Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Fitness prehrana i povrće

 

Zdravo povrće

Ukoliko govorimo o sportskim aktivnostima povezanima sa željom za nutricionistički uravnoteženom prehranom, tada određena hrana svakako mora naći mjesto kao dio fitness prehrane.
 

Osvrnimo se malo na tri najzdravije vrste povrća koje možete donijeti na svoj tanjur.

  • Luk – jeste smrdljivko, ali luk je vrlo zdrav. Luk sadrži obilje: C vitamina (više nego naranča), peptida koji pomažu tijelu zadržati kalcij, te mnoge antioksidanse koji jačaju imunološki sustav.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu se okrenuti grahu, leći i slanutku kao izvoru proteina, dok će drugi kod mahunarki cijeniti posebno veliku količinu vlakana i antioksidasa koji imaju antikancerogena svojstva i elemente koji sprečavaju starenje.
  • Batat – za razliku od uobičajenog krumpira, batat je prepun željeza i vitamina što osobito pogoduje ženama koje se bave sportom. Budući žene trebaju gotovo dvostruku količinu željeza u odnosu na muškarce, ovom povrću mogu poželjeti dobrodošlicu u uobičajenoj prehrani. Muškarci će, pak, u batatu potražiti energiju i također obilje vitamina.

Vježbanje i fitness imaju učinka jedino ako se uz njih prakticira dobro izbalansirana prehrana. Odabirom najzdravijeg povrća i ostale hrane: pozitivno ćete utjecati na svoje tijelo, osjetiti više energije i mlađe ćete izgledati, zbog čega svega ćete – biti sretniji!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Slasni muffini za svaku prigodu.

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Kuhanje sushi riže

Kuhanje sushi riže

Recept za sushi rižu koja je osnova svakog sushija..

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina

Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj prehrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina

Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina

Samo 45 minuta da pripremite ukusno i šareno jelo! Slatki kukuruz i sezonski začini - nevjerojatan okus.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Fitness prehrana i povrće
 

Zdravo povrće

Ukoliko govorimo o sportskim aktivnostima povezanima sa željom za nutricionistički uravnoteženom prehranom, tada određena hrana svakako mora naći mjesto kao dio fitness prehrane.
 

Osvrnimo se malo na tri najzdravije vrste povrća koje možete donijeti na svoj tanjur.

  • Luk – jeste smrdljivko, ali luk je vrlo zdrav. Luk sadrži obilje: C vitamina (više nego naranča), peptida koji pomažu tijelu zadržati kalcij, te mnoge antioksidanse koji jačaju imunološki sustav.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu se okrenuti grahu, leći i slanutku kao izvoru proteina, dok će drugi kod mahunarki cijeniti posebno veliku količinu vlakana i antioksidasa koji imaju antikancerogena svojstva i elemente koji sprečavaju starenje.
  • Batat – za razliku od uobičajenog krumpira, batat je prepun željeza i vitamina što osobito pogoduje ženama koje se bave sportom. Budući žene trebaju gotovo dvostruku količinu željeza u odnosu na muškarce, ovom povrću mogu poželjeti dobrodošlicu u uobičajenoj prehrani. Muškarci će, pak, u batatu potražiti energiju i također obilje vitamina.

Vježbanje i fitness imaju učinka jedino ako se uz njih prakticira dobro izbalansirana prehrana. Odabirom najzdravijeg povrća i ostale hrane: pozitivno ćete utjecati na svoje tijelo, osjetiti više energije i mlađe ćete izgledati, zbog čega svega ćete – biti sretniji!