Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna prehrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže nam da stvorimo Vitamin D.  Hrana koju jedemo tijekom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je našem organizmu podariti vitaminski poticaj kako bismo se pobrinuli da smo puni energije, sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je prehrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasno meso,
  • kruh od cjelovitog zrna,
  • voće,
  • i povrće.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća i imaju puno raznovrsnih vitamina potrebnih nađem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno: stres spriječava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! Keep Calm and jedite povrće


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečeni krumpir s avokadom i crvenim grahom
Pečeni krumpir s avokadom i crvenim grahom

Počastite svoje goste s divnim i zdravim jelom jednostavnim za pripremu

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Meksička salata s kus-kusom
Meksička salata s kus-kusom

Hranjiva i slasna salata

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Engleski doručak
Engleski doručak

Hranjiv i slastan engleski doručak s crvenim grahom u roštilj umaku

2 osobe 15-30 minuta Jednostavno
Tacosi s crvenim grahom
Tacosi s crvenim grahom

Uz ovo šareno jelo ćete imati osjećaj kao da ste na odmoru u Meksiku.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna prehrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže nam da stvorimo Vitamin D.  Hrana koju jedemo tijekom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je našem organizmu podariti vitaminski poticaj kako bismo se pobrinuli da smo puni energije, sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je prehrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasno meso,
  • kruh od cjelovitog zrna,
  • voće,
  • i povrće.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća i imaju puno raznovrsnih vitamina potrebnih nađem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno: stres spriječava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! Keep Calm and jedite povrće

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description