Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Kako izbjeći nezdrave dijete?

 

Nezdrave dijete

Ljeto je na vratima i svakodnevno čujemo tisuće prijedloga o raznim dijetama i načinima mršavljenja, svugdje vidimo reklame za razne proizvode i svakodnevno obećajemo samima sebi da će naše tijelo izgledati poput onih na naslovnicama - ali koju smo cijenu spremni platiti?
Često su detalji o posljedicama dijeta prešućeni, dok zapravo nipošto ne bi trebali biti podcijenjeni. Molimo da upamtite da je zdrav način prehrane onaj koji tijelu pomaže da bolje funkcionira, koji potiče metabolizam i ne dovodi do pada snage imunološkog sustava.
Neobično je važno obratiti pažnju na unos vrijednih vitamina i minerala, proteina, složenih ugljikohidrata i nezasićenih masnih kiselina koje se nalaze primjerice u maslinovom ulju. S druge strane, trebalo bi izbjegavati prekomjeran unos rafiniranog šećera, tjestenine, masnoća i pržene hrane. Gazirana pića su također veoma štetna jer sadrže konzervanse i umjetna bojila te uzrokuju nastanak celulita. Sjetite se popiti barem dvije litre vode dnevno jer ona pročišćava limfne čvorove. I na kraju - ako svojoj dijeti dodate zeleni čaj - uspjeh je siguran!

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Jelo od graška sa svježim koprom
Jelo od graška sa svježim koprom

Tradicionalno slasno jelo

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Škampi na roštilju s pireom od kukuruza
Škampi na roštilju s pireom od kukuruza

Ukusan recept.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Zelene mahune s rajčicom i koprom
Zelene mahune s rajčicom i koprom

Izvrstan obrok s češnjakom i puno kopra! Lagan za pripremu! Prikladan za predjelo ili glavno jelo.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama

Slasna užina za Vaše goste

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Kako izbjeći nezdrave dijete?
 

Nezdrave dijete

Ljeto je na vratima i svakodnevno čujemo tisuće prijedloga o raznim dijetama i načinima mršavljenja, svugdje vidimo reklame za razne proizvode i svakodnevno obećajemo samima sebi da će naše tijelo izgledati poput onih na naslovnicama - ali koju smo cijenu spremni platiti?
Često su detalji o posljedicama dijeta prešućeni, dok zapravo nipošto ne bi trebali biti podcijenjeni. Molimo da upamtite da je zdrav način prehrane onaj koji tijelu pomaže da bolje funkcionira, koji potiče metabolizam i ne dovodi do pada snage imunološkog sustava.
Neobično je važno obratiti pažnju na unos vrijednih vitamina i minerala, proteina, složenih ugljikohidrata i nezasićenih masnih kiselina koje se nalaze primjerice u maslinovom ulju. S druge strane, trebalo bi izbjegavati prekomjeran unos rafiniranog šećera, tjestenine, masnoća i pržene hrane. Gazirana pića su također veoma štetna jer sadrže konzervanse i umjetna bojila te uzrokuju nastanak celulita. Sjetite se popiti barem dvije litre vode dnevno jer ona pročišćava limfne čvorove. I na kraju - ako svojoj dijeti dodate zeleni čaj - uspjeh je siguran!
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description