Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Jogging - trčanje za zdravlje

Jogging nije ništa drugo do trčanja malom brzinom, veoma popularan sport koji ne zahtjeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami za sebe odlučiti gdje, koliko daleko i kako dugo želite trčati.
 

Počinjemo trčati!

Dobro je obratiti posebnu pozornost na tenisice koje ćete koristiti za trčanje, jer su stopala i koljena najpodložniji ozljedama. Stoga obuća koju koristite treba biti posebno dizajnirana za trčanje. Odjeća koju nosite trebala bi biti udobna - to može biti odijelo za trčanje ili uska trenirka. Najvažnije je osjećati se ugodno i nesputano.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje jer tijelo poseže za vlastitim zalihama energije, i kao rezultat dobivamo sagorijevanje masti.
  • Mjesto za jogging također je važno - najbolje je trčati u šumi, parku ili na obali jezera.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili svoje zglobove i mišiće za napor. Završite s istezanjem kako biste doveli svoje mišiće u normalan položaj.
  • Trebali bismo trčati tako da možemo normalno disati i razgovarati. Vježbanje ne smije biti naporno nego ugodno.

Ova pravila jednostavna su za zapamtiti - zbog toga nemojte više čekati. Ako je vrijeme dobro, trčati možete početi danas. Osjetite dobrobiti koje će Vam donijeti tjelesna aktivnost!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pecivo sa sirom i graškom
Pecivo sa sirom i graškom

Slasni muffini od lisnatog tijesta punjeni sirom i graškom.

3 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Turski punjeni patlidžani
Turski punjeni patlidžani

Postoje mnoge legende povezana s postankom ovog jela. Jedna od njih govori kako se Imam onesvijestio kad ga je prvi put kušao.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Kremasta tjestenina s graškom i šparogama
Kremasta tjestenina s graškom i šparogama

Ako volite slasnu tjesteninu ovaj recept je izvrstan odabir! Jednostavan je za pripremu i htjet ćete još jednu porciju!

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Rolane lazanje s gljivama i sirom
Rolane lazanje s gljivama i sirom

Ako volite lazanje ovo jelo će vam postati omiljeno. Rolane lazanje s gljivama, idealan izbor za večeru s vašim najdražima.

2 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Jogging - trčanje za zdravlje
Jogging nije ništa drugo do trčanja malom brzinom, veoma popularan sport koji ne zahtjeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami za sebe odlučiti gdje, koliko daleko i kako dugo želite trčati.
 

Počinjemo trčati!

Dobro je obratiti posebnu pozornost na tenisice koje ćete koristiti za trčanje, jer su stopala i koljena najpodložniji ozljedama. Stoga obuća koju koristite treba biti posebno dizajnirana za trčanje. Odjeća koju nosite trebala bi biti udobna - to može biti odijelo za trčanje ili uska trenirka. Najvažnije je osjećati se ugodno i nesputano.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje jer tijelo poseže za vlastitim zalihama energije, i kao rezultat dobivamo sagorijevanje masti.
  • Mjesto za jogging također je važno - najbolje je trčati u šumi, parku ili na obali jezera.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili svoje zglobove i mišiće za napor. Završite s istezanjem kako biste doveli svoje mišiće u normalan položaj.
  • Trebali bismo trčati tako da možemo normalno disati i razgovarati. Vježbanje ne smije biti naporno nego ugodno.

Ova pravila jednostavna su za zapamtiti - zbog toga nemojte više čekati. Ako je vrijeme dobro, trčati možete početi danas. Osjetite dobrobiti koje će Vam donijeti tjelesna aktivnost!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description