Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Dijetalne grickalice - povrće i sjemenke

Većina nas priznat će nestašne zalogajčiće između obroka. U tom slučaju, od slanih grickalica i čokoladica svakako su bolji prirodni zalogaji. Na ovaj način pružit ćete tijelu važne hranjive sastojke, a to nećete pretjerano osjetiti na vagi. Pročitajte naše ideje ako poželite nešto prigristi.

 
 
 

Mrkva

Ako želite napraviti nešto dobro za svoj ten - grickajte mrkvu. Konzumiranje mrkve na redovitoj osnovi podarit će koži poseban sjaj, a pomoći će i želucu te umanjiti mogućnost zatvora, plinova i drugih probavnih smetnji. Zimi će poslužiti i konzervirana ili smrznuta mrkva.

Jabuke

One se osobito preporučaju ljudima koji žele smršavjeti jer sadrže mnogo vlakana koja daju osjećaj sitosti i potiču probavni sustav na intenzivniji rad. Ali ne biste smjeli pretjerivati u konzumaciji jabuka jer sadrže veće količine kalorija. One sadrže i kalcij, silikone te su odlične za njegu kose i noktiju. Važno je jesti jabuke s vanjskom kožicom, jer je u njoj sadržana većina vrijednih nutrijenata.

Grožđice

Sušeno grožđe zadovoljava našu potrebu za slatkim, a u isto vrijeme ojačava kosti i štiti nas od osteoporoze zahvaljujući visokoj razini kalcija koju posjeduje. Štoviše, grožđice pomažu sniziti razinu kolesterola u krvi. Ako imate problema s probavom ili patite od zatvora, redovito konzumirajte male količine grožđica. Jednako kao i za jabuke, vrijedi i za njih - nemojte pretjerivati u količinama jer su poprilično kalorične.

 

Sjemenke suncokreta

Sjemenke suncokreta važan su izvor proteina, jednako kao i masnih kiselina potrebnih za rad srca. Preporučaju se ljudima pod stresom jer sadrže magnezij koji stabilizira živčani sustav i pomaže u održavanju koncentracije. Cink i vitamin E iz ovih sjemenki dobro utječu na izgled i zdravlje kože.

 
 

 

 

 

 

Jogurt

Umjesto voćnih jogurta, birajte prirodne vrste koje su manje kalorične. Također, birajte one vrste jogurta koje sadrže probiotičke kulture koje poboljšavaju rad imunološkog sustava i imaju pozitivan utjecaj na probavu. Isto tako, izbjegavajte jogurte koji imaju dugačak popis sastojaka. Pravi jogurt trebao bi sadržavati samo mlijeko i nešto bakterija.

Rižini krekeri

U trgovinama možemo pronaći rižine krekere svih okusa, slatke i slane, ali ne preporučamo one s čokoladom. Rižini krekeri su prepuni vlakana koja daju osjećaj sitosti i čiste tijelo od toksina. Riža, od koje su keksi napravljeni, sadrži magnezij koji pozitivno utječe na rad živčanog sustava. Rižini krekeri mogu u jelovniku nadomjestiti kruh.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Krem juha od buče sa škampima
Krem juha od buče sa škampima

Idealni recept za ljubitelje hrane od plodova mora. Izvrsni okus škampi poboljšan okusom buče daje brzu i nutritivno bogatu krem juhu

4 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Pileći odrezak s mladom mrkvom
Pileći odrezak s mladom mrkvom

Aroma na tanjuru

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Škampi na roštilju s pireom od kukuruza
Škampi na roštilju s pireom od kukuruza

Ukusan recept.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Salata s piletinom, kukuruzom i crvenim grahom
Salata s piletinom, kukuruzom i crvenim grahom

Slasna ljetna salata

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Dijetalne grickalice - povrće i sjemenke

Većina nas priznat će nestašne zalogajčiće između obroka. U tom slučaju, od slanih grickalica i čokoladica svakako su bolji prirodni zalogaji. Na ovaj način pružit ćete tijelu važne hranjive sastojke, a to nećete pretjerano osjetiti na vagi. Pročitajte naše ideje ako poželite nešto prigristi.

 
 
 

Mrkva

Ako želite napraviti nešto dobro za svoj ten - grickajte mrkvu. Konzumiranje mrkve na redovitoj osnovi podarit će koži poseban sjaj, a pomoći će i želucu te umanjiti mogućnost zatvora, plinova i drugih probavnih smetnji. Zimi će poslužiti i konzervirana ili smrznuta mrkva.

Jabuke

One se osobito preporučaju ljudima koji žele smršavjeti jer sadrže mnogo vlakana koja daju osjećaj sitosti i potiču probavni sustav na intenzivniji rad. Ali ne biste smjeli pretjerivati u konzumaciji jabuka jer sadrže veće količine kalorija. One sadrže i kalcij, silikone te su odlične za njegu kose i noktiju. Važno je jesti jabuke s vanjskom kožicom, jer je u njoj sadržana većina vrijednih nutrijenata.

Grožđice

Sušeno grožđe zadovoljava našu potrebu za slatkim, a u isto vrijeme ojačava kosti i štiti nas od osteoporoze zahvaljujući visokoj razini kalcija koju posjeduje. Štoviše, grožđice pomažu sniziti razinu kolesterola u krvi. Ako imate problema s probavom ili patite od zatvora, redovito konzumirajte male količine grožđica. Jednako kao i za jabuke, vrijedi i za njih - nemojte pretjerivati u količinama jer su poprilično kalorične.

 

Sjemenke suncokreta

Sjemenke suncokreta važan su izvor proteina, jednako kao i masnih kiselina potrebnih za rad srca. Preporučaju se ljudima pod stresom jer sadrže magnezij koji stabilizira živčani sustav i pomaže u održavanju koncentracije. Cink i vitamin E iz ovih sjemenki dobro utječu na izgled i zdravlje kože.

 
 

 

 

 

 

Jogurt

Umjesto voćnih jogurta, birajte prirodne vrste koje su manje kalorične. Također, birajte one vrste jogurta koje sadrže probiotičke kulture koje poboljšavaju rad imunološkog sustava i imaju pozitivan utjecaj na probavu. Isto tako, izbjegavajte jogurte koji imaju dugačak popis sastojaka. Pravi jogurt trebao bi sadržavati samo mlijeko i nešto bakterija.

Rižini krekeri

U trgovinama možemo pronaći rižine krekere svih okusa, slatke i slane, ali ne preporučamo one s čokoladom. Rižini krekeri su prepuni vlakana koja daju osjećaj sitosti i čiste tijelo od toksina. Riža, od koje su keksi napravljeni, sadrži magnezij koji pozitivno utječe na rad živčanog sustava. Rižini krekeri mogu u jelovniku nadomjestiti kruh.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description