Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Jesenska dijeta – optimalni unos kalorija

 

Svi znamo da nam jesenski dani donose široku paletu raznih jela koja su zahtjevnija za pripremu. Tijekom hladnijih dana smo skloniji kuhanju slasnijih jela, manje se krećemo, pijemo manje tekućine pa postoji velika vjerojatnost da „nabacimo” koji kilogram viška.  

 

Voće i povrće za hladne dane

U borbi protiv jesenje malodušnosti pomoći će nam povrće jer sadrži vitamin C, beta-karoten i folnu kiselinu. Stoga biste u svoj jesenski jelovnik trebali uvrstiti:

Brokulu – sadrži vitamin C, folnu kiselinu, željezo, kalij

Crveni kupus – sadrži vitamin C, folnu kiselinu, vitamin K

Prokulicu – sadrži vitamin C, beta-karoten, folnu kiselinu

Kineski kupus – sadrži vitamin C, beta-karoten, folnu kiselinu, željezo, kalij

Cvjetaču – sadrži vitamin C, folnu kiselinu, vitamin K, željezo, kalij

Također se preporuča češće konzumiranje kiselog kupusa, špinata, zelene salate, bundeve, paprike i patlidžana. Valja uzeti u obzir da je povrće najbolje jesti sirovo ili kuhano na pari jer tako zadržava sve bitne sastojke (vitamine i minerale).

Kako bismo pripremili i ojačali svoj organizam za nadolazeće zimske dane dobro je jesti i voće koje je bogato vitaminima. Svakodnevno bi bilo dobro jesti jabuke, naranče, kivi, borovnice ili bilo koje bobičasto voće.

 

Ne zaboravite vježbati!

Kako dani postaju sve krači mi postajemo sve manje aktivni. Zbog toga preporučamo da nipošto ne zanemarite kretanje i razmotrite razne oblike vježbanja uključujući odlazak u teretanu ili vježbanje kod kuće.

Pripazite na kalorije i porcije

Malo po malo u naš jelovnik umjesto svježih salata ubacujemo slasniju i topliju hranu pa treba posebno pripaziti da smanjimo porcije.

Ne zaboravite piti vodu!

Zbog velikih vrućina ljeti pijemo više vode nego u ostalom dijelu godine. Ne smijemo smetnuti s uma da naše tijelo i naša koža zahtijevaju konstantnu hidrataciju neovisno o godišnjem dobu. Zato ne zaboravite hidratizirati vaše tijelo i u jesen.

 

Evo i prijedlozi kako bi trebali izgledati vaši obroci tijekom hladnijeg doba godine:

Dan 1

Voće: jabuka

Doručak: zobena kaša s jogurtom, grožđicama i javorovim sirupom

Ručak: fileti ribe, mrkva kuhana na pari, cikla začinjena maslinovim uljem i limunom

Užina: kolačići od cjelovitih žitarica i orašastog voća

Večera: lazanje, zelena salata

Užina: pečena jabuka

 

Dan 2:

Voće: grožđe

Doručak: riža sa suhim šljivama i kompotom od marelica

Užina: sjemenke bundeve

Ručak: pečeni krumpir s tifu sirom, ribanom mrkvom, salata od crvenog i bijelog kupusa začinjena octom, sjemenke suncokreta i kuhano jaje

Užina: suhe šljive

Večera: smeđa riža s grahom, brokulama i cvjetačom kuhanima na pari

Užina: pečena jabuka

 

Želimo vam divnu i zdravu jesen!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom
Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom

Naučite kako pripremiti šarana na potpuno novi način. Pročitajte više i počnite kuhati. Okus će iznenaditi vas i vašu obitelj.

4 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Tiramisu - talijanski recept sa sirom mascarpone
Tiramisu - talijanski recept sa sirom mascarpone

Recept za tiramisu – ovaj recept je idealan za desert poslije ručka. Tradicionalno se služi dobro ohlađen i uz njega espresso.

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Pečeni losos s mahunama
Pečeni losos s mahunama

Zdrava i ukusna kombinacija zelenih i žutih mahuna s lososom i pesto umakom! Idealno jelo za laganu večeru!

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom
Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom

Slasno i lagano jelo - svježi rižoto sa šampinjonima.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Jesenska dijeta – optimalni unos kalorija

 

Svi znamo da nam jesenski dani donose široku paletu raznih jela koja su zahtjevnija za pripremu. Tijekom hladnijih dana smo skloniji kuhanju slasnijih jela, manje se krećemo, pijemo manje tekućine pa postoji velika vjerojatnost da „nabacimo” koji kilogram viška.  

 

Voće i povrće za hladne dane

U borbi protiv jesenje malodušnosti pomoći će nam povrće jer sadrži vitamin C, beta-karoten i folnu kiselinu. Stoga biste u svoj jesenski jelovnik trebali uvrstiti:

Brokulu – sadrži vitamin C, folnu kiselinu, željezo, kalij

Crveni kupus – sadrži vitamin C, folnu kiselinu, vitamin K

Prokulicu – sadrži vitamin C, beta-karoten, folnu kiselinu

Kineski kupus – sadrži vitamin C, beta-karoten, folnu kiselinu, željezo, kalij

Cvjetaču – sadrži vitamin C, folnu kiselinu, vitamin K, željezo, kalij

Također se preporuča češće konzumiranje kiselog kupusa, špinata, zelene salate, bundeve, paprike i patlidžana. Valja uzeti u obzir da je povrće najbolje jesti sirovo ili kuhano na pari jer tako zadržava sve bitne sastojke (vitamine i minerale).

Kako bismo pripremili i ojačali svoj organizam za nadolazeće zimske dane dobro je jesti i voće koje je bogato vitaminima. Svakodnevno bi bilo dobro jesti jabuke, naranče, kivi, borovnice ili bilo koje bobičasto voće.

 

Ne zaboravite vježbati!

Kako dani postaju sve krači mi postajemo sve manje aktivni. Zbog toga preporučamo da nipošto ne zanemarite kretanje i razmotrite razne oblike vježbanja uključujući odlazak u teretanu ili vježbanje kod kuće.

Pripazite na kalorije i porcije

Malo po malo u naš jelovnik umjesto svježih salata ubacujemo slasniju i topliju hranu pa treba posebno pripaziti da smanjimo porcije.

Ne zaboravite piti vodu!

Zbog velikih vrućina ljeti pijemo više vode nego u ostalom dijelu godine. Ne smijemo smetnuti s uma da naše tijelo i naša koža zahtijevaju konstantnu hidrataciju neovisno o godišnjem dobu. Zato ne zaboravite hidratizirati vaše tijelo i u jesen.

 

Evo i prijedlozi kako bi trebali izgledati vaši obroci tijekom hladnijeg doba godine:

Dan 1

Voće: jabuka

Doručak: zobena kaša s jogurtom, grožđicama i javorovim sirupom

Ručak: fileti ribe, mrkva kuhana na pari, cikla začinjena maslinovim uljem i limunom

Užina: kolačići od cjelovitih žitarica i orašastog voća

Večera: lazanje, zelena salata

Užina: pečena jabuka

 

Dan 2:

Voće: grožđe

Doručak: riža sa suhim šljivama i kompotom od marelica

Užina: sjemenke bundeve

Ručak: pečeni krumpir s tifu sirom, ribanom mrkvom, salata od crvenog i bijelog kupusa začinjena octom, sjemenke suncokreta i kuhano jaje

Užina: suhe šljive

Večera: smeđa riža s grahom, brokulama i cvjetačom kuhanima na pari

Užina: pečena jabuka

 

Želimo vam divnu i zdravu jesen!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description