Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Kako izbjeći nezdrave dijete?

 

Nezdrave dijete

Ljeto je na vratima i svakodnevno čujemo tisuće prijedloga o raznim dijetama i načinima mršavljenja, svugdje vidimo reklame za razne proizvode i svakodnevno obećajemo samima sebi da će naše tijelo izgledati poput onih na naslovnicama - ali koju smo cijenu spremni platiti?
Često su detalji o posljedicama dijeta prešućeni, dok zapravo nipošto ne bi trebali biti podcijenjeni. Molimo da upamtite da je zdrav način prehrane onaj koji tijelu pomaže da bolje funkcionira, koji potiče metabolizam i ne dovodi do pada snage imunološkog sustava.
Neobično je važno obratiti pažnju na unos vrijednih vitamina i minerala, proteina, složenih ugljikohidrata i nezasićenih masnih kiselina koje se nalaze primjerice u maslinovom ulju. S druge strane, trebalo bi izbjegavati prekomjeran unos rafiniranog šećera, tjestenine, masnoća i pržene hrane. Gazirana pića su također veoma štetna jer sadrže konzervanse i umjetna bojila te uzrokuju nastanak celulita. Sjetite se popiti barem dvije litre vode dnevno jer ona pročišćava limfne čvorove. I na kraju - ako svojoj dijeti dodate zeleni čaj - uspjeh je siguran!

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pureća prsa u umaku od kukuruza sa sirom
Pureća prsa u umaku od kukuruza sa sirom

Ukusna i zdrava hrana - brzo i jednostavno. Pripremite savršenu večeru za vaše najdraže.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Pikantna salata od škampa s viniaigrettom od limuna
Pikantna salata od škampa s viniaigrettom od limuna

U ljetnim danima jedemo više salate a morski plodovi nam daju dovoljnu dozu proteina. pikantna salata od škampa i kukuruza će biti idealan ručak za ovo ljetno vrijeme.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Zapečeni grah s komoračem, slaninom i kobasicama
Zapečeni grah s komoračem, slaninom i kobasicama

Iznenadite svoje najdraže ovim izvrsnim receptom. Jedinstveni okus povrća i pikantne kobasice i slanine.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Döner Kebab – janjetina s okomitog ražnja
Döner Kebab – janjetina s okomitog ražnja

Tursko jelo od janjetine, pečeno na okomitom ražnju, koje se služi uz turski kruh.

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Kako izbjeći nezdrave dijete?
 

Nezdrave dijete

Ljeto je na vratima i svakodnevno čujemo tisuće prijedloga o raznim dijetama i načinima mršavljenja, svugdje vidimo reklame za razne proizvode i svakodnevno obećajemo samima sebi da će naše tijelo izgledati poput onih na naslovnicama - ali koju smo cijenu spremni platiti?
Često su detalji o posljedicama dijeta prešućeni, dok zapravo nipošto ne bi trebali biti podcijenjeni. Molimo da upamtite da je zdrav način prehrane onaj koji tijelu pomaže da bolje funkcionira, koji potiče metabolizam i ne dovodi do pada snage imunološkog sustava.
Neobično je važno obratiti pažnju na unos vrijednih vitamina i minerala, proteina, složenih ugljikohidrata i nezasićenih masnih kiselina koje se nalaze primjerice u maslinovom ulju. S druge strane, trebalo bi izbjegavati prekomjeran unos rafiniranog šećera, tjestenine, masnoća i pržene hrane. Gazirana pića su također veoma štetna jer sadrže konzervanse i umjetna bojila te uzrokuju nastanak celulita. Sjetite se popiti barem dvije litre vode dnevno jer ona pročišćava limfne čvorove. I na kraju - ako svojoj dijeti dodate zeleni čaj - uspjeh je siguran!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description