Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Dijeta za ravan trbuh i trbušne mišiće

Specijalizirana dijeta i tjelovježba

Ova dijeta sastoji se od ciljanih vježbi kako bi se učvrstili i oblikovali trbušni mišići te nije namijenjena onima koji žele smršaviti. Tijekom dana ne biste smjeli popiti više od 450 g obranog mlijeka, 150 g voćnog soka bez dodanog šećera, te čaja i kave (s mlijekom iz dnevnog dopuštenog količinskog unosa) bez šećera. Vode možete piti u neograničenim količinama. Dijeta se provodi tijekom 4 tjedna, a kako ide kraju, treba se ograničiti na malomasne proizvode, dok se kalorijski unos može ponovno početi povećavati.

shutterstock_59027143 IN

Vježbanje za lijepe trbušne mišiće:

Savijanje s uzdignutom glavom Lezite na leđa s rukama na podu, lagano udaljenim od tijela. Podignite ispružene noge i savijte desnu nogu. Udahnite, te sa svojom lijevom rukom gurnite glavu udesno, a u isto vrijeme povucite svoju desnu nogu ulijevo. Izdahnite, spustite svoje noge i ruke natrag na pod. Ponovite ovu vježbu 8 puta, svaki put na drugu stranu. Podizanje i spuštanje Kleknite na pod i odmarajte se na rukama savinutim na podu ispred vas. Spustite trbuh prema podu u pozu mačjih leđa. Opustite se i vratite u početni položaj. Dok se podižete - udahnite, a pri spuštanju - izdahnite. Ponovite i ovu vježbu 8 puta. Noge i ruke gore Lezite na leđa, stavite ruke iza glave, laktovi trebaju biti uzdignuti. Polako povucite svoju glavu prema gore i podignite ispružene noge. Za vrijeme podizanja, ne odižite svoja leđa i stražnjicu od poda. Kad podižete svoju glavu udahnite, kada spuštate svoju glavu i noge izdahnite. Ponovite vježbu 8 puta. Dijeta za ravan trbuh postavlja pred Vas tri malomasna obroka na dan. Morate izbjeći uzimanje hrane između obroka. Popis zabranjenog uključuje: slatkiše, kolače, ulje i ostale masnoće, sireve (izuzev laganog svježeg sira), prženu hranu i meso poput kobasica i pašteta. Preporučeno je imati tri zdrava, uravnotežena obroka dnevno: doručak, ručak te večeru s predjelom, glavnim jelom i desertom.

Jelovnik

Doručak: 50 g kukuruznih pahuljica s 1 žlicom šećera i 115 g svježeg voća Ručak: Sendvič od raženog kruha s jednim tvrdo kuhanim jajem, narezanim i pomiješanim s malomasnim jogurtom ili preljevom za salate. Glavni obrok: Predjelo: Svježe povrće s preljevom od češnjaka i mente. Glavno jelo: kebab od govedine s gljivama ili složenac od tjestenine ili pileći pilav Desert: 1 niskokalorični mousse od čokolade ili desert od jagoda


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Falafel s ciklom

Falafel s ciklom

Bliskoistočna delicija za slastan doručak

2 osobe 15-30 minuta Srednje zahtjevno
Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina

Kukuruzne lepinje s umakom od kiselog vrhnja i začina

Samo 45 minuta da pripremite ukusno i šareno jelo! Slatki kukuruz i sezonski začini - nevjerojatan okus.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Paella s povrćem, mesom i dagnjama

Paella s povrćem, mesom i dagnjama

Recept za jelo intenzivnog okusa u španjolskom stilu

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Zelene mahune s rajčicom i koprom

Zelene mahune s rajčicom i koprom

Izvrstan obrok s češnjakom i puno kopra! Lagan za pripremu! Prikladan za predjelo ili glavno jelo.

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Dijeta za ravan trbuh i trbušne mišiće

Specijalizirana dijeta i tjelovježba

Ova dijeta sastoji se od ciljanih vježbi kako bi se učvrstili i oblikovali trbušni mišići te nije namijenjena onima koji žele smršaviti. Tijekom dana ne biste smjeli popiti više od 450 g obranog mlijeka, 150 g voćnog soka bez dodanog šećera, te čaja i kave (s mlijekom iz dnevnog dopuštenog količinskog unosa) bez šećera. Vode možete piti u neograničenim količinama. Dijeta se provodi tijekom 4 tjedna, a kako ide kraju, treba se ograničiti na malomasne proizvode, dok se kalorijski unos može ponovno početi povećavati.

shutterstock_59027143 IN

Vježbanje za lijepe trbušne mišiće:

Savijanje s uzdignutom glavom Lezite na leđa s rukama na podu, lagano udaljenim od tijela. Podignite ispružene noge i savijte desnu nogu. Udahnite, te sa svojom lijevom rukom gurnite glavu udesno, a u isto vrijeme povucite svoju desnu nogu ulijevo. Izdahnite, spustite svoje noge i ruke natrag na pod. Ponovite ovu vježbu 8 puta, svaki put na drugu stranu. Podizanje i spuštanje Kleknite na pod i odmarajte se na rukama savinutim na podu ispred vas. Spustite trbuh prema podu u pozu mačjih leđa. Opustite se i vratite u početni položaj. Dok se podižete - udahnite, a pri spuštanju - izdahnite. Ponovite i ovu vježbu 8 puta. Noge i ruke gore Lezite na leđa, stavite ruke iza glave, laktovi trebaju biti uzdignuti. Polako povucite svoju glavu prema gore i podignite ispružene noge. Za vrijeme podizanja, ne odižite svoja leđa i stražnjicu od poda. Kad podižete svoju glavu udahnite, kada spuštate svoju glavu i noge izdahnite. Ponovite vježbu 8 puta. Dijeta za ravan trbuh postavlja pred Vas tri malomasna obroka na dan. Morate izbjeći uzimanje hrane između obroka. Popis zabranjenog uključuje: slatkiše, kolače, ulje i ostale masnoće, sireve (izuzev laganog svježeg sira), prženu hranu i meso poput kobasica i pašteta. Preporučeno je imati tri zdrava, uravnotežena obroka dnevno: doručak, ručak te večeru s predjelom, glavnim jelom i desertom.

Jelovnik

Doručak: 50 g kukuruznih pahuljica s 1 žlicom šećera i 115 g svježeg voća Ručak: Sendvič od raženog kruha s jednim tvrdo kuhanim jajem, narezanim i pomiješanim s malomasnim jogurtom ili preljevom za salate. Glavni obrok: Predjelo: Svježe povrće s preljevom od češnjaka i mente. Glavno jelo: kebab od govedine s gljivama ili složenac od tjestenine ili pileći pilav Desert: 1 niskokalorični mousse od čokolade ili desert od jagoda