Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna prehrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže nam da stvorimo Vitamin D.  Hrana koju jedemo tijekom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je našem organizmu podariti vitaminski poticaj kako bismo se pobrinuli da smo puni energije, sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je prehrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasno meso,
  • kruh od cjelovitog zrna,
  • voće,
  • i povrće.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća i imaju puno raznovrsnih vitamina potrebnih nađem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno: stres spriječava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! Keep Calm and jedite povrće


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Rolice punjene gljivama i mladom mrkvom
Rolice punjene gljivama i mladom mrkvom

Njam! Sarmale, tradicionalno rumunjsko jelo u malo drugačijem ruhu!

10 osobe više od 45 minuta Srednje zahtjevno
Pržena govedina s crvenim grahom
Pržena govedina s crvenim grahom

Visoko proteinsko jelo, jako aromatično

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Lazanje
Lazanje

Naša kuharica Vam donosi ukusni i provjereni recept za lazanje - jedno od najpoznatijih talijanskih jela na svijetu.

4 osobe više od 45 minuta Zahtjevno
Baguette s češnjakom
Baguette s češnjakom

Recept za baguette s češnjakom, popularni kruh 'francuz' - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna prehrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže nam da stvorimo Vitamin D.  Hrana koju jedemo tijekom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je našem organizmu podariti vitaminski poticaj kako bismo se pobrinuli da smo puni energije, sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je prehrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasno meso,
  • kruh od cjelovitog zrna,
  • voće,
  • i povrće.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća i imaju puno raznovrsnih vitamina potrebnih nađem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno: stres spriječava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! Keep Calm and jedite povrće

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description