Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Fitness prehrana i povrće

 

Zdravo povrće

Ukoliko govorimo o sportskim aktivnostima povezanima sa željom za nutricionistički uravnoteženom prehranom, tada određena hrana svakako mora naći mjesto kao dio fitness prehrane.
 

Osvrnimo se malo na tri najzdravije vrste povrća koje možete donijeti na svoj tanjur.

  • Luk – jeste smrdljivko, ali luk je vrlo zdrav. Luk sadrži obilje: C vitamina (više nego naranča), peptida koji pomažu tijelu zadržati kalcij, te mnoge antioksidanse koji jačaju imunološki sustav.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu se okrenuti grahu, leći i slanutku kao izvoru proteina, dok će drugi kod mahunarki cijeniti posebno veliku količinu vlakana i antioksidasa koji imaju antikancerogena svojstva i elemente koji sprečavaju starenje.
  • Batat – za razliku od uobičajenog krumpira, batat je prepun željeza i vitamina što osobito pogoduje ženama koje se bave sportom. Budući žene trebaju gotovo dvostruku količinu željeza u odnosu na muškarce, ovom povrću mogu poželjeti dobrodošlicu u uobičajenoj prehrani. Muškarci će, pak, u batatu potražiti energiju i također obilje vitamina.

Vježbanje i fitness imaju učinka jedino ako se uz njih prakticira dobro izbalansirana prehrana. Odabirom najzdravijeg povrća i ostale hrane: pozitivno ćete utjecati na svoje tijelo, osjetiti više energije i mlađe ćete izgledati, zbog čega svega ćete – biti sretniji!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Mesna pita sa chilli kukuruzom
Mesna pita sa chilli kukuruzom

Iznenađujuće ukusan recept!

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Cheesecake s mrkvom
Cheesecake s mrkvom

Kremasti desert s okusom slatke mrkve!

10 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Meksička čili salata s kukuruzom i grahom
Meksička čili salata s kukuruzom i grahom

Ne propustite probati ovu Chilli meksičku salatu koju vam donosi Maja Brekalo. Prepustite se zavodljivim čarima Meksika i uživajte u njegovim okusima.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom
Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom

Slasno i lagano jelo - svježi rižoto sa šampinjonima.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Fitness prehrana i povrće
 

Zdravo povrće

Ukoliko govorimo o sportskim aktivnostima povezanima sa željom za nutricionistički uravnoteženom prehranom, tada određena hrana svakako mora naći mjesto kao dio fitness prehrane.
 

Osvrnimo se malo na tri najzdravije vrste povrća koje možete donijeti na svoj tanjur.

  • Luk – jeste smrdljivko, ali luk je vrlo zdrav. Luk sadrži obilje: C vitamina (više nego naranča), peptida koji pomažu tijelu zadržati kalcij, te mnoge antioksidanse koji jačaju imunološki sustav.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu se okrenuti grahu, leći i slanutku kao izvoru proteina, dok će drugi kod mahunarki cijeniti posebno veliku količinu vlakana i antioksidasa koji imaju antikancerogena svojstva i elemente koji sprečavaju starenje.
  • Batat – za razliku od uobičajenog krumpira, batat je prepun željeza i vitamina što osobito pogoduje ženama koje se bave sportom. Budući žene trebaju gotovo dvostruku količinu željeza u odnosu na muškarce, ovom povrću mogu poželjeti dobrodošlicu u uobičajenoj prehrani. Muškarci će, pak, u batatu potražiti energiju i također obilje vitamina.

Vježbanje i fitness imaju učinka jedino ako se uz njih prakticira dobro izbalansirana prehrana. Odabirom najzdravijeg povrća i ostale hrane: pozitivno ćete utjecati na svoje tijelo, osjetiti više energije i mlađe ćete izgledati, zbog čega svega ćete – biti sretniji!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description