Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Grašak - loptice pune zdravlja

Grašak ne samo da je vrlo hranjiv, već je i pun korisnih sastojaka za naše tijelo. Ova vrsta povrća daje uglavnom puno proteina i ugljikohidrata. Grašak je također vrijedan izvor vitamina B i vitamina C, D, E i K. Također sadrži mnoge važne zdrave mineralne soli, kao što su natrij, kalij, kalcij, fosfor, željezo, bakar, kobalt, jod, i magnezij.

Zdrave kosti

Vitamin K sadržan u grašku igra vrlo važnu ulogu u apsorpciji kalcija. To znači da bez obzira koliko kalcija biva dostavljeno tijelu, ako nema vitamina K u njemu, mi ćemo i dalje osjećati posljedice njegovog nedostatka, što može rezultirati smanjenom mineralizacijom kostiju i na kraju, osteoporozom.

Bogat izvor antioksidansa

Grašak je bogat antioksidansima i protuupalnim tvarima, koje nas štite od raka. Sadrži, između ostalog klorofilin (izvedenica zelene boje klorofila), koji se veže na kancerogene spojeve i sprječava njihovu apsorpciju. Grašak obiluje vitaminima A, E i C – antioksidansima koji "pomlađuju" naš venski sustav. Oni smanjuju razinu kolesterola pohranjenog u našim venama i tako smanjuju izglede za razvoj bolesti srca ili ateroskleroze. Osim toga, vitamin C aktivira imunološki sustav, koji stimulira rast i učinkovitost imunoloških stanica i drugih bijelih krvnih stanica koje se bore protiv bakterija i virusa.

Mental health

Mentalno zdravlje

Folna kiselina sadržana u zelenom grašku ima velik utjecaj na naše mentalno stanje i raspoloženje. Ona utječe na metabolizam živčanih stanica, njihov rast i regeneraciju. Nedostatak ovog nutrijenta u tijelu doprinosi poremećaju mozga i pogoršanju kognitivnih funkcija, što se često manifestira pogoršanjem memorije ili problema s učenjem i pozornošću. Deficit folne kiseline je također čest uzrok anksioznih poremećaja, agresivnosti i hiperaktivnosti, a često je povezan s depresijom.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Gulaš s grahom i kobasicama
Gulaš s grahom i kobasicama

Izvrsno jelo, ukusno i hranjivo

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Baguette s češnjakom
Baguette s češnjakom

Recept za baguette s češnjakom, popularni kruh 'francuz' - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima

Uživajte u klasičnim mesnim okruglicama u novom ruhu!

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Pečenica s kremastim špinatom
Pečenica s kremastim špinatom

Ukusan recept s puno željeza i vitamina

1 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Grašak - loptice pune zdravlja

Grašak ne samo da je vrlo hranjiv, već je i pun korisnih sastojaka za naše tijelo. Ova vrsta povrća daje uglavnom puno proteina i ugljikohidrata. Grašak je također vrijedan izvor vitamina B i vitamina C, D, E i K. Također sadrži mnoge važne zdrave mineralne soli, kao što su natrij, kalij, kalcij, fosfor, željezo, bakar, kobalt, jod, i magnezij.

Zdrave kosti

Vitamin K sadržan u grašku igra vrlo važnu ulogu u apsorpciji kalcija. To znači da bez obzira koliko kalcija biva dostavljeno tijelu, ako nema vitamina K u njemu, mi ćemo i dalje osjećati posljedice njegovog nedostatka, što može rezultirati smanjenom mineralizacijom kostiju i na kraju, osteoporozom.

Bogat izvor antioksidansa

Grašak je bogat antioksidansima i protuupalnim tvarima, koje nas štite od raka. Sadrži, između ostalog klorofilin (izvedenica zelene boje klorofila), koji se veže na kancerogene spojeve i sprječava njihovu apsorpciju. Grašak obiluje vitaminima A, E i C – antioksidansima koji "pomlađuju" naš venski sustav. Oni smanjuju razinu kolesterola pohranjenog u našim venama i tako smanjuju izglede za razvoj bolesti srca ili ateroskleroze. Osim toga, vitamin C aktivira imunološki sustav, koji stimulira rast i učinkovitost imunoloških stanica i drugih bijelih krvnih stanica koje se bore protiv bakterija i virusa.

Mental health

Mentalno zdravlje

Folna kiselina sadržana u zelenom grašku ima velik utjecaj na naše mentalno stanje i raspoloženje. Ona utječe na metabolizam živčanih stanica, njihov rast i regeneraciju. Nedostatak ovog nutrijenta u tijelu doprinosi poremećaju mozga i pogoršanju kognitivnih funkcija, što se često manifestira pogoršanjem memorije ili problema s učenjem i pozornošću. Deficit folne kiseline je također čest uzrok anksioznih poremećaja, agresivnosti i hiperaktivnosti, a često je povezan s depresijom.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description