Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Dijete - Izbor između 30 najboljih dijeta

Ključni pojmovi:

Dijete – poznate i učinkovite dijete za mršavljenje, zdrave ili brze dijete

Dijete i dijetetski proizvodi – činjenice i mitovi u prehrani

Tjelesna aktivnost – izuzetno važna u borbi protiv pretilosti i održavanju odgovarajuće tjelesne mase.

diets2

Zdrava prehrana kao način života

Način prehrane svake pojedine osobe ovisi o njezinome cilju - sportaši imaju unos hrane s velikom količinom energije u svrhu poboljšanja sporskih rezultata, dok vegetarijanci  imaju poseban režim prehrane pa ne jedu hranu životinjskog podrijetla.

Dijeta je način prehrane za osobe koje žele izgubiti višak kilograma. Dijetu je potrebno planirati s obzirom na željeni cilj, dob i zdravstveno stanje osobe, a takvo je planiranje neophodno jer se način prehrane pojedinca treba prilagoditi upravo njemu, koji želi smršaviti. Na primjer, brzi gubitak tjelesne mase je nemoguće postići bez oduzimanja energije, vitamina i nutrijenata potrebnih tijelu, a svaka pogreška u režimu prehrane odrazit će se negativno na stanje kose, kože i noktiju.

Za poboljšanje zdravlja i ljepote, upravo je zdrava prehrana ta koja će nam povećati sposobnost koncentracije, pomoći pri prevenciji nekih vrsta raka, borbi protiv depresije i općenito ćemo se osjećati bolje. Zdrava prehrana je način života, navika kojom se odupiremo želji za nezdravom hranom, a u isto vrijeme i prirodni način dobivanja energije.

Za neke od nas, prilagodba zdravom načinu života označava potpunu promjenu prehrambenih navika. Novousvojene navike u prehrani trebale bi biti smjernice koje ćemo pratiti do kraja svog života.

diets3

Zašto promjena prehrane?

Ponekad promjena prehrane nema veze uz želju za gubitkom kilograma, već nam životne okolnosti određuju način na koji se hranimo. Svaka osoba ima svoje specifične potrebe kojima se potrebno prilagoditi.

Na primjer, način prehrane trudnica koje su svjesne da ono što jedu utječe na razvoj njihovog djeteta, veoma se razlikuje od načina prehrane mladih čijem tijelu je za pravilan razvoj potrebna povećana količina kalcija i magnezija. Prehrana starijih osoba trebala bi odgovarati njihovim potrebama, usporavati proces starenja, podizati raspoloženje i davati snagu. Postoje ljudi koji ne mogu povećati tjelesnu masu usprkos svojim naporima - pomogla bi posebna prehrana za dobivanje tjelesne mase.

Način prehrane ovisi i o 4 godišnja doba

Čest je odabir načina prehrane s obzirom na doba godine jer su našem tijelu potrebne su različite hranjive tvari, a prehrana je određena dostupnošću određenih vrste namirnica. Ljetna prehrana ima obroke svježeg ubranog povrća i slasnog voća, dok zimska prehrana zahtijeva povećani unos energije u tijelo, kao i podizanje razine imuniteta, što nas potiče da unosimo više kalorija. Za one koji nemaju snagu volje da ostanu dulje vremena na dijeti postoji jednodnevna ili trodnevna dijeta.

diets4

Kako izbjeći jo-jo efekt?

Način na koji prelazimo s dijetne na prehranu s više kalorija je veoma važan za naše tijelo. Takav prelazak, jednako kao i dijeta, treba biti racionalan proces pomoću kojeg ćemo održati za nas idealnu tjelesnu težinu. Kako bismo postigli zadovoljavajući učinak, potrebno je postupno i neprekidno skidati kilograme, a zatim jednako tako napustiti niskokalorični režim prehrane. Za najbolji dugoročni učinak potrebno je kroz dijetu promijeniti navike kako bi nam zdrava prehrana i tjelesna aktivnost postali način života. Pažljivim unosom optimalne količine kalorija održat ćemo idealnu tjelesnu težinu, poboljšati metabolizam i izbjeći jo-jo efekt. 

Odaberite najbolju dijetu za Vas!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Navajo tacos

Navajo tacos

Kruh nadjenuti umakom te ukrasiti po želji.

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Pečeni krumpir s avokadom i crvenim grahom

Pečeni krumpir s avokadom i crvenim grahom

Počastite svoje goste s divnim i zdravim jelom jednostavnim za pripremu

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Pileći odrezak s mladom mrkvom

Pileći odrezak s mladom mrkvom

Aroma na tanjuru

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Govedina s bijelim grahom u curry umaku

Govedina s bijelim grahom u curry umaku

Odličan recept za večeru kod kuće

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Dijete - Izbor između 30 najboljih dijeta

Ključni pojmovi:

Dijete – poznate i učinkovite dijete za mršavljenje, zdrave ili brze dijete

Dijete i dijetetski proizvodi – činjenice i mitovi u prehrani

Tjelesna aktivnost – izuzetno važna u borbi protiv pretilosti i održavanju odgovarajuće tjelesne mase.

diets2

Zdrava prehrana kao način života

Način prehrane svake pojedine osobe ovisi o njezinome cilju - sportaši imaju unos hrane s velikom količinom energije u svrhu poboljšanja sporskih rezultata, dok vegetarijanci  imaju poseban režim prehrane pa ne jedu hranu životinjskog podrijetla.

Dijeta je način prehrane za osobe koje žele izgubiti višak kilograma. Dijetu je potrebno planirati s obzirom na željeni cilj, dob i zdravstveno stanje osobe, a takvo je planiranje neophodno jer se način prehrane pojedinca treba prilagoditi upravo njemu, koji želi smršaviti. Na primjer, brzi gubitak tjelesne mase je nemoguće postići bez oduzimanja energije, vitamina i nutrijenata potrebnih tijelu, a svaka pogreška u režimu prehrane odrazit će se negativno na stanje kose, kože i noktiju.

Za poboljšanje zdravlja i ljepote, upravo je zdrava prehrana ta koja će nam povećati sposobnost koncentracije, pomoći pri prevenciji nekih vrsta raka, borbi protiv depresije i općenito ćemo se osjećati bolje. Zdrava prehrana je način života, navika kojom se odupiremo želji za nezdravom hranom, a u isto vrijeme i prirodni način dobivanja energije.

Za neke od nas, prilagodba zdravom načinu života označava potpunu promjenu prehrambenih navika. Novousvojene navike u prehrani trebale bi biti smjernice koje ćemo pratiti do kraja svog života.

diets3

Zašto promjena prehrane?

Ponekad promjena prehrane nema veze uz želju za gubitkom kilograma, već nam životne okolnosti određuju način na koji se hranimo. Svaka osoba ima svoje specifične potrebe kojima se potrebno prilagoditi.

Na primjer, način prehrane trudnica koje su svjesne da ono što jedu utječe na razvoj njihovog djeteta, veoma se razlikuje od načina prehrane mladih čijem tijelu je za pravilan razvoj potrebna povećana količina kalcija i magnezija. Prehrana starijih osoba trebala bi odgovarati njihovim potrebama, usporavati proces starenja, podizati raspoloženje i davati snagu. Postoje ljudi koji ne mogu povećati tjelesnu masu usprkos svojim naporima - pomogla bi posebna prehrana za dobivanje tjelesne mase.

Način prehrane ovisi i o 4 godišnja doba

Čest je odabir načina prehrane s obzirom na doba godine jer su našem tijelu potrebne su različite hranjive tvari, a prehrana je određena dostupnošću određenih vrste namirnica. Ljetna prehrana ima obroke svježeg ubranog povrća i slasnog voća, dok zimska prehrana zahtijeva povećani unos energije u tijelo, kao i podizanje razine imuniteta, što nas potiče da unosimo više kalorija. Za one koji nemaju snagu volje da ostanu dulje vremena na dijeti postoji jednodnevna ili trodnevna dijeta.

diets4

Kako izbjeći jo-jo efekt?

Način na koji prelazimo s dijetne na prehranu s više kalorija je veoma važan za naše tijelo. Takav prelazak, jednako kao i dijeta, treba biti racionalan proces pomoću kojeg ćemo održati za nas idealnu tjelesnu težinu. Kako bismo postigli zadovoljavajući učinak, potrebno je postupno i neprekidno skidati kilograme, a zatim jednako tako napustiti niskokalorični režim prehrane. Za najbolji dugoročni učinak potrebno je kroz dijetu promijeniti navike kako bi nam zdrava prehrana i tjelesna aktivnost postali način života. Pažljivim unosom optimalne količine kalorija održat ćemo idealnu tjelesnu težinu, poboljšati metabolizam i izbjeći jo-jo efekt. 

Odaberite najbolju dijetu za Vas!