Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Dijeta nakon blagdana

Mršavljenje nakon blagdana

Blagdani su neizostavno povezani s prepunim stolovima i mnoštvom raznolikih obroka. No, kada oni prođu, počinjemo se brinuti kako je to sve što smo pojeli utjecalo na naš izgled. Dobra vijest je da dijeta nakon blagdana omogućuje jednostavan povratak na prijašnju kilažu, jer se kilogrami koji su tako brzo stečeni, podjednako brzo mogu i izgubiti.
 

Kroz samo tri dana u mogućnosti ste se riješiti kilograma koje ste prikupili tijekom blagdana. Pri tome uopće ne morate prakticirati neku tešku dijetu. Sve što treba je usredotočiti se na to da konzumirate što više voća, povrća i jogurta kroz ta tri dana. Kako biste se povratili u uobičajeno stanje, uzimajte mnogo tekućine te izbjegavajte tešku, masnu, visokokaloričnu hranu. Nakon što ste tako odmorili svoj želudac, uvedite u svoju prehranu više sirovog i kuhanog povrća. Limunov sok i masinovo ulje odstranjuju toksine iz našega tijela, a grah je tu da potakne probavu. Druga prikladna hrana za ovo razdoblje je: kefir, razni sokovi, povrtne juhe i čaj. Ukoliko tako budete prakticirali odgovarajuću prehranu u ovom razdoblju, osigurat ćete si gubitak težine nakon blagdana.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kolač s povrćem
Kolač s povrćem

Vegetarijanski kolač s povrćem i sirom

10 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Salata s goveđim rezancima i bijelim grahom
Salata s goveđim rezancima i bijelim grahom

Divno jelo za ljetne dane

2 osobe 15-30 minuta Zahtjevno
Meksička čili salata s kukuruzom i grahom
Meksička čili salata s kukuruzom i grahom

Ne propustite probati ovu Chilli meksičku salatu koju vam donosi Maja Brekalo. Prepustite se zavodljivim čarima Meksika i uživajte u njegovim okusima.

2 osobe manje od 15 minuta Jednostavno
Pecivo sa sirom i graškom
Pecivo sa sirom i graškom

Slasni muffini od lisnatog tijesta punjeni sirom i graškom.

3 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Dijeta nakon blagdana

Mršavljenje nakon blagdana

Blagdani su neizostavno povezani s prepunim stolovima i mnoštvom raznolikih obroka. No, kada oni prođu, počinjemo se brinuti kako je to sve što smo pojeli utjecalo na naš izgled. Dobra vijest je da dijeta nakon blagdana omogućuje jednostavan povratak na prijašnju kilažu, jer se kilogrami koji su tako brzo stečeni, podjednako brzo mogu i izgubiti.
 

Kroz samo tri dana u mogućnosti ste se riješiti kilograma koje ste prikupili tijekom blagdana. Pri tome uopće ne morate prakticirati neku tešku dijetu. Sve što treba je usredotočiti se na to da konzumirate što više voća, povrća i jogurta kroz ta tri dana. Kako biste se povratili u uobičajeno stanje, uzimajte mnogo tekućine te izbjegavajte tešku, masnu, visokokaloričnu hranu. Nakon što ste tako odmorili svoj želudac, uvedite u svoju prehranu više sirovog i kuhanog povrća. Limunov sok i masinovo ulje odstranjuju toksine iz našega tijela, a grah je tu da potakne probavu. Druga prikladna hrana za ovo razdoblje je: kefir, razni sokovi, povrtne juhe i čaj. Ukoliko tako budete prakticirali odgovarajuću prehranu u ovom razdoblju, osigurat ćete si gubitak težine nakon blagdana.