Pozdrav! Naša web stranica koristi kolačiće za statističke svrhe, za analizu prometa na web stranici, za marketinške analize i za poboljšanje iskustva posjetitelja.

Saznajte više

Prihvaćam Ne prihvaćam

Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna prehrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže nam da stvorimo Vitamin D.  Hrana koju jedemo tijekom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je našem organizmu podariti vitaminski poticaj kako bismo se pobrinuli da smo puni energije, sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je prehrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasno meso,
  • kruh od cjelovitog zrna,
  • voće,
  • i povrće.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća i imaju puno raznovrsnih vitamina potrebnih nađem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno: stres spriječava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! Keep Calm and jedite povrće


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom
Rižoto sa šampinjonima, sušenim rajčicama i rukolom

Slasno i lagano jelo - svježi rižoto sa šampinjonima.

2 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Nabujak od povrća
Nabujak od povrća

Ukusno jelo obogaćeno okusom miješanog povrća i sira. Izvrsno za ručak ili večeru!

4 osobe 30-45 minuta Srednje zahtjevno
Jelo od graška sa svježim koprom
Jelo od graška sa svježim koprom

Tradicionalno slasno jelo

2 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Njemačka krumpir salata
Njemačka krumpir salata

Osnova ovog jela je krumpir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, rajčice, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 minuta Jednostavno
Kako nadoknaditi nedostatak vitamina u proljeće?

Proljetna prehrana

Весенний рацион

Poslije zime naša su tijela umorna, a nedostaje nam sunce koje podiže raspoloženje i pomaže nam da stvorimo Vitamin D.  Hrana koju jedemo tijekom zime često nije bogata vitaminima.

Zato kada zima završi, važno je našem organizmu podariti vitaminski poticaj kako bismo se pobrinuli da smo puni energije, sretni, jaki i zdravi.

Trebali biste se pobrinuti da vam je prehrana puna:

  • Mliječnih proizvoda
  • nemasno meso,
  • kruh od cjelovitog zrna,
  • voće,
  • i povrće.

цельнозерновой хлеб

Vitamini u povrću

Povrće je odličan izvor vitamina. Postoji jako puno prelijepog, ukusnog povrća i imaju puno raznovrsnih vitamina potrebnih nađem tijelu, pogotovo zimi.

Zamrznuto povrće je odlično jer sadrži velike količine vitamina i brzo je za pripremu. Pretvorite ga u odlične ručkove i večere!

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Za vitamin A i K – jedite brokulu, prokulice, mrkvu i zeleni grašak,
  • Za vitamin C – jedite brokulu i prokulice
  • Za vitamin D – jedite gljive

Чтобы получить витамин А и К

Također je važno: stres spriječava vitamine od apsorpcije u vaš organizam i zato zapamtite – Keep Calm and jedite povrće! Keep Calm and jedite povrće