Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Joga i njene prednosti

Informative & researched article on Types of Yoga from bonduelle
 
 
Joga je indijska praksa stara 5000 godina nastala u ambijentu hinduizma kao tehnika samospasenja.

Savršenstvo tijela i uma

Joga u sebi uključuje "sredstva ili tehnike za transformiranje svijesti i postizanje oslobađanja (moksa) od karmana i ponovnog rađanja (samsara) u indijskim religijama" (John BOWKER, Oxford Concise Dictionary of World Religions). Uz pomoć psiho-fizičke kontrole želi se osloboditi od neznanja i strasti i dovesti u stanje nadčulnosti.

Opuštanje, gibljivost, pozitivno razmišljanje

Asana je naziv za poze u jogi. Spojene su s pranayama, a to je tehnika disanja. Treći neodvojiv dio joge je meditacija. Joga pomaže održavanju gibljivosti i dobroj formi. Čovjek na Zapadu u jogi pokušava pronaći relaksaciju tijela i mir duše. Možete naučiti kako se ispravno opustiti, disati, vježbati, meditirati, jesti zdravo i misliti pozitivno. Ne morate biti vegeterijanac da biste uživali dobrobiti svakodnevnih joga vježbi, iako je vegetarijanstvo neizostavan dio joga-filozofije. Međutim, između "obične" gimnastike i svih joga vježbi velika je razlika - vježbe u jogi (asana) su usmjerene na duhovnu sferu, a cilj gimnastike je razvoj muskulature - ističe indijski jogi Swamiji.

Postoji nekoliko vrsta joge

  • Joga Ashtanga je sistem intenzivne joge. Uključuje progresivni niz položaja tijela. Svatko može koristiti vlastiti intenzitet vježbi.
  • Bikram Joga se obavlja u prostoriji zagrijanoj na 35-40º C. Vrućina povečava znojenje i čišćenje tijela; mišići se razvijaju.
  • Hatha Joga – najpoznatija od svih tipova joge.
  • Iyengar joga – najpopularijna vrsta joge u SAD-u. Radi se o suptilnim položajima, gdje se pažnja osobito usmjerava na mišiće i pravilno držanje tijela.
  • Vinyasa joga uključuje intenzivne vježbe istezanja. Usredotočuje se na usklađene kretnje i disanje.

Intenzitet vježbi je prilagođen mogućnostima koje način života pojedinoj osobi pruža (jednom tjedno ili svaki dan). Uskoro su na tijelu vidljivi pozitivni rezultati.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečeni kruh s namazom od brokule
Pečeni kruh s namazom od brokule

Ukusno predjelo jednostavno za kuhanje sa Bonduelle proizvodima!

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Mediteranska salata
Mediteranska salata

Isprobajte ovaj jednostavan recept za super atraktivnu salatu i uživajte u njezinim okusima.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Tortilje punjene lećom
Tortilje punjene lećom

Izvrsno za zdravi ručak ili laganu vegetarijansku večeru

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Döner Kebab – janjetina s okomitog ražnja
Döner Kebab – janjetina s okomitog ražnja

Tursko jelo od janjetine, pečeno na okomitom ražnju, koje se služi uz turski kruh.

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Joga i njene prednosti
Informative & researched article on Types of Yoga from bonduelle
 
 
Joga je indijska praksa stara 5000 godina nastala u ambijentu hinduizma kao tehnika samospasenja.

Savršenstvo tijela i uma

Joga u sebi uključuje "sredstva ili tehnike za transformiranje svijesti i postizanje oslobađanja (moksa) od karmana i ponovnog rađanja (samsara) u indijskim religijama" (John BOWKER, Oxford Concise Dictionary of World Religions). Uz pomoć psiho-fizičke kontrole želi se osloboditi od neznanja i strasti i dovesti u stanje nadčulnosti.

Opuštanje, gibljivost, pozitivno razmišljanje

Asana je naziv za poze u jogi. Spojene su s pranayama, a to je tehnika disanja. Treći neodvojiv dio joge je meditacija. Joga pomaže održavanju gibljivosti i dobroj formi. Čovjek na Zapadu u jogi pokušava pronaći relaksaciju tijela i mir duše. Možete naučiti kako se ispravno opustiti, disati, vježbati, meditirati, jesti zdravo i misliti pozitivno. Ne morate biti vegeterijanac da biste uživali dobrobiti svakodnevnih joga vježbi, iako je vegetarijanstvo neizostavan dio joga-filozofije. Međutim, između "obične" gimnastike i svih joga vježbi velika je razlika - vježbe u jogi (asana) su usmjerene na duhovnu sferu, a cilj gimnastike je razvoj muskulature - ističe indijski jogi Swamiji.

Postoji nekoliko vrsta joge

  • Joga Ashtanga je sistem intenzivne joge. Uključuje progresivni niz položaja tijela. Svatko može koristiti vlastiti intenzitet vježbi.
  • Bikram Joga se obavlja u prostoriji zagrijanoj na 35-40º C. Vrućina povečava znojenje i čišćenje tijela; mišići se razvijaju.
  • Hatha Joga – najpoznatija od svih tipova joge.
  • Iyengar joga – najpopularijna vrsta joge u SAD-u. Radi se o suptilnim položajima, gdje se pažnja osobito usmjerava na mišiće i pravilno držanje tijela.
  • Vinyasa joga uključuje intenzivne vježbe istezanja. Usredotočuje se na usklađene kretnje i disanje.

Intenzitet vježbi je prilagođen mogućnostima koje način života pojedinoj osobi pruža (jednom tjedno ili svaki dan). Uskoro su na tijelu vidljivi pozitivni rezultati.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description