Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Dijetalne grickalice - povrće i sjemenke

Većina nas priznat će nestašne zalogajčiće između obroka. U tom slučaju, od slanih grickalica i čokoladica svakako su bolji prirodni zalogaji. Na ovaj način pružit ćete tijelu važne hranjive sastojke, a to nećete pretjerano osjetiti na vagi. Pročitajte naše ideje ako poželite nešto prigristi.

 
 
 

Mrkva

Ako želite napraviti nešto dobro za svoj ten - grickajte mrkvu. Konzumiranje mrkve na redovitoj osnovi podarit će koži poseban sjaj, a pomoći će i želucu te umanjiti mogućnost zatvora, plinova i drugih probavnih smetnji. Zimi će poslužiti i konzervirana ili smrznuta mrkva.

Jabuke

One se osobito preporučaju ljudima koji žele smršavjeti jer sadrže mnogo vlakana koja daju osjećaj sitosti i potiču probavni sustav na intenzivniji rad. Ali ne biste smjeli pretjerivati u konzumaciji jabuka jer sadrže veće količine kalorija. One sadrže i kalcij, silikone te su odlične za njegu kose i noktiju. Važno je jesti jabuke s vanjskom kožicom, jer je u njoj sadržana većina vrijednih nutrijenata.

Grožđice

Sušeno grožđe zadovoljava našu potrebu za slatkim, a u isto vrijeme ojačava kosti i štiti nas od osteoporoze zahvaljujući visokoj razini kalcija koju posjeduje. Štoviše, grožđice pomažu sniziti razinu kolesterola u krvi. Ako imate problema s probavom ili patite od zatvora, redovito konzumirajte male količine grožđica. Jednako kao i za jabuke, vrijedi i za njih - nemojte pretjerivati u količinama jer su poprilično kalorične.

 

Sjemenke suncokreta

Sjemenke suncokreta važan su izvor proteina, jednako kao i masnih kiselina potrebnih za rad srca. Preporučaju se ljudima pod stresom jer sadrže magnezij koji stabilizira živčani sustav i pomaže u održavanju koncentracije. Cink i vitamin E iz ovih sjemenki dobro utječu na izgled i zdravlje kože.

 
 

 

 

 

 

Jogurt

Umjesto voćnih jogurta, birajte prirodne vrste koje su manje kalorične. Također, birajte one vrste jogurta koje sadrže probiotičke kulture koje poboljšavaju rad imunološkog sustava i imaju pozitivan utjecaj na probavu. Isto tako, izbjegavajte jogurte koji imaju dugačak popis sastojaka. Pravi jogurt trebao bi sadržavati samo mlijeko i nešto bakterija.

Rižini krekeri

U trgovinama možemo pronaći rižine krekere svih okusa, slatke i slane, ali ne preporučamo one s čokoladom. Rižini krekeri su prepuni vlakana koja daju osjećaj sitosti i čiste tijelo od toksina. Riža, od koje su keksi napravljeni, sadrži magnezij koji pozitivno utječe na rad živčanog sustava. Rižini krekeri mogu u jelovniku nadomjestiti kruh.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Brze Quesadille
Brze Quesadille

Ne propustite isprobati ovu genijalnu kombinaciju hrskave zapečene tortilje, rastopljenog sira i hrpe povrća i začina.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Njemačka krumpir salata
Njemačka krumpir salata

Osnova ovog jela je krumpir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, rajčice, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima

Uživajte u klasičnim mesnim okruglicama u novom ruhu!

2 osobe 30-45 minuta Zahtjevno
Pogačice od graha
Pogačice od graha

Vegetarijansko jelo!

4 osobe više od 45 minuta Jednostavno
Dijetalne grickalice - povrće i sjemenke

Većina nas priznat će nestašne zalogajčiće između obroka. U tom slučaju, od slanih grickalica i čokoladica svakako su bolji prirodni zalogaji. Na ovaj način pružit ćete tijelu važne hranjive sastojke, a to nećete pretjerano osjetiti na vagi. Pročitajte naše ideje ako poželite nešto prigristi.

 
 
 

Mrkva

Ako želite napraviti nešto dobro za svoj ten - grickajte mrkvu. Konzumiranje mrkve na redovitoj osnovi podarit će koži poseban sjaj, a pomoći će i želucu te umanjiti mogućnost zatvora, plinova i drugih probavnih smetnji. Zimi će poslužiti i konzervirana ili smrznuta mrkva.

Jabuke

One se osobito preporučaju ljudima koji žele smršavjeti jer sadrže mnogo vlakana koja daju osjećaj sitosti i potiču probavni sustav na intenzivniji rad. Ali ne biste smjeli pretjerivati u konzumaciji jabuka jer sadrže veće količine kalorija. One sadrže i kalcij, silikone te su odlične za njegu kose i noktiju. Važno je jesti jabuke s vanjskom kožicom, jer je u njoj sadržana većina vrijednih nutrijenata.

Grožđice

Sušeno grožđe zadovoljava našu potrebu za slatkim, a u isto vrijeme ojačava kosti i štiti nas od osteoporoze zahvaljujući visokoj razini kalcija koju posjeduje. Štoviše, grožđice pomažu sniziti razinu kolesterola u krvi. Ako imate problema s probavom ili patite od zatvora, redovito konzumirajte male količine grožđica. Jednako kao i za jabuke, vrijedi i za njih - nemojte pretjerivati u količinama jer su poprilično kalorične.

 

Sjemenke suncokreta

Sjemenke suncokreta važan su izvor proteina, jednako kao i masnih kiselina potrebnih za rad srca. Preporučaju se ljudima pod stresom jer sadrže magnezij koji stabilizira živčani sustav i pomaže u održavanju koncentracije. Cink i vitamin E iz ovih sjemenki dobro utječu na izgled i zdravlje kože.

 
 

 

 

 

 

Jogurt

Umjesto voćnih jogurta, birajte prirodne vrste koje su manje kalorične. Također, birajte one vrste jogurta koje sadrže probiotičke kulture koje poboljšavaju rad imunološkog sustava i imaju pozitivan utjecaj na probavu. Isto tako, izbjegavajte jogurte koji imaju dugačak popis sastojaka. Pravi jogurt trebao bi sadržavati samo mlijeko i nešto bakterija.

Rižini krekeri

U trgovinama možemo pronaći rižine krekere svih okusa, slatke i slane, ali ne preporučamo one s čokoladom. Rižini krekeri su prepuni vlakana koja daju osjećaj sitosti i čiste tijelo od toksina. Riža, od koje su keksi napravljeni, sadrži magnezij koji pozitivno utječe na rad živčanog sustava. Rižini krekeri mogu u jelovniku nadomjestiti kruh.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description