Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Jogging - trčanje za zdravlje

Jogging nije ništa drugo do trčanja malom brzinom, veoma popularan sport koji ne zahtjeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami za sebe odlučiti gdje, koliko daleko i kako dugo želite trčati.
 

Počinjemo trčati!

Dobro je obratiti posebnu pozornost na tenisice koje ćete koristiti za trčanje, jer su stopala i koljena najpodložniji ozljedama. Stoga obuća koju koristite treba biti posebno dizajnirana za trčanje. Odjeća koju nosite trebala bi biti udobna - to može biti odijelo za trčanje ili uska trenirka. Najvažnije je osjećati se ugodno i nesputano.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje jer tijelo poseže za vlastitim zalihama energije, i kao rezultat dobivamo sagorijevanje masti.
  • Mjesto za jogging također je važno - najbolje je trčati u šumi, parku ili na obali jezera.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili svoje zglobove i mišiće za napor. Završite s istezanjem kako biste doveli svoje mišiće u normalan položaj.
  • Trebali bismo trčati tako da možemo normalno disati i razgovarati. Vježbanje ne smije biti naporno nego ugodno.

Ova pravila jednostavna su za zapamtiti - zbog toga nemojte više čekati. Ako je vrijeme dobro, trčati možete početi danas. Osjetite dobrobiti koje će Vam donijeti tjelesna aktivnost!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Cheesecake s mrkvom
Cheesecake s mrkvom

Kremasti desert s okusom slatke mrkve!

10 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Njemačka krumpir salata
Njemačka krumpir salata

Osnova ovog jela je krumpir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, rajčice, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Tartar od crvene tune s kukuruzom
Tartar od crvene tune s kukuruzom

„Nudimo vam recept s odabranim sastojcima, za pripremu i uživanje s vašim najmilijima. Otkrijte tajne plavoperajne tune u kombinaciji s kukuruzom Bonduelle GOLD.”

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Brza salata s piletinom
Brza salata s piletinom

Danas vam donosimo jednu laganu i osvježavajuću salatu za ove vruće dane. Salatu koja može zamijeniti obrok, a gotova je za tren.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Jogging - trčanje za zdravlje
Jogging nije ništa drugo do trčanja malom brzinom, veoma popularan sport koji ne zahtjeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami za sebe odlučiti gdje, koliko daleko i kako dugo želite trčati.
 

Počinjemo trčati!

Dobro je obratiti posebnu pozornost na tenisice koje ćete koristiti za trčanje, jer su stopala i koljena najpodložniji ozljedama. Stoga obuća koju koristite treba biti posebno dizajnirana za trčanje. Odjeća koju nosite trebala bi biti udobna - to može biti odijelo za trčanje ili uska trenirka. Najvažnije je osjećati se ugodno i nesputano.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje jer tijelo poseže za vlastitim zalihama energije, i kao rezultat dobivamo sagorijevanje masti.
  • Mjesto za jogging također je važno - najbolje je trčati u šumi, parku ili na obali jezera.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili svoje zglobove i mišiće za napor. Završite s istezanjem kako biste doveli svoje mišiće u normalan položaj.
  • Trebali bismo trčati tako da možemo normalno disati i razgovarati. Vježbanje ne smije biti naporno nego ugodno.

Ova pravila jednostavna su za zapamtiti - zbog toga nemojte više čekati. Ako je vrijeme dobro, trčati možete početi danas. Osjetite dobrobiti koje će Vam donijeti tjelesna aktivnost!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description