Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Grčka kuhinja

To je zbog toga što se obroci sastoje od velikog broja malih jela koja konzumiraju svi okupljeni oko stola. Postoje četiri stupa grčke kuhinje: svježi sastojci, vješto korištenje bilja i začina - ubranih u planinama i na selu, nevjerojatne masline, kao i jednostavnost jela. Nije slučajno da Grci imaju najnižu stopu srčanih i kardiovaskularnih bolesti u Europi.

Masline – dar bogova...

Posegnemo li natrag u antičko doba, maslinovo ulje je već tada bilo poznato kao vrijedna roba. Drveća masline, čije se rezanje kažnjavalo čak i smrću, bila su predmet njihovog vlastitog kulta. Trenutno, maslinovo ulje je prisutno u priličnim količinama u gotovo svim grčkim jelima. Izvrsne je kakvoće, a to nosi mnoge zdravstvene prednosti. Maslinovo ulje smanjuje razinu lošeg kolesterola i sadrži prirodne antioksidanse kao i vitamin E i A.

 
 

Jedite poput Grka!

Grci vole jesti dobro i to je razlog zbog kojeg cijene ukusna jela. Zato ne čudi da putuju daleko samo kako bi posjetili restoran u kojem se na roštilju priprema najbolji souvlaki  - glavno grčko jelo. Srdačne večere znak su da Grci ne obraćaju mnogo pozornosti na doručak. Malena šalica kave poslužena s biskvitnim kolačićem čini sasvim dovoljan jutarnji obrok. Svježi posni i krem sirevi reskog okusa također pružaju lijepu raznovrsnost prehrani. Najbolja jela za ručak su: tzatziki - jogurt pomiješan s češnjakom i svježim krastavcima ili grčka salata poslužena sa ribom na žaru ili mousaka  - s gratiniranim patlidžanom.
 
 

Klasifikacija maslinovog ulja:

Ekstra djevičansko – sadržaj kiselosti manji od 1%
Sopraffino djevičansko - sadržaj kiselosti manji od 1,5%
Fino djevičansko – sadržaj kiselosti manji od 3%
Djevičansko – sadržaj kiselosti manji od 4%.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Tiramisu - talijanski recept sa sirom mascarpone
Tiramisu - talijanski recept sa sirom mascarpone

Recept za tiramisu – ovaj recept je idealan za desert poslije ručka. Tradicionalno se služi dobro ohlađen i uz njega espresso.

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Rolice punjene gljivama i mladom mrkvom
Rolice punjene gljivama i mladom mrkvom

Njam! Sarmale, tradicionalno rumunjsko jelo u malo drugačijem ruhu!

10 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Narezana govedina s meksičim povrćem
Narezana govedina s meksičim povrćem

Slasna i profinjena kombinacija govedine i povrća koja će opčiniti vaše goste!

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Proljetni paketići sa zelenim i žutim mahunama
Proljetni paketići sa zelenim i žutim mahunama

Dočekajte goste s divnim i zdravim obrokom lakim za pripremu.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Grčka kuhinja

To je zbog toga što se obroci sastoje od velikog broja malih jela koja konzumiraju svi okupljeni oko stola. Postoje četiri stupa grčke kuhinje: svježi sastojci, vješto korištenje bilja i začina - ubranih u planinama i na selu, nevjerojatne masline, kao i jednostavnost jela. Nije slučajno da Grci imaju najnižu stopu srčanih i kardiovaskularnih bolesti u Europi.

Masline – dar bogova...

Posegnemo li natrag u antičko doba, maslinovo ulje je već tada bilo poznato kao vrijedna roba. Drveća masline, čije se rezanje kažnjavalo čak i smrću, bila su predmet njihovog vlastitog kulta. Trenutno, maslinovo ulje je prisutno u priličnim količinama u gotovo svim grčkim jelima. Izvrsne je kakvoće, a to nosi mnoge zdravstvene prednosti. Maslinovo ulje smanjuje razinu lošeg kolesterola i sadrži prirodne antioksidanse kao i vitamin E i A.

 
 

Jedite poput Grka!

Grci vole jesti dobro i to je razlog zbog kojeg cijene ukusna jela. Zato ne čudi da putuju daleko samo kako bi posjetili restoran u kojem se na roštilju priprema najbolji souvlaki  - glavno grčko jelo. Srdačne večere znak su da Grci ne obraćaju mnogo pozornosti na doručak. Malena šalica kave poslužena s biskvitnim kolačićem čini sasvim dovoljan jutarnji obrok. Svježi posni i krem sirevi reskog okusa također pružaju lijepu raznovrsnost prehrani. Najbolja jela za ručak su: tzatziki - jogurt pomiješan s češnjakom i svježim krastavcima ili grčka salata poslužena sa ribom na žaru ili mousaka  - s gratiniranim patlidžanom.
 
 

Klasifikacija maslinovog ulja:

Ekstra djevičansko – sadržaj kiselosti manji od 1%
Sopraffino djevičansko - sadržaj kiselosti manji od 1,5%
Fino djevičansko – sadržaj kiselosti manji od 3%
Djevičansko – sadržaj kiselosti manji od 4%.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description