Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Dijeta nakon blagdana

Mršavljenje nakon blagdana

Blagdani su neizostavno povezani s prepunim stolovima i mnoštvom raznolikih obroka. No, kada oni prođu, počinjemo se brinuti kako je to sve što smo pojeli utjecalo na naš izgled. Dobra vijest je da dijeta nakon blagdana omogućuje jednostavan povratak na prijašnju kilažu, jer se kilogrami koji su tako brzo stečeni, podjednako brzo mogu i izgubiti.
 

Kroz samo tri dana u mogućnosti ste se riješiti kilograma koje ste prikupili tijekom blagdana. Pri tome uopće ne morate prakticirati neku tešku dijetu. Sve što treba je usredotočiti se na to da konzumirate što više voća, povrća i jogurta kroz ta tri dana. Kako biste se povratili u uobičajeno stanje, uzimajte mnogo tekućine te izbjegavajte tešku, masnu, visokokaloričnu hranu. Nakon što ste tako odmorili svoj želudac, uvedite u svoju prehranu više sirovog i kuhanog povrća. Limunov sok i masinovo ulje odstranjuju toksine iz našega tijela, a grah je tu da potakne probavu. Druga prikladna hrana za ovo razdoblje je: kefir, razni sokovi, povrtne juhe i čaj. Ukoliko tako budete prakticirali odgovarajuću prehranu u ovom razdoblju, osigurat ćete si gubitak težine nakon blagdana.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Ekmek - turski kruh
Ekmek - turski kruh

Ekmek će izvrsno prijati uz jela s roštilja ili gyros.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Navajo tacos
Navajo tacos

Kruh nadjenuti umakom te ukrasiti po želji.

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Nabujak od povrća
Nabujak od povrća

Ukusno jelo obogaćeno okusom miješanog povrća i sira. Izvrsno za ručak ili večeru!

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina
Pureća prsa punjena kukuruzom i umakom od peršina

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj prehrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Dijeta nakon blagdana

Mršavljenje nakon blagdana

Blagdani su neizostavno povezani s prepunim stolovima i mnoštvom raznolikih obroka. No, kada oni prođu, počinjemo se brinuti kako je to sve što smo pojeli utjecalo na naš izgled. Dobra vijest je da dijeta nakon blagdana omogućuje jednostavan povratak na prijašnju kilažu, jer se kilogrami koji su tako brzo stečeni, podjednako brzo mogu i izgubiti.
 

Kroz samo tri dana u mogućnosti ste se riješiti kilograma koje ste prikupili tijekom blagdana. Pri tome uopće ne morate prakticirati neku tešku dijetu. Sve što treba je usredotočiti se na to da konzumirate što više voća, povrća i jogurta kroz ta tri dana. Kako biste se povratili u uobičajeno stanje, uzimajte mnogo tekućine te izbjegavajte tešku, masnu, visokokaloričnu hranu. Nakon što ste tako odmorili svoj želudac, uvedite u svoju prehranu više sirovog i kuhanog povrća. Limunov sok i masinovo ulje odstranjuju toksine iz našega tijela, a grah je tu da potakne probavu. Druga prikladna hrana za ovo razdoblje je: kefir, razni sokovi, povrtne juhe i čaj. Ukoliko tako budete prakticirali odgovarajuću prehranu u ovom razdoblju, osigurat ćete si gubitak težine nakon blagdana.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description