Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Joga i njene prednosti

Informative & researched article on Types of Yoga from bonduelle
 
 
Joga je indijska praksa stara 5000 godina nastala u ambijentu hinduizma kao tehnika samospasenja.

Savršenstvo tijela i uma

Joga u sebi uključuje "sredstva ili tehnike za transformiranje svijesti i postizanje oslobađanja (moksa) od karmana i ponovnog rađanja (samsara) u indijskim religijama" (John BOWKER, Oxford Concise Dictionary of World Religions). Uz pomoć psiho-fizičke kontrole želi se osloboditi od neznanja i strasti i dovesti u stanje nadčulnosti.

Opuštanje, gibljivost, pozitivno razmišljanje

Asana je naziv za poze u jogi. Spojene su s pranayama, a to je tehnika disanja. Treći neodvojiv dio joge je meditacija. Joga pomaže održavanju gibljivosti i dobroj formi. Čovjek na Zapadu u jogi pokušava pronaći relaksaciju tijela i mir duše. Možete naučiti kako se ispravno opustiti, disati, vježbati, meditirati, jesti zdravo i misliti pozitivno. Ne morate biti vegeterijanac da biste uživali dobrobiti svakodnevnih joga vježbi, iako je vegetarijanstvo neizostavan dio joga-filozofije. Međutim, između "obične" gimnastike i svih joga vježbi velika je razlika - vježbe u jogi (asana) su usmjerene na duhovnu sferu, a cilj gimnastike je razvoj muskulature - ističe indijski jogi Swamiji.

Postoji nekoliko vrsta joge

  • Joga Ashtanga je sistem intenzivne joge. Uključuje progresivni niz položaja tijela. Svatko može koristiti vlastiti intenzitet vježbi.
  • Bikram Joga se obavlja u prostoriji zagrijanoj na 35-40º C. Vrućina povečava znojenje i čišćenje tijela; mišići se razvijaju.
  • Hatha Joga – najpoznatija od svih tipova joge.
  • Iyengar joga – najpopularijna vrsta joge u SAD-u. Radi se o suptilnim položajima, gdje se pažnja osobito usmjerava na mišiće i pravilno držanje tijela.
  • Vinyasa joga uključuje intenzivne vježbe istezanja. Usredotočuje se na usklađene kretnje i disanje.

Intenzitet vježbi je prilagođen mogućnostima koje način života pojedinoj osobi pruža (jednom tjedno ili svaki dan). Uskoro su na tijelu vidljivi pozitivni rezultati.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Rižoto s rižom i povrćem

Rižoto s rižom i povrćem

Recept za rižoto u talijanskom stilu. Ideju i namirnice za ovo odlično jelo s rižom u Italiju je vjerojatno donio Marco Polo iz Kine.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Mediteranska salata

Mediteranska salata

Isprobajte ovaj jednostavan recept za super atraktivnu salatu i uživajte u njezinim okusima.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Špinat s jogurtom i kukuruzom

Špinat s jogurtom i kukuruzom

Kuhajte jednostavna i ukusna jela za cijelu obitelj. Novi recepti iz Bonduellea.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Salata u staklenci sa žutim mahunama

Salata u staklenci sa žutim mahunama

Idealan obrok za ured ili piknik

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Joga i njene prednosti
Informative & researched article on Types of Yoga from bonduelle
 
 
Joga je indijska praksa stara 5000 godina nastala u ambijentu hinduizma kao tehnika samospasenja.

Savršenstvo tijela i uma

Joga u sebi uključuje "sredstva ili tehnike za transformiranje svijesti i postizanje oslobađanja (moksa) od karmana i ponovnog rađanja (samsara) u indijskim religijama" (John BOWKER, Oxford Concise Dictionary of World Religions). Uz pomoć psiho-fizičke kontrole želi se osloboditi od neznanja i strasti i dovesti u stanje nadčulnosti.

Opuštanje, gibljivost, pozitivno razmišljanje

Asana je naziv za poze u jogi. Spojene su s pranayama, a to je tehnika disanja. Treći neodvojiv dio joge je meditacija. Joga pomaže održavanju gibljivosti i dobroj formi. Čovjek na Zapadu u jogi pokušava pronaći relaksaciju tijela i mir duše. Možete naučiti kako se ispravno opustiti, disati, vježbati, meditirati, jesti zdravo i misliti pozitivno. Ne morate biti vegeterijanac da biste uživali dobrobiti svakodnevnih joga vježbi, iako je vegetarijanstvo neizostavan dio joga-filozofije. Međutim, između "obične" gimnastike i svih joga vježbi velika je razlika - vježbe u jogi (asana) su usmjerene na duhovnu sferu, a cilj gimnastike je razvoj muskulature - ističe indijski jogi Swamiji.

Postoji nekoliko vrsta joge

  • Joga Ashtanga je sistem intenzivne joge. Uključuje progresivni niz položaja tijela. Svatko može koristiti vlastiti intenzitet vježbi.
  • Bikram Joga se obavlja u prostoriji zagrijanoj na 35-40º C. Vrućina povečava znojenje i čišćenje tijela; mišići se razvijaju.
  • Hatha Joga – najpoznatija od svih tipova joge.
  • Iyengar joga – najpopularijna vrsta joge u SAD-u. Radi se o suptilnim položajima, gdje se pažnja osobito usmjerava na mišiće i pravilno držanje tijela.
  • Vinyasa joga uključuje intenzivne vježbe istezanja. Usredotočuje se na usklađene kretnje i disanje.

Intenzitet vježbi je prilagođen mogućnostima koje način života pojedinoj osobi pruža (jednom tjedno ili svaki dan). Uskoro su na tijelu vidljivi pozitivni rezultati.