Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Fitness prehrana i povrće

 

Zdravo povrće

Ukoliko govorimo o sportskim aktivnostima povezanima sa željom za nutricionistički uravnoteženom prehranom, tada određena hrana svakako mora naći mjesto kao dio fitness prehrane.
 

Osvrnimo se malo na tri najzdravije vrste povrća koje možete donijeti na svoj tanjur.

  • Luk – jeste smrdljivko, ali luk je vrlo zdrav. Luk sadrži obilje: C vitamina (više nego naranča), peptida koji pomažu tijelu zadržati kalcij, te mnoge antioksidanse koji jačaju imunološki sustav.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu se okrenuti grahu, leći i slanutku kao izvoru proteina, dok će drugi kod mahunarki cijeniti posebno veliku količinu vlakana i antioksidasa koji imaju antikancerogena svojstva i elemente koji sprečavaju starenje.
  • Batat – za razliku od uobičajenog krumpira, batat je prepun željeza i vitamina što osobito pogoduje ženama koje se bave sportom. Budući žene trebaju gotovo dvostruku količinu željeza u odnosu na muškarce, ovom povrću mogu poželjeti dobrodošlicu u uobičajenoj prehrani. Muškarci će, pak, u batatu potražiti energiju i također obilje vitamina.

Vježbanje i fitness imaju učinka jedino ako se uz njih prakticira dobro izbalansirana prehrana. Odabirom najzdravijeg povrća i ostale hrane: pozitivno ćete utjecati na svoje tijelo, osjetiti više energije i mlađe ćete izgledati, zbog čega svega ćete – biti sretniji!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Njemačka krumpir salata
Njemačka krumpir salata

Osnova ovog jela je krumpir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, rajčice, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom
Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Recept za sushi s kavijarom - jelo kojim je japanska kuhinja pokorila cijeli svijet.

3 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima

Uživajte u klasičnim mesnim okruglicama u novom ruhu!

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Salata s chilli kukuruzom, plavim sirom i orasima
Salata s chilli kukuruzom, plavim sirom i orasima

Posebna salata pikantnog okusa zahvaljujući chilli kukuruzu i plavom siru

4 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Fitness prehrana i povrće
 

Zdravo povrće

Ukoliko govorimo o sportskim aktivnostima povezanima sa željom za nutricionistički uravnoteženom prehranom, tada određena hrana svakako mora naći mjesto kao dio fitness prehrane.
 

Osvrnimo se malo na tri najzdravije vrste povrća koje možete donijeti na svoj tanjur.

  • Luk – jeste smrdljivko, ali luk je vrlo zdrav. Luk sadrži obilje: C vitamina (više nego naranča), peptida koji pomažu tijelu zadržati kalcij, te mnoge antioksidanse koji jačaju imunološki sustav.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu se okrenuti grahu, leći i slanutku kao izvoru proteina, dok će drugi kod mahunarki cijeniti posebno veliku količinu vlakana i antioksidasa koji imaju antikancerogena svojstva i elemente koji sprečavaju starenje.
  • Batat – za razliku od uobičajenog krumpira, batat je prepun željeza i vitamina što osobito pogoduje ženama koje se bave sportom. Budući žene trebaju gotovo dvostruku količinu željeza u odnosu na muškarce, ovom povrću mogu poželjeti dobrodošlicu u uobičajenoj prehrani. Muškarci će, pak, u batatu potražiti energiju i također obilje vitamina.

Vježbanje i fitness imaju učinka jedino ako se uz njih prakticira dobro izbalansirana prehrana. Odabirom najzdravijeg povrća i ostale hrane: pozitivno ćete utjecati na svoje tijelo, osjetiti više energije i mlađe ćete izgledati, zbog čega svega ćete – biti sretniji!