Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Jogging - trčanje za zdravlje

Jogging nije ništa drugo do trčanja malom brzinom, veoma popularan sport koji ne zahtjeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami za sebe odlučiti gdje, koliko daleko i kako dugo želite trčati.
 

Počinjemo trčati!

Dobro je obratiti posebnu pozornost na tenisice koje ćete koristiti za trčanje, jer su stopala i koljena najpodložniji ozljedama. Stoga obuća koju koristite treba biti posebno dizajnirana za trčanje. Odjeća koju nosite trebala bi biti udobna - to može biti odijelo za trčanje ili uska trenirka. Najvažnije je osjećati se ugodno i nesputano.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje jer tijelo poseže za vlastitim zalihama energije, i kao rezultat dobivamo sagorijevanje masti.
  • Mjesto za jogging također je važno - najbolje je trčati u šumi, parku ili na obali jezera.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili svoje zglobove i mišiće za napor. Završite s istezanjem kako biste doveli svoje mišiće u normalan položaj.
  • Trebali bismo trčati tako da možemo normalno disati i razgovarati. Vježbanje ne smije biti naporno nego ugodno.

Ova pravila jednostavna su za zapamtiti - zbog toga nemojte više čekati. Ako je vrijeme dobro, trčati možete početi danas. Osjetite dobrobiti koje će Vam donijeti tjelesna aktivnost!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Zapečeni krumpir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom
Zapečeni krumpir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Savršeno predjelo za obiteljska okupljanja. Kuhajte ukusna, brza i korisna jela uz Bonduelle proizvode.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Govedina s bijelim grahom u curry umaku
Govedina s bijelim grahom u curry umaku

Odličan recept za večeru kod kuće

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Meksičke košarice s gorgonzolom
Meksičke košarice s gorgonzolom

Odličan okus i zanimljiva aroma.

4 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Tiramisu - talijanski recept sa sirom mascarpone
Tiramisu - talijanski recept sa sirom mascarpone

Recept za tiramisu – ovaj recept je idealan za desert poslije ručka. Tradicionalno se služi dobro ohlađen i uz njega espresso.

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Jogging - trčanje za zdravlje
Jogging nije ništa drugo do trčanja malom brzinom, veoma popularan sport koji ne zahtjeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami za sebe odlučiti gdje, koliko daleko i kako dugo želite trčati.
 

Počinjemo trčati!

Dobro je obratiti posebnu pozornost na tenisice koje ćete koristiti za trčanje, jer su stopala i koljena najpodložniji ozljedama. Stoga obuća koju koristite treba biti posebno dizajnirana za trčanje. Odjeća koju nosite trebala bi biti udobna - to može biti odijelo za trčanje ili uska trenirka. Najvažnije je osjećati se ugodno i nesputano.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje jer tijelo poseže za vlastitim zalihama energije, i kao rezultat dobivamo sagorijevanje masti.
  • Mjesto za jogging također je važno - najbolje je trčati u šumi, parku ili na obali jezera.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili svoje zglobove i mišiće za napor. Završite s istezanjem kako biste doveli svoje mišiće u normalan položaj.
  • Trebali bismo trčati tako da možemo normalno disati i razgovarati. Vježbanje ne smije biti naporno nego ugodno.

Ova pravila jednostavna su za zapamtiti - zbog toga nemojte više čekati. Ako je vrijeme dobro, trčati možete početi danas. Osjetite dobrobiti koje će Vam donijeti tjelesna aktivnost!