno jelo za ljubitelje vegetarijanske kuhinje.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Meksička salata s tjesteninom i tunom
Meksička salata s tjesteninom i tunom

Zdrava i hranjiva salata s jedinstvenom mješavinom okusa

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Uz dobro izbalansiranu dijetu i dobru apsorpciju vitamina A, njegov nedostatak ne bi se smio dogoditi. U hrani postoji 3 vrste vitamina A, koji odgovaraju triju formama. Retinol može biti pronađen u hrani životinjskog podrijetla, beta-karoten (provitamin A) je iz biljaka, a karotenoid A je izveden iz masti. Manijak vitamina A u tijelu može nastati zbog loše apsorpcije  vitamina A, loše dijete (proteinska deficijencija ili masti), konzumacije alkohola, pušenja, nepravilne prehrane za djecu i odrasle. Nedostatak vitamina A može biti identificiran kroz: vrlo suhu, čak i grubu kožu na laktovima i koljenima, kao i na rukama i bedrima; ambliopija u sumrak i noću, a odgođena prilagodba oka u mraku ili suhoće oka. Izvori vitamina A su i životinjskog i biljnog podrijetla. Najvažniji izvori životinjskog podrijetla su iznutrice, neke vrste riba i jaja. Kada se radi o biljnom podrijetlu, najveća količina vitamina A može biti pronađena u mrkvi, špinatu, mahunama, zelenoj salati, voću i breskvama, marelicama te sjemenkama bundeve. Kako nadoknaditi nedostatak vitamina A?

Obogatite svoju dijetu vitaminom A i osjećajte se bolje

Saznajte više o svome zdravlju na: Povrće i zdravlje – vitamini na Vašem stolu Zelena dijeta je zdrava dijeta Žuto povrće je najbolji lijek za vaše oči i kožu

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description