Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Ideje za kuhanje - neobične, zdrave salate

 

Ideje za kuhanje

Salate su broj jedan kada je riječ o ukusnom i zdravom obroku – u potpunosti napravljene od zdravih sastojaka, glavna su hrana svima koji su u potrazi za zdravijom prehranom. Štoviše, osim što su zdrave, salate dozvoljavaju i mnogobrojne kulinarske eksperimente što donosi kulinarsku inspiraciju, pa je za njima dobro posegnuti kad Vam dosade uobičajeni obiteljski recepti. Jedan od načina kako pripremiti ovaj obrok zanimljivijim i drugačijim je da se napravi preljev za salatu kakav niste nikad ranije kušali. Mnogi ljudi se drže maslinovog ulja ili majoneze – a postoje doslovice tuceti načina kako salatu poslužiti da bude posve novog okusa!

Evo samo nekoliko prijedloga koje zdrave sastojke koristiti kako bi pridonijeli izvrsnosti salatnog preljeva:

  • Mlaćenica – daje salati meku, kremastu strukturu i malko kiselkosti; dobar je osnovni sastojak preljeva.
  • Feta sir/tofu – feta sir se razmrvi u maslinovom ulju te se tom smjesom okupa povrće; feta čini osnovni sastojak zdravog salatnog preljeva, barem što se tiče Mediterana. Ako Vam sirevi ne odgovaraju, upotrebite tofu kao izvrsnu vegetarijansku alternativu.
  • Orašasti plodovi - bademi, indijski oraščići, orasi i lješnjaci su izvrsni dodaci svakoj salati. Bogati su proteinima i važnim mikroelementima kao što su zink i željezo – da ne spominjemo kako su vrlo ukusni!
  • Sok – mnogi koriste koncentrat voćnog soka za začinjavanje jer vole naznaku voća u pripremljenom povrću. Što se tiče okusa i mirisa, koncentrat je jako snažan te ga koristite vrlo umjereno. Dobar recept za početak bi bio preljev od jabuke i gorušice.
 
 
  • Čak je i najdelikatesnije povrće moguće poboljšati dodavanjem zdravog preljeva za salate.
Ako ništa drugo, to je jedan način kako izmijeniti okus jela s kojima smo već predobro upoznati – to je igralište isprobavanja Vaše kulinarske inspiracije!

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Tacosi s crvenim grahom

Tacosi s crvenim grahom

Uz ovo šareno jelo ćete imati osjećaj kao da ste na odmoru u Meksiku.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina

Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina

Samo 45 minuta da pripremite ukusno i šareno jelo! Slatki kukuruz i sezonski začini - nevjerojatan okus.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom

Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom

Slasno i lagano jelo - svježi rižoto sa šampinjonima.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Meksička salata s tjesteninom i tunom

Meksička salata s tjesteninom i tunom

Zdrava i hranjiva salata s jedinstvenom mješavinom okusa

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Ideje za kuhanje - neobične, zdrave salate
 

Ideje za kuhanje

Salate su broj jedan kada je riječ o ukusnom i zdravom obroku – u potpunosti napravljene od zdravih sastojaka, glavna su hrana svima koji su u potrazi za zdravijom prehranom. Štoviše, osim što su zdrave, salate dozvoljavaju i mnogobrojne kulinarske eksperimente što donosi kulinarsku inspiraciju, pa je za njima dobro posegnuti kad Vam dosade uobičajeni obiteljski recepti. Jedan od načina kako pripremiti ovaj obrok zanimljivijim i drugačijim je da se napravi preljev za salatu kakav niste nikad ranije kušali. Mnogi ljudi se drže maslinovog ulja ili majoneze – a postoje doslovice tuceti načina kako salatu poslužiti da bude posve novog okusa!

Evo samo nekoliko prijedloga koje zdrave sastojke koristiti kako bi pridonijeli izvrsnosti salatnog preljeva:

  • Mlaćenica – daje salati meku, kremastu strukturu i malko kiselkosti; dobar je osnovni sastojak preljeva.
  • Feta sir/tofu – feta sir se razmrvi u maslinovom ulju te se tom smjesom okupa povrće; feta čini osnovni sastojak zdravog salatnog preljeva, barem što se tiče Mediterana. Ako Vam sirevi ne odgovaraju, upotrebite tofu kao izvrsnu vegetarijansku alternativu.
  • Orašasti plodovi - bademi, indijski oraščići, orasi i lješnjaci su izvrsni dodaci svakoj salati. Bogati su proteinima i važnim mikroelementima kao što su zink i željezo – da ne spominjemo kako su vrlo ukusni!
  • Sok – mnogi koriste koncentrat voćnog soka za začinjavanje jer vole naznaku voća u pripremljenom povrću. Što se tiče okusa i mirisa, koncentrat je jako snažan te ga koristite vrlo umjereno. Dobar recept za početak bi bio preljev od jabuke i gorušice.
 
 
  • Čak je i najdelikatesnije povrće moguće poboljšati dodavanjem zdravog preljeva za salate.
Ako ništa drugo, to je jedan način kako izmijeniti okus jela s kojima smo već predobro upoznati – to je igralište isprobavanja Vaše kulinarske inspiracije!