Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Jogging - trčanje za zdravlje

Jogging nije ništa drugo do trčanja malom brzinom, veoma popularan sport koji ne zahtjeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami za sebe odlučiti gdje, koliko daleko i kako dugo želite trčati.
 

Počinjemo trčati!

Dobro je obratiti posebnu pozornost na tenisice koje ćete koristiti za trčanje, jer su stopala i koljena najpodložniji ozljedama. Stoga obuća koju koristite treba biti posebno dizajnirana za trčanje. Odjeća koju nosite trebala bi biti udobna - to može biti odijelo za trčanje ili uska trenirka. Najvažnije je osjećati se ugodno i nesputano.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje jer tijelo poseže za vlastitim zalihama energije, i kao rezultat dobivamo sagorijevanje masti.
  • Mjesto za jogging također je važno - najbolje je trčati u šumi, parku ili na obali jezera.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili svoje zglobove i mišiće za napor. Završite s istezanjem kako biste doveli svoje mišiće u normalan položaj.
  • Trebali bismo trčati tako da možemo normalno disati i razgovarati. Vježbanje ne smije biti naporno nego ugodno.

Ova pravila jednostavna su za zapamtiti - zbog toga nemojte više čekati. Ako je vrijeme dobro, trčati možete početi danas. Osjetite dobrobiti koje će Vam donijeti tjelesna aktivnost!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Slata s avokadom i Mexico mix-om
Slata s avokadom i Mexico mix-om

Jedna od boljih salata za ljeto

4 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Zapečeni krumpir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom
Zapečeni krumpir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Savršeno predjelo za obiteljska okupljanja. Kuhajte ukusna, brza i korisna jela uz Bonduelle proizvode.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Rajčice punjene rižom i crvenim grahom
Rajčice punjene rižom i crvenim grahom

Novo ruho tradicionalnog jela.

2 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Krem juha od graška s komadićima pršuta
Krem juha od graška s komadićima pršuta

Ukusno i zdravo za cijelu obitelj! Savjeti i trikovi: Krem juha od graška se može servirati i s kockicama prepečenog kruha.

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Jogging - trčanje za zdravlje
Jogging nije ništa drugo do trčanja malom brzinom, veoma popularan sport koji ne zahtjeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami za sebe odlučiti gdje, koliko daleko i kako dugo želite trčati.
 

Počinjemo trčati!

Dobro je obratiti posebnu pozornost na tenisice koje ćete koristiti za trčanje, jer su stopala i koljena najpodložniji ozljedama. Stoga obuća koju koristite treba biti posebno dizajnirana za trčanje. Odjeća koju nosite trebala bi biti udobna - to može biti odijelo za trčanje ili uska trenirka. Najvažnije je osjećati se ugodno i nesputano.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje jer tijelo poseže za vlastitim zalihama energije, i kao rezultat dobivamo sagorijevanje masti.
  • Mjesto za jogging također je važno - najbolje je trčati u šumi, parku ili na obali jezera.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili svoje zglobove i mišiće za napor. Završite s istezanjem kako biste doveli svoje mišiće u normalan položaj.
  • Trebali bismo trčati tako da možemo normalno disati i razgovarati. Vježbanje ne smije biti naporno nego ugodno.

Ova pravila jednostavna su za zapamtiti - zbog toga nemojte više čekati. Ako je vrijeme dobro, trčati možete početi danas. Osjetite dobrobiti koje će Vam donijeti tjelesna aktivnost!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description