Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Bijeli i crveni grah

Crveni grah

Grah se preporučuje vegetarijancima kao neprocjenjiv izvor proteina. Znanstveno je potvrđeno da sadrži više proteina nego meso. Crveni grah bogat je izvor B vitamina, osobito B1, koji djeluje kao antidepresiv i poboljšava pamćenje. Grah je također bogat kalijem, kalcijem i fosforom, koji se brinu o našem krvožilnom sustavu i poboljšavaju zdravlje kostiju. Osim toga, grah sadrži puno željeza, folne kiseline, selena i cinka. Ovi minerali igraju vrlo važnu ulogu u pravilnom funkcioniranju probavnog sustava, imunološkog sustava i neutraliziranju slobodnih radikala. Vlakna sadržana u sjemenkama graha pomažu ukloniti višak kolesterola iz tijela, što također pozitivno utječe na rad našeg kardiovaskularnog sustava. Osim toga, crveni grah je bogat izoflavonima, spojevima koji smanjuju rizik od raka prostate za muškarce, a posebno su korisni tijekom menopauze kod žena. Niske glikemijske razine su još jedna velika prednost graha. To nam olakšava održavanje stabilne razine šećera u krvi. Pigment koji se nalazi u crvenom grahu igra važnu ulogu kao antioksidans.

White & Red Kidney Beans

Bijeli grah

Bijeli grah je također vrijedan izvor biljnog proteina. Ovo povrće nadopunjuje zalihe željeza, bakra, cinka, fosfora, magnezija i neophodno je za pravilno funkcioniranje tjelesnih vitamina A, E i B vitamina. Zbog svojih svojstava u stvaranju lužine, grah pomaže u održavanju acido-bazne ravnoteže u tijelu. Sjemenke graha također su odličan izvor vlakana, što pridonosi poboljšanju probavnog sustava. Osim toga, njegova konzumacija ima blagotvoran učinak na bakterijsku floru u crijevima, pravilno funkcioniranje gušterače, jetre i debelog crijeva. Potvrđeno je da redovito prisustvo bijelog graha u našoj prehrani smanjuje ukupnu razinu kolesterola u krvi, čime se smanjuje rizik od srčanih bolesti. Štoviše, ova sorta graha je prirodni izvor lecitina, koji imaju blagotvoran učinak na naš živčani sustav, koncentraciju i pamćenje.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Bundeva punjena cijelim šampinjonima
Bundeva punjena cijelim šampinjonima

Izvrsno jelo za Noć vještica

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Navajo tacos
Navajo tacos

Kruh nadjenuti umakom te ukrasiti po želji.

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Zapečeni krumpir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom
Zapečeni krumpir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Savršeno predjelo za obiteljska okupljanja. Kuhajte ukusna, brza i korisna jela uz Bonduelle proizvode.

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Ekmek - turski kruh
Ekmek - turski kruh

Ekmek će izvrsno prijati uz jela s roštilja ili gyros.

4 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Bijeli i crveni grah

Crveni grah

Grah se preporučuje vegetarijancima kao neprocjenjiv izvor proteina. Znanstveno je potvrđeno da sadrži više proteina nego meso. Crveni grah bogat je izvor B vitamina, osobito B1, koji djeluje kao antidepresiv i poboljšava pamćenje. Grah je također bogat kalijem, kalcijem i fosforom, koji se brinu o našem krvožilnom sustavu i poboljšavaju zdravlje kostiju. Osim toga, grah sadrži puno željeza, folne kiseline, selena i cinka. Ovi minerali igraju vrlo važnu ulogu u pravilnom funkcioniranju probavnog sustava, imunološkog sustava i neutraliziranju slobodnih radikala. Vlakna sadržana u sjemenkama graha pomažu ukloniti višak kolesterola iz tijela, što također pozitivno utječe na rad našeg kardiovaskularnog sustava. Osim toga, crveni grah je bogat izoflavonima, spojevima koji smanjuju rizik od raka prostate za muškarce, a posebno su korisni tijekom menopauze kod žena. Niske glikemijske razine su još jedna velika prednost graha. To nam olakšava održavanje stabilne razine šećera u krvi. Pigment koji se nalazi u crvenom grahu igra važnu ulogu kao antioksidans.

White & Red Kidney Beans

Bijeli grah

Bijeli grah je također vrijedan izvor biljnog proteina. Ovo povrće nadopunjuje zalihe željeza, bakra, cinka, fosfora, magnezija i neophodno je za pravilno funkcioniranje tjelesnih vitamina A, E i B vitamina. Zbog svojih svojstava u stvaranju lužine, grah pomaže u održavanju acido-bazne ravnoteže u tijelu. Sjemenke graha također su odličan izvor vlakana, što pridonosi poboljšanju probavnog sustava. Osim toga, njegova konzumacija ima blagotvoran učinak na bakterijsku floru u crijevima, pravilno funkcioniranje gušterače, jetre i debelog crijeva. Potvrđeno je da redovito prisustvo bijelog graha u našoj prehrani smanjuje ukupnu razinu kolesterola u krvi, čime se smanjuje rizik od srčanih bolesti. Štoviše, ova sorta graha je prirodni izvor lecitina, koji imaju blagotvoran učinak na naš živčani sustav, koncentraciju i pamćenje.