Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Joga i njene prednosti

Informative & researched article on Types of Yoga from bonduelle
 
 
Joga je indijska praksa stara 5000 godina nastala u ambijentu hinduizma kao tehnika samospasenja.

Savršenstvo tijela i uma

Joga u sebi uključuje "sredstva ili tehnike za transformiranje svijesti i postizanje oslobađanja (moksa) od karmana i ponovnog rađanja (samsara) u indijskim religijama" (John BOWKER, Oxford Concise Dictionary of World Religions). Uz pomoć psiho-fizičke kontrole želi se osloboditi od neznanja i strasti i dovesti u stanje nadčulnosti.

Opuštanje, gibljivost, pozitivno razmišljanje

Asana je naziv za poze u jogi. Spojene su s pranayama, a to je tehnika disanja. Treći neodvojiv dio joge je meditacija. Joga pomaže održavanju gibljivosti i dobroj formi. Čovjek na Zapadu u jogi pokušava pronaći relaksaciju tijela i mir duše. Možete naučiti kako se ispravno opustiti, disati, vježbati, meditirati, jesti zdravo i misliti pozitivno. Ne morate biti vegeterijanac da biste uživali dobrobiti svakodnevnih joga vježbi, iako je vegetarijanstvo neizostavan dio joga-filozofije. Međutim, između "obične" gimnastike i svih joga vježbi velika je razlika - vježbe u jogi (asana) su usmjerene na duhovnu sferu, a cilj gimnastike je razvoj muskulature - ističe indijski jogi Swamiji.

Postoji nekoliko vrsta joge

  • Joga Ashtanga je sistem intenzivne joge. Uključuje progresivni niz položaja tijela. Svatko može koristiti vlastiti intenzitet vježbi.
  • Bikram Joga se obavlja u prostoriji zagrijanoj na 35-40º C. Vrućina povečava znojenje i čišćenje tijela; mišići se razvijaju.
  • Hatha Joga – najpoznatija od svih tipova joge.
  • Iyengar joga – najpopularijna vrsta joge u SAD-u. Radi se o suptilnim položajima, gdje se pažnja osobito usmjerava na mišiće i pravilno držanje tijela.
  • Vinyasa joga uključuje intenzivne vježbe istezanja. Usredotočuje se na usklađene kretnje i disanje.

Intenzitet vježbi je prilagođen mogućnostima koje način života pojedinoj osobi pruža (jednom tjedno ili svaki dan). Uskoro su na tijelu vidljivi pozitivni rezultati.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Brza salata s piletinom
Brza salata s piletinom

Danas vam donosimo jednu laganu i osvježavajuću salatu za ove vruće dane. Salatu koja može zamijeniti obrok, a gotova je za tren.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Lazanje
Lazanje

Naša kuharica Vam donosi ukusni i provjereni recept za lazanje - jedno od najpoznatijih talijanskih jela na svijetu.

4 osobe više od 45 minuta Zahtjevno
Meksička tortilja s umakom od grčkog jogurta
Meksička tortilja s umakom od grčkog jogurta

Zakuska je gotova za 15 minuta!

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Juha og graha s dimljenom svinjskom koljenicom i mrkvom
Juha og graha s dimljenom svinjskom koljenicom i mrkvom

Slasna tradicionalna juha

6 osobe više od 45 minuta Zahtjevno
Joga i njene prednosti
Informative & researched article on Types of Yoga from bonduelle
 
 
Joga je indijska praksa stara 5000 godina nastala u ambijentu hinduizma kao tehnika samospasenja.

Savršenstvo tijela i uma

Joga u sebi uključuje "sredstva ili tehnike za transformiranje svijesti i postizanje oslobađanja (moksa) od karmana i ponovnog rađanja (samsara) u indijskim religijama" (John BOWKER, Oxford Concise Dictionary of World Religions). Uz pomoć psiho-fizičke kontrole želi se osloboditi od neznanja i strasti i dovesti u stanje nadčulnosti.

Opuštanje, gibljivost, pozitivno razmišljanje

Asana je naziv za poze u jogi. Spojene su s pranayama, a to je tehnika disanja. Treći neodvojiv dio joge je meditacija. Joga pomaže održavanju gibljivosti i dobroj formi. Čovjek na Zapadu u jogi pokušava pronaći relaksaciju tijela i mir duše. Možete naučiti kako se ispravno opustiti, disati, vježbati, meditirati, jesti zdravo i misliti pozitivno. Ne morate biti vegeterijanac da biste uživali dobrobiti svakodnevnih joga vježbi, iako je vegetarijanstvo neizostavan dio joga-filozofije. Međutim, između "obične" gimnastike i svih joga vježbi velika je razlika - vježbe u jogi (asana) su usmjerene na duhovnu sferu, a cilj gimnastike je razvoj muskulature - ističe indijski jogi Swamiji.

Postoji nekoliko vrsta joge

  • Joga Ashtanga je sistem intenzivne joge. Uključuje progresivni niz položaja tijela. Svatko može koristiti vlastiti intenzitet vježbi.
  • Bikram Joga se obavlja u prostoriji zagrijanoj na 35-40º C. Vrućina povečava znojenje i čišćenje tijela; mišići se razvijaju.
  • Hatha Joga – najpoznatija od svih tipova joge.
  • Iyengar joga – najpopularijna vrsta joge u SAD-u. Radi se o suptilnim položajima, gdje se pažnja osobito usmjerava na mišiće i pravilno držanje tijela.
  • Vinyasa joga uključuje intenzivne vježbe istezanja. Usredotočuje se na usklađene kretnje i disanje.

Intenzitet vježbi je prilagođen mogućnostima koje način života pojedinoj osobi pruža (jednom tjedno ili svaki dan). Uskoro su na tijelu vidljivi pozitivni rezultati.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description